Kun mies ei tajua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilipali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilipali

Vieras
Miten voisin miehelle ilmoittaa että nyt tekisi mieli seksiä? Suoraan sanominen ei käy, koska miehelleni tulee paineita suoriutumisesta. Sekin vielä että en ole todellakaan sen tyylinen että sanoisin tuollaisia suoraan ja miehenikin tietää sen. Eli jos sanoisin suoraan niin hän vain järkyttyisi. Sitten on tietysti itsensä kiehnääminen miestä vasten. Mutta sitä tulee harrastettua muutenkin usein, ihan vain halin puutteessa niin mies ei tiedä haluanko halin vai seksiä. Käyttäydyn muutenkin kovin seksuaalisesti ja leikin miehen elimellä jne, ilman että minua välttämättä haluttaa harrastaa seksiä. Joskus onnistaa ja mies tajuaa että nyt tekisi mieli, vaikken sitä voikaan ääneen sanoa, mutta yhtä usein mies ei vain tajua asiaa... Enkä syytä häntä koska en ole kovin selkeä kommunikoinnissani :D

Nyt siis miehille, miten te haluatte että teidät vietellään niin että todellakin tajuatte että nyt naisen tekee mieli... Tai ehkä haluan seksiä vain liikaa eikä mieheni jaksa pysyä perässä. Eli tajuaa minua, mutta hänen ei vain tee mieli... hmmm... hankalaa :D

Vaikeaa tuntuu olevan. Minulle ei ainakaan paljoa vaimon tarvitse vihjailla, kun on jo seksi mielessä. Mentäiskö sänkyyn riittää hyvin. Aktiivisempi osapuoli kyllä joutuu sen maanittelun suorittamaan. Sellaiset puolimietiskelevät kysymykset ja ehdotukset ei pitäisi ketään loukata. Milloinkahan viimeksi olemme leikkinyt sitä ihanaa leikkiä, jossa mies tunkeutuu vaimon sisälle. Kirjoitettuna tuo ei tunnu miltään, mutta kun siihen lisätään ne äänen sävyt ja painotukset, niin kyllä alkaa tuntumaan.

Jos nainen leikkii miehen kalulla ja ei vielä välttämättä halua seksiä ,niin se on mielestäni härnäystä. Olen ollut saman naisen kanssa yli 20v ja vieläkään en ymmärrä kaikkia vinkeitä. Tämän talven aikana on selvinnyt paljon kun on puhuttu seksiasioista ja haluistamme,mutta vieläkään hän ei täysin ymmärrä tarpeitani ja minä en osaa häntä täysin tyydyttää. Tyhmiä ja jääräpäitä kun ollaan ei ole puhuttu tarpeeksi aiemmin tai minä olen luullut että kaikki on okei kun toinen ei ole valittanut mistään. Minä haluaisinseksiä useammin ja olisi kiihottavaa jos nainen olisi aloitten tekevä osapuoli useammin. mutta hän ei ehkä ehdi kun minulla hormoonit hyrrää useammin. Kiihotun myös aika pienestäkin asiasta ja vaimoni pelkästä läheisyydestä

Joskus on itselläkin ollut tuota samaa ongelmaan, kun on ajatellut toisen ymmärtävän vihjeitä. Vaan kun sitten ei olekaan, niin olen pettynyt ja tullut äkäiseksi. Siitä taas ei ole ollut muuta kuin haittaa. Nyt vanhempana alan oppimaan, että on parempi pyytää ja sanoa ihan selkeästi. Näin tuo vaimokin näyttää tekevän. Silloin ei tule turhia pettymyksiä ja liikoja odotuksia. Vaikka sitä toisen luulee täysin tuntevan, niin ei sitä silti ole vielä ajatustenlukija.

Jo tuo mitä kerrot itsestäsi, paljastaa että olet aivan vääränlaisen ihmisen kanssa suhteessa.
Sori vaan, mutta jatko ei näytä kovinkaan valoisalta.

Voi olla, että miehesi syttyy eri tavalla, erilaisesta kosketuksesta ja eri otteista. On ronskimpia otteita ja hellempiä otteita, samoin kosketuksissa. Voi olla että miehesi ei kokisi niin paljoa suorituspaineita, jos kokeilisit vähemmän ronskeja otteita. Etenkin jos mies on sinua epävarmempi näissä seksiasioissa, niin ratkaisu voi piillä hellempien ja rauhallisimpien otteiden ja kosketusten puolella.
Sivele miehen ihoa sormenpäilläsi hitaasti ja katso häntä silmiin lempeän halukkaasti, vie hänen kätensä sinun ihollesi ja anna hänen koskettaa sinua rauhassa, älä ala hiplata miehen elimiä, anna hänen epävarmempana ja ujompana tehdä kosketuksia rauhassa ja näytä että pidät niistä! Epävarmaa rohkaisee postiivinen palaute. Ja voithan esittää sen seksialoitteen sitten kysymyksenä "Haluaisitko minua nyt? Minä haluaisin sinua oikein paljon..."

Jos mies kokee olevansa sinulle riittämätön ja kokee suorituspaineita, koska vauhtisi on aika kovaa, niin looginen ratkaisu on että hiljennä vauhtia, anna hänen päästä hommaan mukaan. Jos taas kyse on siitä, että mies haluaa tehdä itse kaikki seksialoitteet eikä halua sinun tekevän seksialoitteita, tilanne on ikävämpi, menee psykologian puolelle, miehen "rooliin" jne, vaatii keskustelua jne.

Tuli myös mieleen, että hän voi olla epävarman sijasta vain herkkä rakastaja. Tarkoitan hyvässä mielessä, ettei ole mikään jyystäjä. Herkkä rakastaja voi mennä lukkoon, jos otteet ovat liian ronskit.
Tai voi olla molempia, vähän herkkä ja epävarma. Ei kannata pelottaa liian ronskeilla otteilla, antaa hänelle vähän tilaa jne.

Yhteistyössä