kun miehellä ei ole aikaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
mies fyysisesti raskaassa työssä ja on iltaisin väsynyt, ja nukkuukin useamman tunnin illalla. viikon loput ollut nyt hirvimetsällä, tosin enää yksi hirvi kaatamatta niin ei enää aikonu ens viikon lopun jälkeen mennä.

miehellä ei siis ole aikaa minulle ja pojalle oikeastaan ollenkaan. illalla katsoo sitten telkkaria ja istuu tietokoneella ja menee nukkumaan.
seksi elämäkin on kuivunut kasaan, kerran viikkoon jos silloinkaan.

mies kyllä myönsi ettei aikaa oikein meidän kans oleiluun jää. mutta mikään ei silti muutu.....
en vaan enää tiedä mitä tekis....

Etpä sinä varmaan paljoa voi tehdä, kun kysymyksessä on miehen ajankäyttö. Aikani katseltua hankkisin oman elämän. Jos siis toisen kiinnostus yhteiseen elämään on tuota luokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mummy Sunshine:
Miehille ottaa usein koville se, että lapsen tulon jälkeen omaa aikaa ei enää olisikaan ja ne ottavat sen ajan sitten vaikka väkisin.
Normaalia, mutta ärsyttävää.

Ei minusta ole normaalia tai ainakaan hyväksyttävää. Yhteinen lapsi kun on, niin molempien on tingittävä omasta ajastaan. Varmasti lapselle ja isälle tulee ihana ja läheinen suhde, kun isä ei vietä aikaa lapsen kanssa.

Meillä melkeen sama juttu oli aikanaan paitsi mies täytti kaikki illat omilla harrastuksillaan, hommasin lapsen kasvettua itsellekin harrastuksia, nyt mies ihmettelee kun minä(kin) olen aina menossa....sitä saa mitä tilaa.

Miehille ottaa usein koville se, että lapsen tulon jälkeen omaa aikaa ei enää olisikaan ja ne ottavat sen ajan sitten vaikka väkisin.

lapsi on mun edellisestä liitosta. eli yhteistä lasta ei ole. nyt tilanne iskeny päälle vasta tänäsyksynä, kun mies meni töihin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

lapsi on mun edellisestä liitosta. eli yhteistä lasta ei ole. nyt tilanne iskeny päälle vasta tänäsyksynä, kun mies meni töihin

Ei taida sitten lapsi olla miehelle kovin tärkeä? Minä en pystyisi elämään sellaisessa suhteessa, jossa kaikki asiat menevät itseni ja lapseni ohitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:

Ei minusta ole normaalia tai ainakaan hyväksyttävää. Yhteinen lapsi kun on, niin molempien on tingittävä omasta ajastaan. Varmasti lapselle ja isälle tulee ihana ja läheinen suhde, kun isä ei vietä aikaa lapsen kanssa.

Ei olekaan hyväksyttävää, mutta yllättävän yleistä. Sitä tarkoitin.
Meillä mies on lasten kanssa paljon, mutta mun kans ei ole yhteistä aikaa. Koska kuitenkin on lasten kanssa, ei asia ota niin koville.
Ap:n tapauksessa en osannut kertoa, miten asia ratkeaisi, mutta syyn kuvittelen arvaavani. Jos lapsi ei ole oma, voi motiivi lapselle käytetyn ajan etsimiselle olla miehelle vielä enemmän kateissa.

Yhteistyössä