V
"vieras123"
Vieras
Huomenna otan yhteyttä kouluun, mutta miten voisin jutella asiasta lapsen kanssa? Lapsi ei ole kotona kertonut vaan kuulin muuta kautta. Mitä te olette tehneet, miten asia on ratkennut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja En tiedä;29709487:En tiedä, mutta pidä kiinni oikeuksistanne. Koulun PITÄÄ puuttua kiusaamiseen. Ja pidä huoli, että kiusaaminen myös loppuu.
Terveisin: "Kiusaaminen on niin pientä että koulu ei oikein voi puuttua siihen".