Kun käytte kusella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki erilaisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki erilaisia

Vieras
Pyyhittekö takaa, edestä sillain haaroja levittämällä, nousetteko pytyltä ja pyyhitte vai miten te teette sen, näyttää tapoja olevan vaikka kuinka monta mutta miksi kaikki tekee sen erilain, miten te pyyhitte?

Kurotan persepuolelta etupuolelle ja pyyhkäisen edestä taakse koko viivan matkalta.
Kakkoshädän pyyhin myös edestä taakse. Vielä ehkä pyöräytän paperia siinä peräaukon kohdalla. Mitä väliä miten pyyhkii, kunhan pyyhkii hyvin. heh heh

ni ei tulis pieneen mieleenkään nousta seisomaan ? ihan normaalisti. ja siis coli-bakteeriahan on peräaukon suulla ja jos se sieltä pääsee virtsateihin niin se aiheuttaa VTIn eli virtsatientulehduksen.

Minä pyyhin kaiken etupuolelta eli ne kakatkin. Joskus aikuisena vasta kuulin että pitäisi pyyhkiä kakat takaa päin, mutta kun oli tehnyt toisin niin jatkossakin olen tehnyt. Eikä mulla mitään ihmetulehduksia ole ollut kuin pari kertaa elämän aikana ja johtui aivan muusta.

Jo's ravistus kestää yli 3 sekunnin se menee runkkauksen puolella
Miehillä, kun ravistavat kädellä. Naiset ravistavat niin kuin koira kuivaa turkkinsa. Se on eri juttu.

Itse olen moderni nainen enkä ravista. Sen sijaan käytän hiustenkuivaajaa tai yleisessä vessassa käsienkuivaajaa. Voimistelutausta auttaa tässä kun voin hypätä aparaattiin roikkumaan jalat kattoa kohti. Mitään tulehduksia ei ole tullut.