V
"vieras"
Vieras
Kauanko menee että siihen uuteen elämään/arkeen/rytmiin tottuu?
Milloin se ei enää tunnu pahalle jättää lasta hoitoon?
Milloin lapsesta ei tunnu enää pahalle jäädä hoitoon?
Millä mielin te lähdette töihin/kouluun kun lapsi ei haluakaan jäädä hoitoon?
Miten pitkiä päiviä teidän lapsilla on?
Kuinka teidän pk on auki?
Pph vai päiväkoti?
Paljonko tulee olemaan lapsien hoitomaksut jos on hoidossa 4-5päivää noin kuuden tunnin mittaisilla päivillä?
Laitetaanko ne lapset vaan suorilta sinne päiväkotiin tms. vai onko mahdollisuutta johonkin tutustumiseen? Ja kuinkako se toimii?
Ja lopuksi kuin ihmeessä mä kestän tän??
Meillä siis 5 -ja 2,5v lapset jotka aloittaa hoidon tässä kevään aikana ja mulla TODELLA ristiriitaiset tunnelmat! Toisaalta todella kiva ja toisaalta todella haikeaa ja itku meinaa päästä.
Isomman kanssa ei mitään ongelmaa hän jo "niin iso" että jo tykkääkin, mutta tuo meidän pieni... :'( ...nyyyh!!!

Itku pääsi jo pelkästä tästä tekstistä..
Milloin se ei enää tunnu pahalle jättää lasta hoitoon?
Milloin lapsesta ei tunnu enää pahalle jäädä hoitoon?
Millä mielin te lähdette töihin/kouluun kun lapsi ei haluakaan jäädä hoitoon?
Miten pitkiä päiviä teidän lapsilla on?
Kuinka teidän pk on auki?
Pph vai päiväkoti?
Paljonko tulee olemaan lapsien hoitomaksut jos on hoidossa 4-5päivää noin kuuden tunnin mittaisilla päivillä?
Laitetaanko ne lapset vaan suorilta sinne päiväkotiin tms. vai onko mahdollisuutta johonkin tutustumiseen? Ja kuinkako se toimii?
Ja lopuksi kuin ihmeessä mä kestän tän??
Meillä siis 5 -ja 2,5v lapset jotka aloittaa hoidon tässä kevään aikana ja mulla TODELLA ristiriitaiset tunnelmat! Toisaalta todella kiva ja toisaalta todella haikeaa ja itku meinaa päästä.
Isomman kanssa ei mitään ongelmaa hän jo "niin iso" että jo tykkääkin, mutta tuo meidän pieni... :'( ...nyyyh!!!
Itku pääsi jo pelkästä tästä tekstistä..