Rusketus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalkkilaivan kapteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalkkilaivan kapteeni

Vieras
Onko täällä muita jotka haluavat ihonsa olevan ruskettunut muulloinkin kuin kesällä? Itselleni aina näin keväällä iskee halu saada rusketus, ostinkin jo muutamaa erilaista itseruskettavaa. Ennen kävin kuukauden ajan kerran pari viikossa solariumissa, niin oli hyvä rusketus kesäksi, mutta nyt olen alkanut pelkäämään solariumin vaaroja, mutta toisaalta joku pahehan se minullakin saisi olla ;) Miten te teette rusketuksen? Varsinkin solariumissa käviöiden mielipiteitä haluaisin että miten suhtaudutte sen vaaroihin? Kuinka usein käytte?

Miten tuon itseruskettavan saa levitettyä selän puolelle? Mies ei taatusti auta joten ite pitäs saada laitettua. En tuon takia oo uskaltanu kokeilla koko ainetta.

[QUOTE="vieras";25998841]Miten tuon itseruskettavan saa levitettyä selän puolelle? Mies ei taatusti auta joten ite pitäs saada laitettua. En tuon takia oo uskaltanu kokeilla koko ainetta.[/QUOTE]

Kyllä sen jotenkin saa lätkittyä, minulla mies laittaa joskus jos oikein nätisti pyydän :D Mutta itse käytän hyvin mietoja ja en todellakaan laita aina kerralla koko kroppaa siihen rasvaan, vaan päivittäin rasvailen jalkoja, käsiä milloin mistäkin ja kauniin rusketuksen saa kun malttaa ja on luonnollinen ilman rajoja :)

Yhteistyössä