Kun käynnistys kestää ja kestää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bloody tired
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea matkaan! Mun käynnistysreissu meni näin; cytotecia suun kautta maksimiannostuksella 3 vuorokautta. Sitte syntymäpäivän aamuna vielä yks tabu, puoliltapäivin kalvojen puhkaisu, siitä pari tuntia odoteltiin supistuksia -> tippaan ku ei omat supistukset alkaneet. Urakka päättyi iltakasin kieppeillä ihanaan tyttövauvaan. Kyllä tuntui synnytys pitkältä :D.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mun huonekaveria käynnisteltiin viikko. Oli tuskasta vierestäkin kattoo.

Tsemppiä!

mua käynnisteltiin 4 pv. Sitten vietiin saliin ja puhkastiin kalvot. Sitten alkoikin tapahtuu. Tippaa tuli suoneen ja oli ihan kaameeta :| . Eihän siinä pysynyt enää "perässä" .

Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Mun huonekaveria käynnisteltiin viikko. Oli tuskasta vierestäkin kattoo.

Tsemppiä!

mua käynnisteltiin 4 pv. Sitten vietiin saliin ja puhkastiin kalvot. Sitten alkoikin tapahtuu. Tippaa tuli suoneen ja oli ihan kaameeta :| . Eihän siinä pysynyt enää "perässä" .

Vaikka mua käynnisteltiin vaan 3pv, ni olin onnesta soikeana kun tipalla saatiin synnytys käynnistymään :D. En jarrutellut yhtään ;).

Mulla aloitettiin esikoisen käynnistys pe aamuna klo 8, tabletit heti kohdunsuulle, parin tunnin päästä alkoi supistukset, sit vaan jatkettiin, eli tietyin väliajoin laitettiin uus tabletti jne. Pitkä ja tuskainen oli, ja oika syntyi lopulta su aamuna klo 10. olin niin kipeä kokoajan etten nukkunu silmäystäkään koko aikana. Epiduraalia en saanu, vauvan ison koon takia, koska piti olla paukkuja ponnistaa se pihalle.

mun ekaa synnytystä käynnistettiin kaksi päivää. kolmantena päivänä olisivat vieneet leikkuriin, mutt syntyikin sitten sinä aamuna. käynnistys siis cytoteceilla kohdunsuulle rv 38+1 alkaen ja syynä vesien meno rv 38+0 ilman mitään muuta spontaania edistymistä. kyllä siinä epätoivosta jo ehdin itkeä...

Yhteistyössä