Kun mies ei pysty...

....silloin kun pitäisi.
Huoh, meidän pikkukakkosen yrittäminen on nyt mennyt siihen pisteeseen, että seksistä on tullut "pakollista" siihen aikaan, kun ovistesti näyttää plussaa. Eilinen yritys päättyi molempien itkuun. Me ei muutenkaan olla kovin aktiivinen pariskunta, mutta molemmat ilmeisen tyytyväisiä, siis spontaania seksiäkin harrastetaan muutama kerta kuussa. Mutta kun mä ilmaisen haluni kierron keskivaiheilla, ei mies syty ollenkaan, vaikka mitä tekisin. Kolhii kyllä
molempine itsetuntoa. Kuvittelen olevani ei-haluttava ja mies kokee epäonnistuvansa. Ja umpisolmu on valmis.
Ei huvittaisi tuhlata satoja euroja folli-ultriin ja lääkkeeisiin, jos mies ei pysty siiloin kun pitäisi.. :-/

En tiedä, miten täsä päästää eteenpäin. Vauvakuume on niin kova, että sattuu.
Onko muilla kokemusta vastaavasta?
 
Huisi hippu
deittailkaa toisianne, pistäkää kipinä lemtämään! älä kerro että sulla nyt "hyvä hetki" vaan viekottele hänet kuumaksi ilman sanoja, kostetellen ,hyväillen, yms nätisti laittautuneena.
 
Tilannehan on usein se, että mies tietää naisen kierron. Eli vaikkei sitä itse miehelleen kerro, että nyt olisi H-hetki niin mies tietää sen siltikin. Siinä ei oikein mikään auta.

Mulla on kaveri joille tehdään inseminaatio vain koska mies ei pysty. Miehellä seisoo muttei paineiltaan pysty saamaan. Se on miehelle varmaan äärettömän vaikea tilanne. Nainen tuntee olevansa syyllinen tilanteeseen. Ystäväni on ollut kerran vuosia sitten raskaana toiselle miehelle, raskaus meni kesken. Mitään vikaa kummastakaan ei ole löytynyt, mutta raskaudestakaan ei ole kotikontein toivoa koska siemensyöksy puuttuu. Koittivat kaksi kertaa koti-inseminaatiota tuloksetta.

Kannattaa puhua lääkärille tilanteesta, vaikka se vaikeaa olisikin. Onnea jatkoon!! :hug:
 
Vuosia sitten oli samanlainen tilanne lähellä. Meitä auttoi huumori: saatoin miehelle todeta vähän naureskellen, että tänä iltana tarttis taas siementää tai että nyt olis meillä taas iltaduunit edessä, kultaseni. Jotenkin se tuntui miestä auttavan, kun en (näenäisesti) ottanut asiaa aivan kuolemanvakavasti.
 
Nostelen ja kyselen, että onko muilla hoidoissa olevilla samanlaista tilannetta kuin meillä, eli miehellä vaikeuksia sperman purkittamisessa?

Ensimmäinen ja viimeinen inssi tehtynä, luulin jo että ei päästä tekemään, kun miehellä vaikeuksia.. mut sai tulosta lopulta :D Pari sperma-analyysiaikaa tätä ennen on pitänyt peruuttaa, kun ei purkkiin oo mitään saanut.

Nyt on ensimmäinen ICSI tulossa ja mua huolettaa, että jos tilanne uusiutuu ja nyt käykin huonommin :(

Itseä on harmittanut paljon nää tilanteet, toki yrittänyt miestä lohduttaa. Jännityksellä on varmaan suuri rooli tässä, mut miten ihmeessä sitä vois vähentää..? Lasta on yritetty jo reilun vuoden, eikä millään jaksais enää odottaa..
 
Paa-pu, kerron vain, mitä olen kuullut. Ensinnäkin sperman voi purkittaa kotona, jos se onnistuu paremmin, ja viedä purkin klinikalle. Toiseksi jos kyse on siitä, että mies ei saa testitilanteessa seisokkia, erektiohäiriöihin tarkoitetut lääkkeet voivat auttaa. Puhukaa tilanteesta hoitavalla klinikalla, saatte varmasti ohjeita. Taatusti ette ole ainoita, joilla vastaavia ongelmia on!
 
meillä sanottiin miehelle että jos ei onnistu silloin kun pitäisi he ottavat siittiöt puudutuksessa neulalla suoraan kiveksistä, meillä hoitona ivf.

Karua mutta totta. Jännitys tuskin helpottuu tästä tiedosta.

onnea teille matkaan

=)
 
Olin yhteydessä klinikalle, ja lupasivat antaa huomenna ultrakäynnin yhteydessä mukaan jonkun lääkkeen, josta pitäis olla apua miehelle. Toivottavasti, mies kun kammoaa neuloja yli kaiken =)

Kiitos Inkku83, ja onnea matkaan teillekin! =)
 

Yhteistyössä