Kun meinaa vauvakuume iskeä

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:headwall: :headwall: :headwall: :kieh:

ARGH!!!

Kuopus pian 11kk ja nyt tekis mieli jo kolmatta :ashamed:
Miten olikaan ihana kun testi viimein, vajaa 2v yrittämisen jälkeen, olikin PLUSSA =) :heart:
Miten ihanaa oli kun vauva viimein synty sen rankan ja kivuliaan raskauden jälkeen :heart:
Miten ihana oli tutustua uuteen ihmisen alkuun. Saada vauva kainaloon ja peiton alle vaippasillaan :heart:
Miten rauhallista oli lapsivuodeosastolla. Kävelin haavakipuineni käytävällä ja lykin koppaa missä nukkui oma pikku prinsessa :heart: Niin pieni ja täydellinen.
Vieläkään tuo prinsessa ei nuku täysiä öitä kuin harvoin ja välillä kyllä väsyttää mutta silti... Kun TAHTOOOOOO :saint: :D

Sanoppa kuule se.. Mulla olis miljoona syytä siihen että toi prinsessa jäisi ainokaiseksi mutta mä vaan haaveilen siitä toisesta :headwall:

Kuinka oiskaan ihanaa ensin jännätä plussaa ja sen jälkeen nauttia raskaudesta, ja miten oiskaan ihanaa tutustua siihen pieneen ja saada katsoa kun se kasvaa isoksi...

ARGH!

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Sanoppa kuule se.. Mulla olis miljoona syytä siihen että toi prinsessa jäisi ainokaiseksi mutta mä vaan haaveilen siitä toisesta :headwall:

Kuinka oiskaan ihanaa ensin jännätä plussaa ja sen jälkeen nauttia raskaudesta, ja miten oiskaan ihanaa tutustua siihen pieneen ja saada katsoa kun se kasvaa isoksi...

ARGH!

Kuka onkaan mennyt keksimään VAUVAKUUMEEN |O |O :headwall: :D
Miten ihana oli katsoa rauhassa telkkaria ja vauva nukahti syliin :heart:

Mä annan nyt negatiivisen kannan ;) : Eka kestät sen valvomisen,jos sattuu olee koliikki ni vaikeeta on,jos on jotain muuta terveydellistä ongelmaa niin sekin on hankalaa. Jos raskaus on rankka niin sun toinen muksu roikkuu hihassa kiinni vinkuu ja haluaa huomiota,sit joudut järkkäilee hoitoja jos oot niin kipee ettet pysty huolehtimaan ekasta muksusta. Kun vauva syntyy ni tottakai muut muksut on kateellisia,et muista vauva-ajasta mitään kun kaikki on yhtä sumua tissiä toisen suuhun ja pilttiä toisen suuhun. Rahaa menee tuplasti,minnekkään et pääse ja jos lähdet ni hommaa on hirveesti ku kamaa pitää pakata tuplasti..et ees muista siitä ihanasta vauva ajasta mitään ku oot niin sumussa.. <- huomatkaa et tää oli kärjistys vauvakuumeen nitistämiseksi ei mun mielipide yms eleg kivittäkö :p

Ai miten ihanasti kirjoitit vauvakuumesta !!!!! JUURI NUIN MINÄKIN VIELÄ AJATTELEN,,, viiden lapsen jälkeen =) Meilläkin on öisin heräilty, on ollut korvatulehdus kierteet ja vieläkin kuopus nukkuu välissämme ( 4 v. ) ;)....Mutta silti vaan pyrkii tuo vaavi kuume aina hivuttautumaan meidän perheeseen =) Olen kovasti yrittänyt jo myydä pois vauva-ajan tavaroita...mutta saahan niitä uusia =) Minäkin aina mielessä elän tuon synnytys-sairaalan "herkän tunnelman ja fiiliksen". Kyllä ne lapsen on elämän suola ja rikkaus !

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Mä annan nyt negatiivisen kannan ;) : Eka kestät sen valvomisen,jos sattuu olee koliikki ni vaikeeta on,jos on jotain muuta terveydellistä ongelmaa niin sekin on hankalaa. Jos raskaus on rankka niin sun toinen muksu roikkuu hihassa kiinni vinkuu ja haluaa huomiota,sit joudut järkkäilee hoitoja jos oot niin kipee ettet pysty huolehtimaan ekasta muksusta. Kun vauva syntyy ni tottakai muut muksut on kateellisia,et muista vauva-ajasta mitään kun kaikki on yhtä sumua tissiä toisen suuhun ja pilttiä toisen suuhun. Rahaa menee tuplasti,minnekkään et pääse ja jos lähdet ni hommaa on hirveesti ku kamaa pitää pakata tuplasti..et ees muista siitä ihanasta vauva ajasta mitään ku oot niin sumussa.. <- huomatkaa et tää oli kärjistys vauvakuumeen nitistämiseksi ei mun mielipide yms eleg kivittäkö :p

:D Kiitos tästä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:

No meillä tämän kuopuksen kanssa meni ekat 3-4 kuukautta niin että kiikutettiin kaukalossa uneen, yleensä kello 21-02 välinen aika käveltiin ja kiikuteltiin itkevää vauvaa :snotty: -> Silti tää kuume iski :D
Esikoinen oli huolehdittavana myös tämän kuopuksen vaikeana raskausaikana -> Selvisin, kai nytkin? :whistle: :D

*Puolustelee kuumettaan* :D

Mutta OIKEASTI tosiasia on se että en edes terveydellisistä syistä saisi näin pian raskautua. Ja voisi kyllä olla tosi rankkaakin kun ei tuo kuopus vieläkään tosiaan öitään nuku kunnolla.

Ois se silti niiiiiiin ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen äityli:
Ai miten ihanasti kirjoitit vauvakuumesta !!!!! JUURI NUIN MINÄKIN VIELÄ AJATTELEN,,, viiden lapsen jälkeen =) Meilläkin on öisin heräilty, on ollut korvatulehdus kierteet ja vieläkin kuopus nukkuu välissämme ( 4 v. ) ;)....Mutta silti vaan pyrkii tuo vaavi kuume aina hivuttautumaan meidän perheeseen =) Olen kovasti yrittänyt jo myydä pois vauva-ajan tavaroita...mutta saahan niitä uusia =) Minäkin aina mielessä elän tuon synnytys-sairaalan "herkän tunnelman ja fiiliksen". Kyllä ne lapsen on elämän suola ja rikkaus !

Ne on kyllä =) :heart:
Välillä koettelee hermoja ja saa sydämen muljahtelemaan paikoiltaan tempuillaan ja sairasteluillaan mutta kuitenkin... Olisi elämä aika orpoa ilman lapsia.
Minäkin olin päättänyt että myyn vauvatavarat pois ja seuraava tulee jos tulee joskus 10 vuoden päästä, mutta niin vaan ajatukset on muuttuneet :ashamed: :saint:
Ja kun sairaalasta kotiutuikin niin sillonkin eli vielä jossain kuplassa. Kaikki oli niiiiin ihanaa *huokaus* :heart:

ainoa, mikä vähän auttaa tähän minunkin vauvakuumeeseen, on teini-ikäiset lapset |O

mutta muuten muistan myös elävästi kiireettömyyden kaiken arjen keskellä... niin hienosti kirjoitit Tallamuspurkuna että...
...kuumee hiipii... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja koti-aasi:
ainoa, mikä vähän auttaa tähän minunkin vauvakuumeeseen, on teini-ikäiset lapset |O

mutta muuten muistan myös elävästi kiireettömyyden kaiken arjen keskellä... niin hienosti kirjoitit Tallamuspurkuna että...
...kuumee hiipii... :whistle:

Jeij, sinullekin. Kirjotanko vähän vielä lisää? :saint: :whistle: :D

Yhteistyössä