kun käy taaperon kanssa kahvilassa ja laittaa siihen syöttötuoliin lapsen, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
eiks ookkin vaikee saada se lapsi siitä pois, kun on jalassa oikee "hessuhopo"talvikengät. vai enks mä vaan osaa ?
kun joko mä nostan sekä lapsen että tuolin ilmaan tai sitten taaperon jalka vääntyy hullusti

eikö olekin tämä yksi maailman suurimmista epäkohdista ? vaadimme "suuriaukkoisempia" syöttötuoleja

[QUOTE="Jenis";22590568]Ei oo, jos nostaa lapsen selän takaa. Tai sitte meillä ei oo hessuhopokenkiä :D[/QUOTE]

no ei onnistu takaapäin nostaa. tekniikka ongelmia mulla vissiin ja hankala vänkyrä taapero siihen päälle :D
olenkin nyt taipunut ja ottanut kengät tuolta pois suosiolla aina ennen nostoa.

Joo talvisaappaan varsi jää kiinni siihe tuoliin, kuten myös ostoskärryyn...on se vaikeeta, et ole ainoa!

hei mä en muistanutkaan ostoskärryjä!ne on pahemmat vielä kun on korkeella! :)
ihan varmaan tulen joku kerta prismasta kotiin vielä taapero JA kärry Multitechiin kiinnitettynä takapenkillä :D
luojalle kiitos autokärryistä !ja omasta rakkaasta McGyveristani,jos on mukana :)

Ostoskärryjen kanssa tuo ongelma on kamala. Onneks käydään aina miehen kanssa yhdessä kaupassa niin toinen ohjaa ne jalat oikein siihen laittaessa ja sit jotenkin aina taiteillaan se poiskin siitä :D

[QUOTE="Jenis";22590657]Takaapäin nostoa voi harjoitella leikkipuiston vauvakeinussa, niin menee sitten sulavasti kaupungilla kahvitellessa :D[/QUOTE]

täällä on isoreikäset keinut,ei auta treenit niissä asiaan .mut kiitos kauniista vinkistä :)

Saako liittyä valittamaan. Just tänään tämä äiti oli Prismassa tuskanhiestä märkänä, kun piti taaperoa kiskoa niistä ostoskäryistä pois. Ne on niin korkeat, etten meinaa jaksaa ylöspäin nostaa ja pikkuherra ei tee mitään saadakseen jalkoja ainakaan helpommin niistä reijistä pois!!

Toinen saapas putosi lattialle ja toinenkin oli vinksinvonksin.

Saako liittyä valittamaan. Just tänään tämä äiti oli Prismassa tuskanhiestä märkänä, kun piti taaperoa kiskoa niistä ostoskäryistä pois. Ne on niin korkeat, etten meinaa jaksaa ylöspäin nostaa ja pikkuherra ei tee mitään saadakseen jalkoja ainakaan helpommin niistä reijistä pois!!

Toinen saapas putosi lattialle ja toinenkin oli vinksinvonksin.

sää tarvit nyt selkeesti myötätunto halia :hug:
jos miehet ois äitejä tai kärryinsinöörit naisia ni noi kärryt ois sivulta aukeevia ja sähkövoimalla kulkevia , rattiohjaus.äideille olis seisomalauta siinä kans.

sää tarvit nyt selkeesti myötätunto halia :hug:
jos miehet ois äitejä tai kärryinsinöörit naisia ni noi kärryt ois sivulta aukeevia ja sähkövoimalla kulkevia , rattiohjaus.äideille olis seisomalauta siinä kans.

Kiitos :)

Hali kaikille vanhemmille, jotka saman asian kanssa ovat joutuneet painimaan!

Pitäs laittaa vain ja ainoastaan miehet taaperoiden kanssa kauppaan, niin johan alkais tuohonkin asiaan löytyä ratkaisuja!

Yhteistyössä