Kun lapset ovat iältään 9v, 7v ja 4½v -> Särkänniemi vai Tykkimäki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Kumpi parempi paikka pituusrajoitusten puolesta?
Tykkimäki on paljon lähempänä, joten olisi ikävää ajaa Tampereelle asti vain todetakseen että lasten pituudet ei riitä. Mutta onko Tampereella sitten paljon laitteita myös pienemmille lapsille?

Siellä sivuilla löytyy kaikki laittet ja niiden vieressä pituusrajat. Itse tiedät minkä pituisia lapsesi ovat kengät jalassa, joten päättele siitä mihin kannattaa mennä.

Pelkän nettisivun perusteella on vaikea arvioida miten hurjia nuo laitteet oikeasti on. Meidän 9v ei siedä juurikaan kieputusta tms joten ehkä tyydymme Tykkimäkeen ja mökkielämään ;)

Minusta on eläinrääkkäystä pitää delfiinejä jossain pienissä altaissa. Eikä tulis mieleenikään viedä lapsiani sellaista katsoaman.

Siksi meillä ainakin koko Särkänniemi on "boikotissa".

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Minusta on eläinrääkkäystä pitää delfiinejä jossain pienissä altaissa. Eikä tulis mieleenikään viedä lapsiani sellaista katsoaman.

Totta tuokin :/

Tykkimäessä ei ole ihan pienille oikein mitään laitteita, suurimpaan osaan laitteista pituusraja on 120 cm. 100 cm pääsee laitteisiin aikuisen seurassa. Menisin tuon ikäisten kanssa Särkänniemeen.

No just, lapses sit aikuisena pääsee pätemään, ei me käyty Särkiksessä koskaan kun mun mutsi on niin outo piipertäjä...mut kukin tavallaan

viime kesänä käytiin, ja kyllä tippa linssissä sieltä delfinaariosta lähdin. ei ne eläimet kuulu altaisiin. kyllä niiden pitäisi saada olla vapaana meress

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No just, lapses sit aikuisena pääsee pätemään, ei me käyty Särkiksessä koskaan kun mun mutsi on niin outo piipertäjä...mut kukin tavallaan

Mä luulen, että mun lapsilla ei ole tarvetta päteä moisella.

Enkä usko, että mitään menettävät vaikka eivät Särkänniemen delfiinejä näe. Käydään katsomassa niitä ihan omassa ympäristössään...