P
pilipali
Vieras
Miten voisin miehelle ilmoittaa että nyt tekisi mieli seksiä? Suoraan sanominen ei käy, koska miehelleni tulee paineita suoriutumisesta. Sekin vielä että en ole todellakaan sen tyylinen että sanoisin tuollaisia suoraan ja miehenikin tietää sen. Eli jos sanoisin suoraan niin hän vain järkyttyisi. Sitten on tietysti itsensä kiehnääminen miestä vasten. Mutta sitä tulee harrastettua muutenkin usein, ihan vain halin puutteessa niin mies ei tiedä haluanko halin vai seksiä. Käyttäydyn muutenkin kovin seksuaalisesti ja leikin miehen elimellä jne, ilman että minua välttämättä haluttaa harrastaa seksiä. Joskus onnistaa ja mies tajuaa että nyt tekisi mieli, vaikken sitä voikaan ääneen sanoa, mutta yhtä usein mies ei vain tajua asiaa... Enkä syytä häntä koska en ole kovin selkeä kommunikoinnissani 
Nyt siis miehille, miten te haluatte että teidät vietellään niin että todellakin tajuatte että nyt naisen tekee mieli... Tai ehkä haluan seksiä vain liikaa eikä mieheni jaksa pysyä perässä. Eli tajuaa minua, mutta hänen ei vain tee mieli... hmmm... hankalaa
Nyt siis miehille, miten te haluatte että teidät vietellään niin että todellakin tajuatte että nyt naisen tekee mieli... Tai ehkä haluan seksiä vain liikaa eikä mieheni jaksa pysyä perässä. Eli tajuaa minua, mutta hänen ei vain tee mieli... hmmm... hankalaa