Kun mies ei enää halua...

Olen kyselly vinkkejä teiltäkin, että millä kortilla sais äijän halut palaamaan. Ette auttaneet.

Nyt se ei enää halua mua ollenkaan,. Kamalaa elämää. Lurpsut c-kupit esillä yritän viehättää kivoilla kikoillani, mutta mies ei lämpene. Missä vika?

Mulla ei ole nyt mitään muuta tekemistä kuin hillua täällä palstalla kertomassa kivoja mielipiteitäni teille. Onneksi ne kiinnostaa teitä! Kiiots kaverit
 
Harmistus
:hug:

Aika tyly äijä, jos ei lämpene vaikka alusvaatteillaan heiluttelis edessä. Neuvoa en nyt välttis osaa, kun oma mies pihtaa näin raskausaikana \|O
On se hienoa, et on kohtalotovereita :whistle: :/
 
Samaa puuroa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 17:25 Suzy kirjoitti:
Olen kyselly vinkkejä teiltäkin, että millä kortilla sais äijän halut palaamaan. Ette auttaneet.

Nyt se ei enää halua mua ollenkaan,. Kamalaa elämää. Lurpsut c-kupit esillä yritän viehättää kivoilla kikoillani, mutta mies ei lämpene. Missä vika?

Mulla ei ole nyt mitään muuta tekemistä kuin hillua täällä palstalla kertomassa kivoja mielipiteitäni teille. Onneksi ne kiinnostaa teitä! Kiiots kaverit
Niin, mulla on sama tilanne. Mies ei halua, vaikka ihan suoraan pyydä seksiä. Ei kuulemma ole vika kropassa, ei muodoissa, ei rinnoissa tai pepussa. Mies on vain mies! Uusia valloituksia pitää saada, vaikka tuttu ja turvallinen olisi käytettävissä.

t. Kari
 
Miksiköhän aloittajalla sama nick kun mulla?! *kattoo hölmistyneenä* voiko muka joku kirjoittaa samalla nimellä jos on rekisteröity nick? pitää kysyä joltain "valvojalta" jos täällä sellainen on
 
kerjäläinen
mukavaa että naiset puhuvat tästä asiasta koska se on kauhean yleistä, ainakinmitä minä olen naisia kuunnellut.

oli kurja kuunnella kuinka joka yhteydessä puhuttiin että miehen pitää ymmärtää kun vaimo ei halua seksiä raskausaikana eikä imetysaikana. itse suurin piirtein söi tyynynsä iltaisin kun ei saanut.

torjuminen sattuu itsetuntoon. Miksi miehet eivät voisi yhteisen hyvän vuoksi suostua seksiin vaikkei nin haluttaisikaan? usein haluaminen syntyy vasta "taitelun tiimellyksessä". edes jättää mahdollisuus.

itse olen halunnut miestäni koko raskauksien (3kpl)ajan ja heti viikko synnytyksen jälkeen. eikö se ole imartelevaan miestä kohtaan että hänen naisensa haluaa häntä? haluaisi antaa vaikka suuseksiä, mutta ei kiinnosta. tulee vähän sellainen olo että eikö olisi sama asua isänsä kanssa?

myytti haluavista miehistä ja haluttomista naisista pitäisi jo ampua alas.


mutta... jos toinen ei halua pitää nauttia siitä että itsellä on normaalihalut. ei muuta kuin suihkussa käydessä suihkun suuntaus oikein ja taas on kirkas mieli ja jaksaa tappelivia mukuloita. vaan eihän itsetyydytys ole koskaan sama kuin rakkaus ja lähetisyys :ashamed:
 
viivi vikatikki
Meillä oli vuosi sitten sama ongelma ettei mies halunnut minua. Miestä oli alkanut kiinnostamaan vain muut naiset eli petti minua. Ei siinä auttanu nätit alusvaatteet tms. Monesti kun toinen ei enää halua niin kyse on halu kokeilla uusia/vanhoja partnereita. Salapoliisityönä sain miehen kiinni pettämisestä ja niin kannattaa tehdä koska moni ei suostu myöntämään pettämistä ja moni väittää toista vain vainoharhaiseksi. Mutta jos seksi ei kiinnosta eikä siihen ole mitään lääketieteellistä syytä on kyse siitä ettei ole muutenkaan kiinnostunu toisesta.
 
Suzy3
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 09:43 Suzy kirjoitti:
Miksiköhän aloittajalla sama nick kun mulla?! *kattoo hölmistyneenä* voiko muka joku kirjoittaa samalla nimellä jos on rekisteröity nick? pitää kysyä joltain "valvojalta" jos täällä sellainen on
voi kirjoitella samalla nimellä ihan niin paljon kuin huvittaa.. kirjoittele sinä vaan mustana niin ainakin teidän erottaa..
 
kerjäläinen
jos miehellä on toinen, on ongelma myös toinen. en tiedä parempi vai pahempi...

mutta kyllä on oikeasti olemassa ilmiö totaalihaluton mies. mitä sellaiselle voi? tyhmää jos joutuu sen takia koko suhteen lopettamaan mutta voiko toinen tuomita puolison seibaattiin?

 

Yhteistyössä