Kun mies on reissussa niin onko sinulla silloin ikävä häntä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
g
yleensä on max 2 yötä poissa, ehkä 2-4x/v joten oikeastaan vaan nautiskelen niistä illoista sen jälkeen kun olen saanut lapset nukkumaan. sitä kyllä toivoisin että hän enemmän soittaisi kotiin ja varaisi enemmän aikaa puheluihin. yleensä vaan soittaa pikapuhelun ekana iltana jantokana iltana kysyy kuulumiset tekstarilla... ite olen taipuvainen ajattelemaan että kyllä jossain välissä on aikaa puhua puhelimes 10-15min

Musta on kamalaa, jos mies on edes muutaman päivän pois. Vaikka alankin tottua jo pikkuhiljaa siihen, että joudun nukkumaan öitäni yksin. Ja kaikista pahinta on se, että ikävä purkaantuu riitelynä puhelimessa. Armeija-aika oli yhtä helvettiä. Siis on ikävä 10 vuodenkin jälkeen.

vieras
Vähän on, muttei samalla tavalla kuin alkuaikoina. Tavallaan osaan nauttia siitäkin, että ei ole kotona, kun aika harvoin missään pidempään on. Yksin nukkuessa tuntuu kyllä oudolta, kun vieressä ei ole ketään.

On kyllä :) Muutaman päivän päästä viimeistään. Ja yhdessä nukkuminen -ja herääminen- on aivan parasta. Taannoin kun oltiin vielä kaukosuhteessa, pisimmillään 3kk erot oli kyllä sellaista ikävää täynnä ettei määrää voi sanoin kuvailla.

ööö
Ikävä kyllä, ei ole :(
On siis viikonloput kotona, ja nytkin nukkunut koko päivän et ei siitä oo iloa edes silloin kun on kotona. No myönnetään sen verran et seksiä joskus kaipaan kun ei oo kotona.

On ihan kamala ikävä miestä ja pikkuista tyttöä, jotka menivät sukuloimaan. Lähtivät eilen ja tulevat huomenna ja mä meen jo pisin seiniä ikävästä enkä saa unta... siksi roikun nytkin täällä...

Mies reissussa? Mitä se on... Ei toi oo koskaan missään (kauempana siis ) mutta mä kyllä lähden taas huomenna (öö tai siis tänään.. ) kolmeks viikoks lasten ja koiran kanssa jaloista pyörimästä :D
Kyllä se väittää et ikävä tulee mutta kuitenkin oneissaan täällä hiljaisuudessa laiskottelee rauhassa, ilman lasten huutoa ja akan naputusta.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun ukko lähti torstaina ja tänään alkaa ikävä puristaan rintaa ja ku anoppi halus vanhimmat pojat yökylään niin tuntuu että kaikki on viety...
Oho, oletpa aika perheriippuvainen?
Kaksi päivää mennyt ja olet jo ihan hajalla...?
Öööö. :eek:
Kyllä mullakin alkaa ikävä kaihertaa muutaman päivän erossa olon jälkeen, mutta ei multa nyt sentään "kaikkea ole viety"...

LotL
Meillä on mies jatkuvasti pois muutamasta vuorokaudesta viikkoihin töiden takia. Olotilaan on jo jotenkin "tottunut", mutta kyllä vieläkin pidemmän poissaolon jälkeen tulee ikävä.

Yhteistyössä