Meidän pojalle, ikää reilut 3 vuotta, ei liha kelpaa millään. Syö lautaselta kaikki kasvikset ja juurekset, mutta lihaan ei koskekaan. Makkara kyllä kelpaisi, muttei sitä uskalla antaa kuin harvoin. Mieheni tekemä teeripaisti kelpaa kanssa, mutta muuten ei lihaa syö. Hampurilaisistakin syö vain sämpylän ja kasvikset.
Olen aina silloin tällöin piilottanu lihaa perunan joukkoon ja syöttänyt lapseni lelujen kanssa (=huomio muualle kuin syömiseen) niin sillä tavoin olen saanut lihaa alas. Mutta jos erottaa lihan siitäkin niin sylkee ruuan heti ulos.
Puhuttiin tästä 3 vuotisneuvolassa ja neuvolatäti ei oikein ottanut koko asiaan kantaa, kun poika kasvaa tasaisesti.
Olisiko keneelläkään vinkkiä, miten tästä lihakammosta pääsisi eroon. Poika ollut ihan vauvasta asti hulluna kasviksiin, raasteisiin, hedelmiin ja marjoihin.
Olen aina silloin tällöin piilottanu lihaa perunan joukkoon ja syöttänyt lapseni lelujen kanssa (=huomio muualle kuin syömiseen) niin sillä tavoin olen saanut lihaa alas. Mutta jos erottaa lihan siitäkin niin sylkee ruuan heti ulos.
Puhuttiin tästä 3 vuotisneuvolassa ja neuvolatäti ei oikein ottanut koko asiaan kantaa, kun poika kasvaa tasaisesti.
Olisiko keneelläkään vinkkiä, miten tästä lihakammosta pääsisi eroon. Poika ollut ihan vauvasta asti hulluna kasviksiin, raasteisiin, hedelmiin ja marjoihin.