kun menit naimisiin niin teitkö mitään näistä seuraavista..?

  • Viestiketjun aloittaja candy woman
  • Ensimmäinen viesti
candy woman
sinulla oli jotain vanhaa, lainattua, sinistä ja uutta..(vai miten tuo nyt menee?)
nukuitte erillänne miehenne kanssa viimeisenä yönä ennen häitä?
teit jotain omia rituaaleja, jotka tuovat onnea tulevalle liitollenne?
menetit neitsyytesi hääyönä??
vai kenties jotain muuta?? :)
 
justiina
melkeen kaikki noista meni mulla nappiin. Ainoastaan sinistä mulla ei tainnu olla missään. Nukuttiin erillämme mieheni kanssa viimesenä yönä ennen häitä, menetin neitsyyteni hääyönä jne. En kyllä muistaakseni mitään rituaaleja tehny. :D Ainoastaan häitä edeltävän illan vietin tyttökavereideni kanssa, syöden, pelaten jne...
 
candy woman
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
melkeen kaikki noista meni mulla nappiin. Ainoastaan sinistä mulla ei tainnu olla missään. Nukuttiin erillämme mieheni kanssa viimesenä yönä ennen häitä, menetin neitsyyteni hääyönä jne. En kyllä muistaakseni mitään rituaaleja tehny. :D Ainoastaan häitä edeltävän illan vietin tyttökavereideni kanssa, syöden, pelaten jne...
kuinka kauan olitte olleet yhdessä ennen häitä?
 
En yhtään mitään noista, enkä mitään muutakaan yleisesti "harrastettua"; eli pitänyt polttareita, pitänyt hääpukua, tuhlannut tonneja juhlien järjestämiseen enkä hermoillut viikkoja ennen saati sitten hääpäivänäkään =)
 
justiina
Alkuperäinen kirjoittaja candy woman:
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
melkeen kaikki noista meni mulla nappiin. Ainoastaan sinistä mulla ei tainnu olla missään. Nukuttiin erillämme mieheni kanssa viimesenä yönä ennen häitä, menetin neitsyyteni hääyönä jne. En kyllä muistaakseni mitään rituaaleja tehny. :D Ainoastaan häitä edeltävän illan vietin tyttökavereideni kanssa, syöden, pelaten jne...
kuinka kauan olitte olleet yhdessä ennen häitä?
14 kuukautta. Yhteen muutettiin vasta häiden jälkeen.
 
Kippuravarvas
Mulla oli sininen sukkanauha käsilaukussa, kun oli housut jalassa vihittäessä :D ja sitte mulla oli kaikki muu uutta. Niin ja kaasolta taisin saada kolikon laukun pohjalle. Edellinen yö vietettiin eri sängyissä..mutta en tainnut neitsyt olla :D
Ja mies näki puvun ekan kerran kun kävelin alttarille isin saattamana.
Ja mulla oli polttarit..
Mutta en silti stressanut pätkääkään ;)
 
minulla ei sinistä tainnut olla.. mut hääyönä menetin neitsyyteni ja ennen häitä nukuttiin eri sängyissä!! eipä mitää rituaaleja ollut!!likkojen kans myös minä vietin edellisen illan syöden ja nauttien ystävien seurasta!!
 
Vanhaa ei ollut, ei sinistä eikä lainattua. Emme nukkuneet erillään ennen hääyötä, en ollut neitsyt (1v3kk ikäinen lapsi oli jo), mulla oli muraattia morsiuskimpussa, mies näki puvun ennen häitä ja avioerohakemus laitettiin menemään 7 kk häiden jälkeen. Että ei näin!
 
Uutta ja lainattua oli, vanhaa ja sinistä ei. Ei nukuttu erillämme ennen häitä, mies näki puvun monesti ennen vihkimistä, morsiuskimppua ei ollut, en "ihan" ollut neitsyt naimisiin mennessäni, eikä meillä ollut mitään miehen kotimaan rituaalejakaan.
Toukokuussa on 6 v hääpäivä :).
 
candy woman
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Vanhaa ei ollut, ei sinistä eikä lainattua. Emme nukkuneet erillään ennen hääyötä, en ollut neitsyt (1v3kk ikäinen lapsi oli jo), mulla oli muraattia morsiuskimpussa, mies näki puvun ennen häitä ja avioerohakemus laitettiin menemään 7 kk häiden jälkeen. Että ei näin!
eli se pitää paikkaansa että tuo huonoa onnea jos mies näkee hääpuvun jo ennen häitä? :D
 
candy woman
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Uutta ja lainattua oli, vanhaa ja sinistä ei. Ei nukuttu erillämme ennen häitä, mies näki puvun monesti ennen vihkimistä, morsiuskimppua ei ollut, en "ihan" ollut neitsyt naimisiin mennessäni, eikä meillä ollut mitään miehen kotimaan rituaalejakaan.
Toukokuussa on 6 v hääpäivä :).
minkä maalainen mies sinulla on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja candy woman:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Vanhaa ei ollut, ei sinistä eikä lainattua. Emme nukkuneet erillään ennen hääyötä, en ollut neitsyt (1v3kk ikäinen lapsi oli jo), mulla oli muraattia morsiuskimpussa, mies näki puvun ennen häitä ja avioerohakemus laitettiin menemään 7 kk häiden jälkeen. Että ei näin!
eli se pitää paikkaansa että tuo huonoa onnea jos mies näkee hääpuvun jo ennen häitä? :D
En mä tiedä, mä syytän niitä muratteja siinä kimpussa. Kukkakaupan täti kysyi erikseen, että saako laittaa kun ne tuottaa huonoa onnea niin jotkut morsiamet ei missään nimessä halua niitä. Mä en ollut edes kuullut moista taikauskoa, mutta olis pitäny uskoa ammattilaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja candy woman:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Uutta ja lainattua oli, vanhaa ja sinistä ei. Ei nukuttu erillämme ennen häitä, mies näki puvun monesti ennen vihkimistä, morsiuskimppua ei ollut, en "ihan" ollut neitsyt naimisiin mennessäni, eikä meillä ollut mitään miehen kotimaan rituaalejakaan.
Toukokuussa on 6 v hääpäivä :).
minkä maalainen mies sinulla on?
Turkkilainen.
 

Uutta oli vaatteet päällä, vanhaa oli korvixet korvis (äitini o aikoinaa saanu ne rippilahjax siskoltaa) ja sinistä ja lainattua oli äidiltä lainattu sinisafiirisormus sormessa.

Neitsyt e ollu, meät ku kolmannen lapsen ristiäisis vihkastii. :D
 

Yhteistyössä