Kun mies ei halua enää lapsia

Mulla on kaksi lasta, ihania ja suloisia ja kilttejä jne jne jne... Mutta molemmat on samaa sukupuolta ja olen aina jotenkin haaveillut siitä, että mulla ois sekä poikia, että tyttöjä, molempia. Tiesin jo tätä toista odottaessani, että jos tulee toinen samaa sukupuolta kuin eka, niin haluan vielä kerran kokeilla, että josko se toinenkin tulisi vielä. No, meidän toinen on samaa sukupuolta kuin ekakin ja niinhän siinä kävi kuten arvasin, eli kolmatta lasta tekee mieli, että josko vaikka nyt onnestaisi. Toki kolmannen lapsen haluamiseen on muitakin syitä kuin pelkkä sukupuoli, mutta se on yksi tärkeä kuitenkin. Mies vaan ei ole yhtään innostunut ajatuksesta, vaikka olen jo kertonut, että en halua missään nimessä sitä kolmatta vielä vaan vaikka ehkä siinä vaiheessa kun tämä esikoinen menee kouluun. Onko täällä ketään muita samassa elämäntilanteessa ja halukas ehkä jakamaan tuntojaan mun kanssani?
 
Meilläkään mies ei halua enempää lapsia, kuin tuon meidän tytöntyllerön! Mulla on ollut jo pitkään kova vauvakuume, mutta ei auta, eikä ihan viitti ilman sen suostumustakaan ruvet0a vääntämään! Ja mäkun olen aina toivonut kahta lasta.... :'(
 
Hyvät naurut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2005 klo 23:07 Millie kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta, ihania ja suloisia ja kilttejä jne jne jne... Mutta molemmat on samaa sukupuolta ja olen aina jotenkin haaveillut siitä, että mulla ois sekä poikia, että tyttöjä, molempia. Tiesin jo tätä toista odottaessani, että jos tulee toinen samaa sukupuolta kuin eka, niin haluan vielä kerran kokeilla, että josko se toinenkin tulisi vielä. No, meidän toinen on samaa sukupuolta kuin ekakin ja niinhän siinä kävi kuten arvasin, eli kolmatta lasta tekee mieli, että josko vaikka nyt onnestaisi. Toki kolmannen lapsen haluamiseen on muitakin syitä kuin pelkkä sukupuoli, mutta se on yksi tärkeä kuitenkin. Mies vaan ei ole yhtään innostunut ajatuksesta, vaikka olen jo kertonut, että en halua missään nimessä sitä kolmatta vielä vaan vaikka ehkä siinä vaiheessa kun tämä esikoinen menee kouluun. Onko täällä ketään muita samassa elämäntilanteessa ja halukas ehkä jakamaan tuntojaan mun kanssani?
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Täällä olen ja viides poika tulossa :D
 
meillä on kaksi lasta 1v4kk ikäeroa..poika ja tyttö..eli sillai ihana tilanne että on kokenut molemmat,mutta itsestäni tuntuu että haluaisin vielä muutaman lisää..lapsemme ovat aika villiä tapauksia ja kieltämättä aika usein olen todella väsynyt ja nyt syksyllä aloitan opiskelun..kestää 1v8kk sitten olen haaveillut että jos luoja yhä suo niin pyöräyttäisimme ainakin yhden vielä..no miehellä on puolestaan raskas työ ja on miltei aina työssä kiinni..myös vapaa aikanaan..hän ei taaskaan niinkään ole innostunut ajatuksesta vaan odottaa että nämä kasvaa ja patistelee mua koulun penkille ja työ elämään..ei me koskaan näistä asiosta riidellä mutta huomaa kyllä monissa asioissa mielipiteemme erinäisyydet..ja onhan meillä tietty vasta ostettu talo ja iso remppa tehty ja tänne ei kyllä kamalasti lapsia mahtune niin en tiedä..ja kolme nuorta koiraakin etytä onhan meillä tätä hommaa jo riittävästi..mutta silti..toivon vielä lähi vuosina saavani kantaa pientä vauvaa vatsassani,ja uskon sen toteutuvan,kyllä se mies pienen aivo pesun jälkeen ryhtyy..onhan tuo jo kaksi kanssani tehnyt ja kolme koiraakin tahdostani myöntänyt..ja on yhtä höperönä sekä lasten että koirien kannsa
 
Pääasia on että sulla on terveet lapset se ei ole niin itsestäänselvää.Itselläni on sekä' tyttö ja poika ja kolmas tulossa.Rukoilen vain että saisin tyytyväisen ja terveen lapsen.Olen lähipiirissä tavannut vaikeuksia.Toinen sisaristani synnytti viikolla 23.Lapsi on nyt kakasi vuotias mutta helppoa ei ole ollut.Toiselle sisarelleni kasvoi verikasvain kohtuun ja lapsi syntyi kuolleena viikolla 25.:flower: :ashamed:
 
Joo, sen olen päättänyt, että jos kolmas lapsi on vielä samaa sukupuolta kuin nämä kaksi ensimmäistä, niin neljättä en enää tee. Jonnekin se raja pitää kai vetää, ellei tietty tule kaksosia, niitä kun meillä on suku puolillaan.

Mutta tuo terveysasia on kyllä aivan totta! Miehelläni on vammainen sisko ja kun seuraan hänen elämäänsä ja heidän koko perheensä elämää, niin kyllähän se todella rankkaa on. Ei sitä tietentahtoen haluaisi siihen tilanteeseen itseään tai ketään muuta asettaa. Jos siis saisin valita kolmannen lapseni joko terveenä ja samaa sukupuolta kuin ekat tai sairaan ja sitä toista sukupuolta, niin eihän siinä miettiä tarvitsisi, kyllä se terveys niin tärkeä asia on.

No, miehen pehmittely on edelleen kesken ja ehkäpä tässä vuosien saatossa saan hänen päänsä käännytettyä. Onhan tässä vielä aikaa nelisen vuotta ennen kuin tuo esikko menee kouluun, että jos sitä saumaa ajattelee. Mies kun on vähän mukavuudenhaluinen, niin hän taitaa pelätä, että lapsista tulee kauheasti lisää vaivaa. No, nuo lähempänä kouluikää olevat ovat jo aikas helppohoitoisia näin parivuotiaisiin verrattuna, joten josko sitten se lupa heltiäisi...
 
mulla on myös vauvakuume, kaks lasta ennestään, tyttö ja poika. mä en halua lapsille kovin suurta ikäeroa, eli jos se kolmas vielä tulee, haluaisin että edellinen olisi reilu pari vuotta ku seuraava syntyy. mutta täälläki pistää mies hanttiin, musta tuntuu että se ei nyt ihan muista että vauvat ei synny saman tien vaan melkein vuoden päästä, jos miettii että raskaaksikaan ei välttämättä tule saman tien. aina ku otan asia puheeksi, ukko kysyy että tähän härdelliin kolmas vai? edelliset kaks on vielä vaipoissa, ja toista pitää vielä syöttää... huh! mut oon miettiny että vuoden päästä vanhin osaa käydä itse potalla, nuorempi harjoittelee ja molemmat osaa syödä itse. onhan niissä vielä silloinki vahdittavaa mut käsityötä ei niinkää paljoa.
hyviä konsteja miehen taivuttelemiseen?

joo ja en siis oikeesti vielä kuuluis edes tälle palstalle mutta otin vähän varaslähdön, täytän 20 vasta reilun kuukauden päästä. :ashamed: ;)
 
Hiukan samoilla aalloilla keikutaan täälläkin. Mun miehellä on edellisestä suhteestaan poika ja meillä on kaksi yhteistä tyttöä. Haluaisin kovasti vielä joskus sen oman pojan, mutta miestä ei kiinnosta enää ajatus uudesta lapsesta. Hän haaveilee jo ajasta jolloin lapset menevät omia menojaan kavereiden kanssa, nukkuvat yönsä hyvin eivätkä kiukuttele muutoinkaan joka asiasta niin kuin nämä tyttäremme tuppaavat tekemään. Itse olen ajatellut, että voisimme yrittää kolmatta yhteistä muksua kun nuorin on noin 4v. eli ei ihan lähitulevaisuudessa. Mutta jos kolmaskin olisi tyttö niin siihen saavat lapset minunkin puolestani jäädä. Toisaalta olen jo luovuttanut ja alkanut myymään vauvatavaroita pois... :/
 
Taitaa olla tällä äipällä krooninen vauvakuume... ;) kolme poikaa ja yksi tyttö jo on ja nyt kun kuopus alkaa olla jo kohta 2v niin alkaa vauvakuume kolkutella... =) Mies vaan ei niin kovin innoissaan ole ajatuksesta,varsinkin kun kuopus-tyttö on ollut extra-vilkas ja tempperamenttinen!No,nuoriahan tässä vielä ollaan,niin jospa sitten tehdään se iltatähti muutaman vuoden päästä! :D
 
susa05
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 14:03 Sinella kirjoitti:
Meilläkään mies ei halua enempää lapsia, kuin tuon meidän tytöntyllerön! Mulla on ollut jo pitkään kova vauvakuume, mutta ei auta, eikä ihan viitti ilman sen suostumustakaan ruvet0a vääntämään! Ja mäkun olen aina toivonut kahta lasta.... :'(
sama täällä :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 10:42 äippä kirjoitti:
Pääasia on että sulla on terveet lapset se ei ole niin itsestäänselvää.Itselläni on sekä' tyttö ja poika ja kolmas tulossa.Rukoilen vain että saisin tyytyväisen ja terveen lapsen.Olen lähipiirissä tavannut vaikeuksia.Toinen sisaristani synnytti viikolla 23.Lapsi on nyt kakasi vuotias mutta helppoa ei ole ollut.Toiselle sisarelleni kasvoi verikasvain kohtuun ja lapsi syntyi kuolleena viikolla 25.:flower: :ashamed:
osanottoni se ei varmasti ole ollut helppoa :flower: :flower: :hug:
 

Yhteistyössä