...ennenkuin otan suihin?
Hieman tuntuu oudolta. Vähän taustoja:
Olen nuorehko nainen ja perusnätti+sopusuhtainen. Olen aloittelemassa suhdetta erään miehen kanssa. Muutaman kerran olemme olleet sängyssä, mutta kertaakaan hän ei ole tullut, ennenkuin otan häneltä suihin. Suhde on vielä kuitenkin niin tuore, etten halua vielä avata keskustelua aiheesta miehen kanssa. En ole synnyttänyt tai mitään ja lantionpohjalihakseni ovat kyllä kunnossa
En väitä olevani mikään seksimaisteri, olen vielä aika nuori ja kokemusta on vähän, mutta aikaisempien miesten kanssa ei ole tullut vastaavanlaisia tilanteita ollenkaan vastaan. Tuntuu jotenkin hassulta. Kaikki se kestävyys ja muu.. itse erektio saattaa säilyä jopa tunnin?? ja seksi on mielestäni loistavaa ja minä kyllä nautin. Pelkään kuitenkin, että mies ei nauti niinkään ihan perus seksistä.. Missä voisi olla vika, olisiko kellään mitään ideaa?
Hieman tuntuu oudolta. Vähän taustoja:
Olen nuorehko nainen ja perusnätti+sopusuhtainen. Olen aloittelemassa suhdetta erään miehen kanssa. Muutaman kerran olemme olleet sängyssä, mutta kertaakaan hän ei ole tullut, ennenkuin otan häneltä suihin. Suhde on vielä kuitenkin niin tuore, etten halua vielä avata keskustelua aiheesta miehen kanssa. En ole synnyttänyt tai mitään ja lantionpohjalihakseni ovat kyllä kunnossa