Kun miehellä ei seiso.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kolmekymppinen mies, hyväkuntoinen, ei juo eikä polta. Suhteemme on kunnossa ja rakkautta riittää. Ajottain kuitenkin käy niin, että kesken rakastelun miehellä laskee. Itse sanoo, että ajatus karkaa. Alkaa miettimään että herääkö lapset tms. Hänellä on myös suuri tarve siihen, että mä nautin, ja miettii sitten sitäkin ennen omaa nautintoaan.

Vaikuttaa kovasti miehen itsetuntoon :( Ja mä taas mietin, että onko mussa vikaa. (sen mies tosin kieltää ).

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
ettei ois mielenpäällä muutakin kuin lapset. Vai voisko seksi olla liian yksitoikkosta. laita päällesi jokin asu tms, piristää kummasti

Ollaan puhuttu paljon, eikä hän halua mitään muuta. Olen kyllä ehdottanut muita asentoja jne., mutta ei kuulemma siitä johdu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kolmekymppinen mies, hyväkuntoinen, ei juo eikä polta. Suhteemme on kunnossa ja rakkautta riittää. Ajottain kuitenkin käy niin, että kesken rakastelun miehellä laskee. Itse sanoo, että ajatus karkaa. Alkaa miettimään että herääkö lapset tms. Hänellä on myös suuri tarve siihen, että mä nautin, ja miettii sitten sitäkin ennen omaa nautintoaan.

Vaikuttaa kovasti miehen itsetuntoon :( Ja mä taas mietin, että onko mussa vikaa. (sen mies tosin kieltää ).

kyllähän tuo on ihan normaalia, välillä voi olla tuollaisia kausia ettei oikein tahdo toimia. Jospa hänelle on vaan vaikka tavallista enemmän stressiä tms. ja jos miettii tuota lasten heräämistä. Jos mahdollista pistäkää lapset yhdeksi yöksi hoitoon ja olette vain kaksistaan kotona niin eipä tarvii tuota enää miettiä :D

Mun rakastajalla käy niin vaimonsa kanssa.

Hän ainakin sanoi että ei se vaimostaan oikeastikkaan johdu, mutta on jotenkin niin tavanomasta että saattaa kesken kaiken pompata päähän että jaa, renkaatkin pitäis vaihtaa jne. :D

Kannattaa koittaa vaikka jotain uutta, sekin voisi jo auttaa. Meillä kun ei ole koskaan tätä seisokki ongelmaa miehen kanssa ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kyllähän tuo on ihan normaalia, välillä voi olla tuollaisia kausia ettei oikein tahdo toimia. Jospa hänelle on vaan vaikka tavallista enemmän stressiä tms. ja jos miettii tuota lasten heräämistä. Jos mahdollista pistäkää lapset yhdeksi yöksi hoitoon ja olette vain kaksistaan kotona niin eipä tarvii tuota enää miettiä :D

Oltiin esim. viime syksynä hotellissa, ja samoin kävi sielläkin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:

Hän ainakin sanoi että ei se vaimostaan oikeastikkaan johdu, mutta on jotenkin niin tavanomasta että saattaa kesken kaiken pompata päähän että jaa, renkaatkin pitäis vaihtaa jne. :D

Kannattaa koittaa vaikka jotain uutta, sekin voisi jo auttaa. Meillä kun ei ole koskaan tätä seisokki ongelmaa miehen kanssa ollut.

Just.

Onko teillä makkarin ovessa lukko?
Laittakaa taustamusiikkia niin pienet kolahdukset ei haittaa... Keksikää jotain uutta rakasteluunne, esim. hanki joku kiva korsetti tai vastaavaa

:laugh: ootko nyt ylpeä itsestäs?

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Laittakaa taustamusiikkia niin pienet kolahdukset ei haittaa... Keksikää jotain uutta rakasteluunne, esim. hanki joku kiva korsetti tai vastaavaa

Ei kyse ole siitä, että mies haluaisi jotain uutta. Jos ehdotan, niin hän sanoo ettei seksi ole mikään ulkonäöllinen juttu (hänelle ainakaan). Eli aivan sama mitä mulla on päällä vai onko mitään. Ei musiikkia, siitä ei tykkäis kumpikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lällälälää:
siis täh? on mullakin rakastaja. so what? te ette saakaan kuin yhden ukon, jos sitäkään ;)

Villi veikkaus, että moni sais ukkoja vaikka jonoks asti.
Mutta jotkut omaavat vielä niin korkean moraalin, ettei sellaiseen alennu.

Ja tää on jo eri juttu, voit tehdä oman aloituksen rakastajastasi.

No en nyt ylpeä, enkä kyllä myöskään häpeissäni :D

Ei ole minun ongelma. Sitäpaitsi, mähän koitin antaa rakentavan neuvon :)

Ja ihan periaatteessa mä en ota sulta sitä vastaan.

Se taas ei ole multa pois :D

Vaan se periaate ei sunkaan jalkoväliä kovinkaan lämmitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Suorituspaineita. Herkkä juttuhan tuo on.

Niinpä, niitähän ne taitaa olla. Vaan miten päästä niistä eroon? Miettii niin paljon koko ajan sitäkin, että tykkäänkö minä.

Vihjaile että tykkäät kun sinut otetaan/käytetään, eli annat miehelle vapaat kädet tyydyttää ja toteuttaa itsensä sun keholla.. ilman väkinäistä orgasmintuottamispakkoa. Saatat itsekin löytää uusia tapoja nauttia :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:

Ei kyse ole siitä, että mies haluaisi jotain uutta. Jos ehdotan, niin hän sanoo ettei seksi ole mikään ulkonäöllinen juttu (hänelle ainakaan). Eli aivan sama mitä mulla on päällä vai onko mitään. Ei musiikkia, siitä ei tykkäis kumpikaan.
Voisithan sä silti kokeilla esimerkiksi sitä korsettia.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mulla seiso aamulla ku toteemipaalu.... ;)

Aamustondikseen minäkin luotin ensimmäisen varsinaisen tyttöystäväni kanssa. Illalla tahtoi vähän lerpahtaa. Huippu oli se, että nukahdin kesken esileikin käsi tytön tussussa. Hän otti sen huumorilla, mutta seuraava tyttöystävä ei, vaan loukkaantui verisesti. Mitäs sitä hypotalamukselleen mahtaa.