Kun mies juo salaa??

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Taitaapi olla ja huvittavaa on se, miksi se pitää tehdä salassa, kun sen kumminkin huomaa, että jotain on otettu
:( Mä en nyt millään jaksais tälläistä ongelmaa.. on tää jatkunut jo vuosia, välillä paremmin mennyt toki. Nyt sit taas eilen jäi kiinni.. Ehkä oon ite pitänyt silmiä ummessa asian suhteen, koska mä en tahdo alkoholistia kumppanikseni!! :headwall:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mies on kaappijuoppo ja se on aika hankala, ajan mittaan koko arjen sumentava juoppouden laji.
Tätä mä pelkäänkin. Mies ei suostu myöntämään ongelmaa. Molempien puolien isovanhempansa olleet juoppoja, omat vanhempansa raivoraittiita. Mitähän tästä tulee??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Taitaapi olla ja huvittavaa on se, miksi se pitää tehdä salassa, kun sen kumminkin huomaa, että jotain on otettu
:( Mä en nyt millään jaksais tälläistä ongelmaa.. on tää jatkunut jo vuosia, välillä paremmin mennyt toki. Nyt sit taas eilen jäi kiinni.. Ehkä oon ite pitänyt silmiä ummessa asian suhteen, koska mä en tahdo alkoholistia kumppanikseni!! :headwall:
Juoko se muuten paljon?
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Taitaapi olla ja huvittavaa on se, miksi se pitää tehdä salassa, kun sen kumminkin huomaa, että jotain on otettu
:( Mä en nyt millään jaksais tälläistä ongelmaa.. on tää jatkunut jo vuosia, välillä paremmin mennyt toki. Nyt sit taas eilen jäi kiinni.. Ehkä oon ite pitänyt silmiä ummessa asian suhteen, koska mä en tahdo alkoholistia kumppanikseni!! :headwall:
Juoko se muuten paljon?
Ei juo saunakaljoja, eikä joka vloppu. Mut sit kun mennään (muutaman kk välein), niin vetää aina ihan perseet! Ei osaa sivistyneesti ottaa ollenkaan. Ja sit tuo yöllä salaa juominen, kun muut nukkuu..
 
...
On se ongelma jos salaa täytyy juoda. Mun ex joi myös salaa, autotallissa, vessassa jne. Ja vaikka näin että on humalassa niin ei myöntänyt juoneensa mitään. Lopulta asiat paheni niin että mun oli pakko ottaa ero koska en halunnut lapsilleni samaa kohtaloa kuin omani, mulla vaan oli alkoholisti äiti. Nyt tuo mies on tuolla puistopultsarien joukossa jatkamassa juomistaan.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Latelet sille tiukat ehdot, joko se ne hyväksyy tai ei.
Niin ajattelinkin. Silti ahdistaa todeta elävänsä alkoholistin kanssa. :(
Otat sitten eron, jos ei niitä noudata.
Ehkä siinä vaiheessa mies tajuaa, mitä on tehnyt. Älä jää paikoilleen junnaamaan, vaan laita asiat liikkeelle =)
Joo, eroakin olen miettinyt. Mietin vain lapsia, kuinka niiden tapaaminen jos juominen yltyykin erosta? En halua lapsien isäksi alkoholistia, mutta ei kai sit voi silmät kiinnikään elää??
 
vieras
Niin tutulle kuulostaa:( Miehellä nyt menossa ns. raitis-kausi, ei piilopulloja missään ja muutenkin käyttäytynyt ihan ok. Hiukan vaan hirvittää tää vappu! "Julkisesti" juo ainakin kaksi päivää, sunnuntai menee piilopullon parissa... Toivoa vaan sopii ettei jatka salajuopottelua siitä sitten kauempaa:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Latelet sille tiukat ehdot, joko se ne hyväksyy tai ei.
Niin ajattelinkin. Silti ahdistaa todeta elävänsä alkoholistin kanssa. :(
Otat sitten eron, jos ei niitä noudata.
Ehkä siinä vaiheessa mies tajuaa, mitä on tehnyt. Älä jää paikoilleen junnaamaan, vaan laita asiat liikkeelle =)
Joo, eroakin olen miettinyt. Mietin vain lapsia, kuinka niiden tapaaminen jos juominen yltyykin erosta? En halua lapsien isäksi alkoholistia, mutta ei kai sit voi silmät kiinnikään elää??
Se juominen saattaa jopa loppua, lasten isä lopetti juomisen kun me muutettiin pois.
Ennen otti joka viikonloppu ja paljon.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Latelet sille tiukat ehdot, joko se ne hyväksyy tai ei.
Niin ajattelinkin. Silti ahdistaa todeta elävänsä alkoholistin kanssa. :(
Otat sitten eron, jos ei niitä noudata.
Ehkä siinä vaiheessa mies tajuaa, mitä on tehnyt. Älä jää paikoilleen junnaamaan, vaan laita asiat liikkeelle =)
Joo, eroakin olen miettinyt. Mietin vain lapsia, kuinka niiden tapaaminen jos juominen yltyykin erosta? En halua lapsien isäksi alkoholistia, mutta ei kai sit voi silmät kiinnikään elää??
Se juominen saattaa jopa loppua, lasten isä lopetti juomisen kun me muutettiin pois.
Ennen otti joka viikonloppu ja paljon.
Vähän epäilen, mutta toivoa sopii.
 
Miksi kotona on viinaa? Jota öisin käydä kippaamassa. Tiedän ettei ongelma poistu sillä ettei vaan osta kotiin, mutta tuskin mies keskellä yötä häipyy baareihin kittaamaan.
Juoppoa ei paranna kuin juoppo itse, joten aivan turha uhrautua ja luulla että rakkaus pelastaa.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Miksi kotona on viinaa? Jota öisin käydä kippaamassa. Tiedän ettei ongelma poistu sillä ettei vaan osta kotiin, mutta tuskin mies keskellä yötä häipyy baareihin kittaamaan.
Juoppoa ei paranna kuin juoppo itse, joten aivan turha uhrautua ja luulla että rakkaus pelastaa.
No jotain viinejä ollut, jäänyt jostain ja odottaa, että tulis vieraita. Tai siis ei odota enää kun toinen on ne juonut! Ite tykkään, että on vähän jotain varalla, jos tulee hetki, että haluaa lasillisen ottaa.
 
nn
Hei,

Ota tilanne hallintaan ennenkuin menee todella pahaksi. Meillä mies alkoi pikkuhiljaa tissutella viinan/viinin/kaljan kanssa. Huomaamatta tilanne oli niin paha että uhkasin (itse jo täysin väsyneenä) että jos tuo ei lopu niin tästä lähtee emäntä ja lapset. Otin myös sukulaiset tueksi tähän asiaan. Itse olin siinä tilanteessa ettei minun sanomiset ja tekemiset enää auttaneet. Tässä tilanteessa mies todellakin pelästyi ja meni vapaaehtoisesti lääkäriin. Sai Antabus-kuurin ja ei ole ottanut tippaakaan viinaa. Ei kuulemma tee edes mieli. Tosin tilanteen korjaantumiseen auttoi se että mies ITSE halusi tehdä parannuksen elämäänsä!
Voimia sinulle.


Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Latelet sille tiukat ehdot, joko se ne hyväksyy tai ei.
Niin ajattelinkin. Silti ahdistaa todeta elävänsä alkoholistin kanssa. :(
 
nn
Tekstiin tullut tuo hymiö kyllä aivan itsestään!

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Hei,

Ota tilanne hallintaan ennenkuin menee todella pahaksi. Meillä mies alkoi pikkuhiljaa tissutella viinan/viinin/kaljan kanssa. Huomaamatta tilanne oli niin paha että uhkasin (itse jo täysin väsyneenä) että jos tuo ei lopu niin tästä lähtee emäntä ja lapset. Otin myös sukulaiset tueksi tähän asiaan. Itse olin siinä tilanteessa ettei minun sanomiset ja tekemiset enää auttaneet. Tässä tilanteessa mies todellakin pelästyi ja meni vapaaehtoisesti lääkäriin. Sai Antabus-kuurin ja ei ole ottanut tippaakaan viinaa. Ei kuulemma tee edes mieli. Tosin tilanteen korjaantumiseen auttoi se että mies ITSE halusi tehdä parannuksen elämäänsä!
Voimia sinulle.


Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Latelet sille tiukat ehdot, joko se ne hyväksyy tai ei.
Niin ajattelinkin. Silti ahdistaa todeta elävänsä alkoholistin kanssa. :(
 

Yhteistyössä