Kun mies juo salaa??

f
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
jatkunut jo vuosia, välillä paremmin mennyt toki. Nyt sit taas eilen jäi kiinni.. Ehkä oon ite pitänyt silmiä ummessa asian suhteen, koska mä en tahdo alkoholistia kumppanikseni!! :headwall:
Alkoholisti on alkoholisti, vaikka sillä olisi vuosien mittainen selvä kausi. Sulla on alkoholistimies, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Se ei tarkoita, että mies joisi aina, mutta tarkoittaa sitä, että juomisen mahdollisuus on läsnä aina.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
jatkunut jo vuosia, välillä paremmin mennyt toki. Nyt sit taas eilen jäi kiinni.. Ehkä oon ite pitänyt silmiä ummessa asian suhteen, koska mä en tahdo alkoholistia kumppanikseni!! :headwall:
Alkoholisti on alkoholisti, vaikka sillä olisi vuosien mittainen selvä kausi. Sulla on alkoholistimies, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Se ei tarkoita, että mies joisi aina, mutta tarkoittaa sitä, että juomisen mahdollisuus on läsnä aina.
Juurikin näin. Ja mä en oo varma jaksanko sitä pelkoa elämässäni. Ja aiemmin joku kysyi, onko meillä aina alkoa kaapissa: kyllä on ja mun mielestä normiperheessa voi kaapissa aina ollakin jotain viinejä ja liköörejä. Ei meillä kaljaa ole tai vahvempaa viinaa.
 
minäkin
Saman kokenut ja nyt pari kuukautta lasten kanssa omassa kodissa asunut.
Raskasta oli ratkaisu tehdä mutta nyt on hyvä olla.
Voimia sinulle ja kaikille muillekkin kuningas alkoholin varjossa eläville
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Saman kokenut ja nyt pari kuukautta lasten kanssa omassa kodissa asunut.
Raskasta oli ratkaisu tehdä mutta nyt on hyvä olla.
Voimia sinulle ja kaikille muillekkin kuningas alkoholin varjossa eläville
Kiitokset! Päätös on erittäin vaikea, tekisi mieli vieläkin kieltää ongelma ja uskoa, että menee itsestään pois. Mutta siitä ei seuraisi kuin :headwall: aina uudestaan ja uudestaan. :/
 
HH
Itsekin olen törmännyt tähän meillä kotona, kun mies juo salaa. Välillä tyhjiä kaljapulloja löytyy treenikassista, autosta, jääkaapistakin ja viinilasia piilotettuna sängyn alle tms. Kerran oli eräs viskipullokin lantrattu vedellä, vaikka ei tästä juomasta välitäkään, kuulema. Sitten väitetään kivenkovaan et pullot vanhoja, taikka mitään ei ole juonut.... Pakko kohdata ongelma silmästä silmään ja kertoa että tällaista en katsele. Meille kun on tulossa perheenlisäystäkin!
 
täällä yksi lisää
Itsekin olen törmännyt tähän meillä kotona, kun mies juo salaa. Välillä tyhjiä kaljapulloja löytyy treenikassista, autosta, jääkaapistakin ja viinilasia piilotettuna sängyn alle tms. Kerran oli eräs viskipullokin lantrattu vedellä, vaikka ei tästä juomasta välitäkään, kuulema. Sitten väitetään kivenkovaan et pullot vanhoja, taikka mitään ei ole juonut.... Pakko kohdata ongelma silmästä silmään ja kertoa että tällaista en katsele. Meille kun on tulossa perheenlisäystäkin!
Varsinkin tuo lause, että ne on kuule ollut siellä vaikka kuinka kauan(siis tyhjät pullot) ja että yhden otin vaaan (vaikka tyhmemppikin näkee, että on varmaan se yksitoista alla)....
 

Yhteistyössä