Kun kaikki menneet juhlat hävettää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen 30+ ikäinen ihminen ja mua hävettää kaikki mun juhlat, rippijuhlia ei ollut mutta yo-juhlat äiti järjesti väkisin ja olin ihan pirun vaivaantunut. Sitä paitsi kirjoitin niin huonot paperit ettei niissä oo mitään juhlimista.
Lisäksi mua kaduttaa yhä että mentiinkin ekan miehen kanssa pitämään häät, jäi sellainen kuva ettei kukaan juhlissa viihtynyt. Ja mä vihaan vihaan olla huomuon keskipisteenä.
Hävettää kaikki lasten synttärikutsutkin kun tuntuu että tuhlataan vaan vieraiden aikaa eikä niitä oikeesti kiinnosta meille tulla kahvittelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25106816:
Toivon mukaan et näytä tuota tunnetta lapsillesi, miksi ei kukaan muka tahtoisi tull kahvittelemaan lastesi kunniaksi?
Niissä kemuissahan sun ei pidä ollakkaan se keskipiste.
En näytä en mutta kai lapsetkin tajuaa kun viimeksi 20 kutsutusta paikalle tuli 1 :(

Ehkä toi sun asenne kuitenkin paistaa läpi. Ehkä ne vieraat aistivat että olet jotenkin vaivautunut heidän vierailunsa aikana ja tulkitsevat tilanteen väärin, että ovat ei-toivottuja vieraita tms.

[QUOTE="vieras";25106877]Ehkä toi sun asenne kuitenkin paistaa läpi. Ehkä ne vieraat aistivat että olet jotenkin vaivautunut heidän vierailunsa aikana ja tulkitsevat tilanteen väärin, että ovat ei-toivottuja vieraita tms.[/QUOTE]
En tiedä
Ja sit jos jotain juhlia ei joskus järjestä niin ollaan naama norsunvitulla että miksei ja sit kun seurasviin tulee kutsu niin ei tulla paikalle eikä välttämättä edes ilmoiteta mitään.
Ehkä mun sukulaiset ja tuttavat on vaan perseestä.

[QUOTE="vieras";25106843]En näytä en mutta kai lapsetkin tajuaa kun viimeksi 20 kutsutusta paikalle tuli 1 :([/QUOTE]

Täh? Ketä te oikein kutsuitte? Miks ne ei tullut?

Meidän kaveripiirissä harvoin kukaan jättää syndekutsuja väliin. Puhuitko kaverisynttäreistä vai oliko myös aikuisia kutsuttu?

[QUOTE="mona";25107024]Täh? Ketä te oikein kutsuitte? Miks ne ei tullut?

Meidän kaveripiirissä harvoin kukaan jättää syndekutsuja väliin. Puhuitko kaverisynttäreistä vai oliko myös aikuisia kutsuttu?[/QUOTE]

Isovanhempia, tätejä, setiä, serkkuja, kummit.

25% ilmoitti ettei pääse, yksi tuli viikon myöhässä oman mokansa takia ja suurin osa ei ole vieläjään ilmoittanut mitään.
Saatinpahan syödä omalla porukalla kakkua oikein urakalla.

Yhteistyössä