Kun mies ei halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kelpoemäntä1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kelpoemäntä1980

Vieras
Jokaisen kauniin naisen takana on mies, joka on väsynyt panemaan häntä...

Kysymys kuuluukin: miten saisi miehen taas innostumaan seksistä? Kaikkeen olen valmis enkä huonokaan ole saatikka pahan näköinen - miehelle vain ei seksi maistu. Missä vika? Ruoho näyttää aidan takan aika vihreältä, vaikka ei se mikään ratkaisu tilanteeseen olekaan.

Saako hän seksiä liian helposti teiltä? Seksihän perustuu pitkälti uteliaisuuteen. Kun kaikki koetaan liian nopeasti, niin ei ole enää uutta tarjottavaa. Sitähän se aidantakana vihreyskin on, josko siellä olisi jotakin uutta ja ihmeellistä.

Ensin pitäisi tietää (selvittää) syy miksi seksi ei kiinnosta. Parisuhteen muu tila, työkiireet, mahdolliset muutokset hormonitasapainossa jne. Ikäkin tietenkin vaikuttaa asiaan, nuori kaveri on yleensä aina valmis mutta vuosien myötä kiinnostus vähenee. Se on vain sitä normaalia luonnonkulkua. Nimimerkistäsi päätellen miehesi on noin kolmikymmpinen ja kyllä silloin pitäisi löytyä kovastikin kiinnostusta.

Yritä keksiä jotain uutta kivaa. Muistele mitä teillä oli silloin aivan aikojen alussa. Oliko joku kiinnostava juttu joka kuitenkin on jäänyt vähitellen pois. Jos tällainen juttu löytyy niin kokeile sitä. Jotkut asiantuntijat sanoo, että miehen saa syttymään mm. niin että yhtäkkiä yllättäin ottaa vain munista kiinni ja sanoo: "Minä haluan nussia".

Me ihmiset ollaan niin ykslöllisiä ettei yksi konsti tepsi toiselle ja päinvastoin. Itse olen melkein jo kuudenkymmenen ja nyt olen huomannut ettei seksi enää kiinnosta niin kovasti. Yli viisikymppiseksi tilanne oli se, että pakko oli saada vähintään pari, kolme kertaa viikossa, joskus päivittäin. Jos vaimolle ei sopinut niin oli pakko käydä Nyrkki-Kyllikin kanssa vessassa.

Toivottavasti saatte seksinne taas toimimaan.

"nuori kaveri on yleensä aina valmis mutta vuosien myötä kiinnostus vähenee"<- no jaa mun poikaystävälle saattaa olla tärkeenpää kattoa telkkaria tai pelata xbox ku ruveta harrastaa seksiä mun kanssa.. Ihan sama mitä mä yritän.. :( Oon yrittäny olla tosi suora seksin suhteen tai sitten vaikeesti tavoteltava. Mies haluaa kun haluaa, ja silloin on annettava jos haluaa saada edes jotain :/

Voisin sanoa omasta kokemuksesta että vika on jossain muualla kuin seksissä.
Oli muija joka oli kaikin puolin seksikäs ja osaava mutta kun ajan myötä muuttu täydeksi kusipääksi (en kiellä etteikö syytä ollut minussakin) ei paljon sänkyhommat kiinnostanu.Mielummin vetäsin kuivat. Pakkopano parin kuukauden välein hampaat irvessä sai riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja itku iita:
"nuori kaveri on yleensä aina valmis mutta vuosien myötä kiinnostus vähenee"<- no jaa mun poikaystävälle saattaa olla tärkeenpää kattoa telkkaria tai pelata xbox ku ruveta harrastaa seksiä mun kanssa.. Ihan sama mitä mä yritän.. :( Oon yrittäny olla tosi suora seksin suhteen tai sitten vaikeesti tavoteltava. Mies haluaa kun haluaa, ja silloin on annettava jos haluaa saada edes jotain :/

eivoikuvitella alle 40v miestä joka ei uita aina kun on tilaisuua. 3krt/pv minimi siihen saakka.
nyt ei jaksa enää kun 1krt/pv ja kahesti käteen kun ei kunto kestä enää.

Yhteistyössä