Kun mies ei laukea.. mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"ongelma"

Vieras
Meillä on iso ongelma parisuhteessa. Olemme olleet yhdessä pian kymmenen vuotta ja suhteessa on ollut ylä-ja alamäkiä, mikä lienee normaalia. Nyt suurin ongelma on se etten saa enää miestäni nauttimaan seksistä enkä laukeamaan :( Tätä siis on jatkunut yli kuukauden ja se tuntuu olevan miehelle todella suuri ongelma. Panettaa mutta ei laukea.. Syytä ollaan mietitty... Yks syy voi olla mahdollisesti uusi masennuslääke, joka voi viedä halut. Toisaalta koen että mies ei halua minua, muodotonta naista. Mies väittää ettei syy ole minussa, mutta on silti tosi ahdistunut tilanteesta. On jopa väläytellyt mahdollisuutta mennä vieraisiin, "kun ei kestä enää jatkuvaa panetusta ja sitä ettei laukea millään." Tuntuu että parisuhde kärsii tästä valtavasti.. Kun mies ei saa hyvää ja tyydyttävää seksiä, se näkyy myös parisuhteessa eikä mikän ole hyvin. Mitä ihmettä teen? Pitääkö mun vaan päästää mies vieraisiin jotta saa helpotuksen oloonsa? Onko kellään kokemusta tällaisesta? Toivon oikeasti apua ennen kuin parisuhde hajoaa tämän takia.....

Et todellakaan mollaa itseäsi asian takia! uskon 99% varmuudella että masennuslääkkeet ovat laukeamattomuuden takana! Mikä masennuslääke on kyseessä ja kauanko miehesi on kyseistä lääkettä syönyt? Masennuslääkkeiden aiheuttama seksuaalinen haluttomuus (mikään ei tunnu miltään) on TODELLA yleistä!

Mutta jos ukko on vieraisiin menosta puhunut, niin... Hyi mikä äijä.

No etpä paljoa menetä, vaikka hajoaiskin suhde, jos ukko tuollaisia suustaan päästää! Ihan ekana lääkäriin, ja sitten voisit vähän valottaa sille luupäälle, miltä susta tuntuu...

Sanoisin kyllä kokemuksesta että tuo johtuu lääkkeestä. Voi mennä ohi kun on syönyt pidempään tai sitten ei mene ennen kuin lopettaa lääkkeen kokonaan. Olen syönyt muutamaa masennuslääkettä, eka vaikutti seksiin niin että halut väheni melkein nollaan ja orgasmin saanti vaikeutui paljon, nämä pysyi koko lääkkeen syönnin ajan.
Toinen lääke vähensi myös haluja mutta ei niin paljon kuin eka ja orgasmi tuli vähän helpommin. Kolmas lääke myös vähensi haluja mutta ei vaikuttanut orgasmin saantiin.

On hyvin yleistä että ssri-lääkkeet vaikuttaa seksihaluihin, kiihottumiseen ja orgasmin saantiin. Taitaa olla pikemminkin niin että ne on aika harvassa sellaiset ssri.t jotka ei aiheuta mitään ongelmia seksielämään. Ja sehän se vasta niin kivaa onkin kun ne sivuvaikutukset on kaikki yksilöllisiä, ettei voi oikein tietää ennen kuin kokeilee.

Valitettaasti tämä ei ole provo, olisikin. Ja kyllä, olen muodoton nainen, painoa 47kg ja tissit imetyksestä rupsahtaneet. Mutta asiaan... Mies syö siis seroxat nimistä lääkettä, annostusta nostettiin vasta ja aikalailla siihen aikaan alkoi laukeamattomuus. Tuntuu niin pahalta tää tilanne, miten voikin seksi vaikuttaa niin voimakkaasti parisuhteeseen!!

Joo, minä oon kans syöny Seroxatia ja kahta muutakin masennuslääkettä ja Seroxat oli ehdottomasti mulla eniten seksielämään vaikuttava noista lääkkeistä! ei haluttanut juuri koskaan ja jos joskus sattui haluttamaan, niin sai jynssätä kyllä niin kauan! Silti ei tuntunut oikein miltään. Kyllä orgasmin välillä lopulta sain, mutta mukavempi oli oikeastaan olla kokonaan ilman.

[QUOTE="aapee";29498704]Valitettaasti tämä ei ole provo, olisikin. Ja kyllä, olen muodoton nainen, painoa 47kg ja tissit imetyksestä rupsahtaneet. Mutta asiaan... Mies syö siis seroxat nimistä lääkettä, annostusta nostettiin vasta ja aikalailla siihen aikaan alkoi laukeamattomuus. Tuntuu niin pahalta tää tilanne, miten voikin seksi vaikuttaa niin voimakkaasti parisuhteeseen!![/QUOTE]

Hommaat viiden desin silikonit ja johan alkaa mälli lentämään!:p

Ehkä nyt on sitten vaan varattava aika lääkärille ja mietittävä muun lääkkeen vaihtoa. Aika ristiriitaista vaan että tuo lääke on tuntunut auttavan masennukseen, mut vie ilmeisesti halut. Ja jos halut tai lähinnä se orgasmin saanti menee noin vaikeaksi niin se taas sit masentaa :( Ahistaa itteä tää tilanne niin paljon... Syytän vaan itteäni etten ole tarpeeksi haluttava :'(

Sinulle spruits, oot varmaan oikeassa, mies kyllä haluais minulle silikonit ja onkin sanonut jo aiemmin suoraa että mun tissittömyys vaikuttaa haluihin ja seksiin. Mut ehkä tässä nyt on taustalla muutakin kuin tissit....

siis kuukausi vasta noin, ja mies menossa vieraisiin:O. eiköhän pitäs ensin kokeilla muut konstit. vaihtaa lääkettä. ja sitten jos jännittää ja pelkää, ettei se taaskaan tapahdu, niin sekin vaikuttaa. olisko teillä mahdollisuutta kahden keskiseen matakaan, johonkin lomalle, missä olis mahdollisimman rentoa lomailua. hyväilette toisianne, ette tähtää vain siihen laukeamiseen. ei ole pakko mennä loppuun asti heti. sitten kun tuntuu siltä, että nyt on tarpeeksi kiihkossa, niin jatkaa yhdyntään saakka

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Eikö ap.n mies ole ottanut selvää lääkkeen sivuvaikutuksista tai edes lukenut sitä lääkepaketin sisällä olevaa selostusta että osaisi yhdistää oireet lääkkeeseen? Aloin vaan ihmettelemään kun itsellä oli kyllä hyvin tiedossa nuo mahdolliset sivuvaikutukset ennen kuin aloin syömään ssri.tä, olin ottanut selvää netistä ja lääkeselosteesta. Ja tajusin kyllä heti mistä halu- ja orgasmiongelmat johtui.

Vai häpeääkö mies ehkä jollain tasolla lääkkeen syöntiään eikä haluaisi myöntää että johtuu niistä? Vai näkeekö tässä ns. mahdollisuuden saada luvan käydä vieraissa, vaikka eihän se silloinkaan toimisi kun lääkkeistä johtuu..

[QUOTE="aapee";29498752]Ehkä nyt on sitten vaan varattava aika lääkärille ja mietittävä muun lääkkeen vaihtoa. Aika ristiriitaista vaan että tuo lääke on tuntunut auttavan masennukseen, mut vie ilmeisesti halut. Ja jos halut tai lähinnä se orgasmin saanti menee noin vaikeaksi niin se taas sit masentaa :( Ahistaa itteä tää tilanne niin paljon... Syytän vaan itteäni etten ole tarpeeksi haluttava :'([/QUOTE]

En ymmärrä miksi sinä otat itseesi, jos lääke vie mieheltä halut tai estää laukeamisen :O Minun miehelläni laukeaminen pitkittyi aivan toivottomasti masennuslääkkeiden syömisen takia. Ei siinä auta kuin jyystää ja lopulta käyttää omaa kättä myös kun rouvan paikat ei enää kestä. Minä kärsin tilanteesta samoin kuin mieheni, mutta minkäs teet. Miehellä on haluja entiseen tapaan, mutta laukeaminen kestää ja kestää.

P.s. Toivottavasti lääkitys ei ole miehesi ainoa hoito vaan saa myös terapiaa, muuten lääkkeestä luopuminen voi olla vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29498769:
siis kuukausi vasta noin, ja mies menossa vieraisiin:O. eiköhän pitäs ensin kokeilla muut konstit. vaihtaa lääkettä. ja sitten jos jännittää ja pelkää, ettei se taaskaan tapahdu, niin sekin vaikuttaa. olisko teillä mahdollisuutta kahden keskiseen matakaan, johonkin lomalle, missä olis mahdollisimman rentoa lomailua. hyväilette toisianne, ette tähtää vain siihen laukeamiseen. ei ole pakko mennä loppuun asti heti. sitten kun tuntuu siltä, että nyt on tarpeeksi kiihkossa, niin jatkaa yhdyntään saakka

Minun mieheni suhtautuu lunkisti tilanteeseen ja on todella kiihkoissaan monesti (varsinkin jos on ollut taukoa seksin suhteen), mutta eipä vaan meinaa laueta. Usko vaan, tuo on ihan todellinen lääkevaikutuksesta johtuva ongelma, eikä siinä kynttilänvalot ja etelänmatkat auta!

Alkuperäinen kirjoittaja täällä myös;29498796:
Minun mieheni suhtautuu lunkisti tilanteeseen ja on todella kiihkoissaan monesti (varsinkin jos on ollut taukoa seksin suhteen), mutta eipä vaan meinaa laueta. Usko vaan, tuo on ihan todellinen lääkevaikutuksesta johtuva ongelma, eikä siinä kynttilänvalot ja etelänmatkat auta!
no toki voihan ne jättää kokeilematta ja rypeä ongelmassa itkemässä

Luin aloittajan tekstin vielä uudelleen. En keskittynyt kunnolla sisältöön. Täytyy sanoa että toooodella törppö mies sinulla, kun luulee vieraan naisen ratkaisevan ongelman! Tuostapa hän saakin sitten sinut karttamaan seksiä ja kohta olette tosi pahoissa ongelmissa, vaikka mies lopettaisi lääkkeenkin. Ehkä tuo ottaa miehen kunnian päälle jotenkin ja siksi etsii syytä sinusta eikä omasta ongelmastaan. Nyt olisi puhuttelun paikka!

Kyllä mies tietää että voi olla lääkkeen sivuoireita, mut en tiiä miks kokee asian niin älyttömän ahistavaksi. Mies on kyllä sellanen että hänelle seksi tuntuu olevan todella tärkeää ja jos se ei toimi niin ei toimi mikään :( Ja se miksi syytän itseäni... Mulla on tosi huono itsetunto ja tiedän ettei mies ole tyytyväinen esim. Kroppaani, ni ehkä asia sen takia hän pahentaa oloani ja epävarmuutta itsestäni. Ja joo, sanoin miehelle että jotkut voi olla vuodenkin harrastamatta seksiä / laukeamatta, että kuukausi on siihen nähden lyhyt aika... Mut miehen mielestä seksi on kaiken a ja o.... Mut ehkä me nyt jutellaan tosissaan tuosta lääkkeen vaihdosta....

[QUOTE="aapee";29498752]Ehkä nyt on sitten vaan varattava aika lääkärille ja mietittävä muun lääkkeen vaihtoa. Aika ristiriitaista vaan että tuo lääke on tuntunut auttavan masennukseen, mut vie ilmeisesti halut. Ja jos halut tai lähinnä se orgasmin saanti menee noin vaikeaksi niin se taas sit masentaa :( Ahistaa itteä tää tilanne niin paljon... Syytän vaan itteäni etten ole tarpeeksi haluttava :'([/QUOTE]

lopeta nyt hyvä ihminen se itsesi mollaaminen oikeesti. oon aivan satavarma ettei vika ole sussa!

nuo ovat vähän petollisia nuo lääkkeet. niinhän se on että se masennuksen helpottaminen on lääkkeen päävaikutus, mutta mukana tulee usein niitä sivuoireita, kuten haluttomuutta. sama se on kun syö masennuslääkkeitä: jokin asia itkettää, mutta itkua ei tule. sitten se itkun tulemattomuus alkaa ahdistamaan. sellasia ne lääkkeet yleensä on. sitten täytyy miettiä että onko lääkkeestä enemmän hyötyö vai haittaa ja olisiko parempi kokeilla toista lääkettä. ja aina se sopivan lääkkeen löytäminen ei ole helppoa.

Seurustelin ihan vähän aikaa tyypin kanssa, joka ei lauennut. Ikävä kyllä seurustelumme loppui alkuunsa tämän ongelman takia. Mies oli ollut naimisissa 15 vuotta ja hänellä oli aina ollut tämä ongelma. Kovasti selitteli, että hän vaan on tällainen, ettei minussa ole vikaa. Tulkitsin kyllä niin, että minussa on jotain vikaa. Totta kai, koska tällaisesta miehestä ei ollut koskaan kokemusta. Yleensä miehet laukeaa, se on mielestäni se seksin juttu. Itsekin haluan laueta.
Ymmärrän ahdistuksesi. Mutta jospa menisi ohin. Teillä on pitlä suhde, joten tuskin sinun tarvitsee ajatella itsestäsi, ettet kelpaisi!