kun mies laittaa seksille stopin. (raskaus)

  • Viestiketjun aloittaja vähemmän seksikäs
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Luultavasti pelkää häiritsevänsä vauvaa. Ja se iso maha on siinä kuitenkin koko ajan muistuttamassa. Meillä loppui kun alkoi pieni potkia. Juttele miehesi kanssa niin varmaan helpottaa. Aika lyhyt aika enää sulla jäljelläkin. Mua naurattaa kun lukee niitä vinkkejä millä saa synnytyksen käynnistymään, se seksin harrastaminen ei juu meillä onnistu siinä vaiheessa, ei.
Kyllä seksi sujuu vaikka on raskaana, meillä oli seksiä vielä samana päivänä ennen synnytystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joose:
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Luultavasti pelkää häiritsevänsä vauvaa. Ja se iso maha on siinä kuitenkin koko ajan muistuttamassa. Meillä loppui kun alkoi pieni potkia. Juttele miehesi kanssa niin varmaan helpottaa. Aika lyhyt aika enää sulla jäljelläkin. Mua naurattaa kun lukee niitä vinkkejä millä saa synnytyksen käynnistymään, se seksin harrastaminen ei juu meillä onnistu siinä vaiheessa, ei.
Kyllä seksi sujuu vaikka on raskaana, meillä oli seksiä vielä samana päivänä ennen synnytystä.
Joten kaikilla muillakin sujuu? Mitä osaa tästä lauseesta et tajua: "miehiä on erilaisia"?
 
Miten se liittyy tähän? Ei mitenkään. Onko sinulla noin suuren suuria vaikeuksia ymmärtää, että kaikki miehet eivät ole samanlaisia kuin sinä? Ja jos ovat erilaisia ovat jotenkin vajaita? Omituinen ajattelutapa.
 
meillä samaa
Mies teki ihan samaa meillä. Oli kuulema jutellut asiasta muitten miesten kanssa ja samaan törmannyt sielläkin. Meillä näin, mies ajatteli vauvaa kun näki minut ja mahani. Minä ajattelin sitä periaatteessa koko ajan, (oli matkassa mukana). Minä pystyin ajattelemaan seksin aikana muuta, mutta mies ei olisi seksin aikana sitä mahaa halunnut nähdä, mikä on hiukan vaikeaa. Toinen että ei halua että vauvaan sattuu tai mene samoille "paikoille" vauvan kanssa. Minusta ymmärrettävää...
 

Yhteistyössä