kun lääkäriin ei pääse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gr'¨dvbqgpdlv¨.apd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gr'¨dvbqgpdlv¨.apd

Vieras
on se kumma..oon odotellu siellä linjoilla jo kohta 30 minsaa..tai en koko ajan mut melkein ja siltikään sieltä ei kukaan vastaa.

kun olisi varaa yksityiselle niin soittaisin heti sinne.

on se kumma kun terveyskeskukseen ei pääse koskaan kun sinne soittaa.
aina sama virsi,odottakaa hetki,linjamme ovat varattuja.

ja sit kun pääsee niin kello on tyyliin jo jotain kolme ja neljältä toi sulkeutuu.. :(
ja sit saa mennä sairaalan päivystykseen ja maksaa joka kerta sen 25 euroa..kun oon maksanu ton koko vuodeksi ton terveyskeskus maksun mutta kun sinne ei vaan pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Tääl on onneks automaatti. Soittavat si takasin. Max puol tuntia ootellu soittoa.

no täällä ei ole.

pitäisi asua jossain muualla vissiin et pääsis lääkäriinkin joskus.
kun sairaalaankaan ei voi marssia noin vain,täytyy olla lähete aina.
ja sitä ei koskaan saa kun ei pääse linjoilta läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun piti lauantaiaamuna päästä lääkäriin.
En edes viitsinyt soittaa paikalliseen vaan suoraan mehiläiseen. Maksoi 51 euroa.

mikä se mehiläinen on?

täällä on vain yksityinen ja terveyskeskus.
viimeksi pulitin yksityiselle yhdestä käynnistä niin melkein 100 euroa ja ei ottanut edes mitään kokeita.

Alkuperäinen kirjoittaja angry:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Tääl on onneks automaatti. Soittavat si takasin. Max puol tuntia ootellu soittoa.

no täällä ei ole.

pitäisi asua jossain muualla vissiin et pääsis lääkäriinkin joskus.
kun sairaalaankaan ei voi marssia noin vain,täytyy olla lähete aina.
ja sitä ei koskaan saa kun ei pääse linjoilta läpi.

joo no ei se täälläkään sitä meinaa, et ajan sais, vaik joku siihen puheluun vastaakin.

on täälläkin se iltapäivystys mut sekin on sairaalassa ja se maksaa aina erikseen..eli siitä tulee joka käynnistä se 25 euroa :(
en viitsis sitä maksaa..kun oon maksanu kuiteskin ton terveyskeskus maksun koko vuodeksi eli siellä tavallaan käyn ilmaseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja angry:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun piti lauantaiaamuna päästä lääkäriin.
En edes viitsinyt soittaa paikalliseen vaan suoraan mehiläiseen. Maksoi 51 euroa.

mikä se mehiläinen on?

täällä on vain yksityinen ja terveyskeskus.
viimeksi pulitin yksityiselle yhdestä käynnistä niin melkein 100 euroa ja ei ottanut edes mitään kokeita.

Mehiläinen on yksityinen lääkäriasema ja -sairaala. Niinku Pulssi.

Yleislääkärillä kävin, noin 15 min, tosin mun vaivani vaati vain kovempia kipulääkkeitä ja sairauslomaa.

Yhteistyössä