Kun käytte illalla nukkumaan...

  • Viestiketjun aloittaja after 6 years
  • Ensimmäinen viesti
after 6 years
miehenne kanssa,

-menettekö yhtäaikaa nukkumaan, vai jääkö toinen katsomaan esim. tv:tä
-suukotteletteko, halaatteko
-sanotteko esim. "hyvää yötä rakas"
-nukahdatteko sylikkäin


Entä herätessä ?

sanotteko "huomenta"

Me käymme joka ilta yhtäaikaa nukkumaan. Olemme lähekkäin, puhumme hetken jostain, sanomme rakastavamme ja sitten hyvää yötä, suukot ja nukkumaan. Nukumme niin, että kätemme tai jalkamme osuvat toisiimme :)
 
Meillä jos mies ei ole yötä töissä niin joskus mennään yhtä aikaa nukkumaan mutta joskus mies jää katsomaan jotain ohjelmaa ja minä olen se joka menee nukkumaan,koskaan oikeastaan mies ei mene minua aikaisemmin nukkumaan vaan katsoo sitten telkkaria tai jotain jos minä vielä valvon.

Meillä suukotellaan ja halaillaan paljon joten nuo kuuluu joka päiväiseen arkeen sekä hyvää yötä pitää sanoa aina sekä aamulla toivottaa hyvää huomenta.Jos mies on yöksi menossa töihin niin laittaa viestiä tai sitten jos pystyy niin soittaa ja toivottaa hyvät yöt mutta yleensä laittaa viestiä.Ja sama jos on mennyt aamuksi töihin niin soittaa tai laittaa viestiä että huomenta.Meillä nukutaan kainalossa tai muuten vain tosi lähellä toista.
 
Joskus mennään eriaikaan, minä usein sammun aikasemmin. Aina hyvänyön pusut ja halit+toivotukset. Ei nukuta sylikkäin. Aamulla useinmiten mies lähtee aikaseen töihin kun loput vielä heräilevät, joskus tulee köllimään seuraksi kun poika nauttii aamutissiä ja ollaan vielä sängyssä. Ja huomenet toivotellaan jollain tavalla aina.
 
Viimeaikoina ollaan menty yhtäaikaa nukkumaan. Mitään ei sanota. Joskus käperryn ukon kainaloon, en aina. Joskus kiehnään kainalossa ja hipaisen "jotain". Edelleenkään ei puhuta mutta molemmat tietää "taka-ajatuksen" ;)
Hoidetaan ne "taka-ajatukset" sanaakaan sanomatta, peseydytään ja takas sänkyyn. Edelleenkään kumpikaan ei sanallisesti toivota hyviä öitä ym. vaan toisen kättä sipaistaan ja nukahetaan!

Ja aamulla minulle ei kannata ees puhua hetkeen :D saati että minä puhuisin!
Kahvin jälkeen toivotan lapsille huomenet ja ukon kanssa vaan vilastaan toisiamme! Ja siitä molemmat tietää että toinen toivottaa hyvää huomenta!
 
leobard
joskus mennään yhtäaikaa, yleensä mies jää valvomaan kun minä menen nukkumaan. meillä suukotellaan ja halaillaan ennen nukkumaan menoa, ja jos mennään yhtäaikaa sänkyyn jutellaan vielä tovi ennen nukahtamista. sanotaan hyvät yöt. mut me ei nukuta sylikkäin kun minä olen kuulemma kuin lämpöpatteri.

aamulla ei herätä samaan aikaan, sitten kun toinenkin herää sanotaan huomenet ja suukotellaan. ja suukko annetaan aina kun toinen lähtee johonkin.
 
menemme melkein joka ilta yhdessä nukkumaan, annamme unipusun ja halaamme ja sanomme kauniita unia kulta mutta emme nukahda sylikkäin.
Arkisin mies herää joka aamu viideltä niin mä jään aina nukkumaan, ennen hän kävi aina antaa pusun mulle ennen kun lähti mutta heräsin aina siihen ja mua ei kannata herättää :kieh: niin enää hän ei käy antamassa pusun :whistle:
viikonloppuisin nousemme joskus samaan aikaan mutta harvoin, lauantaisin mies saa nukkua pitkään ja mä nousen muksujen kaa ja sunnuntaisin mies nouse muksujen kaa ja antaa mun nukkua.
Ja olen pelottavan pontson kaa samalainen, kahvin jälkeen mulle saa vasta puhua :D
 
Wide
Yleensä samaan aikaan koska katellaan leffoja iltasin yhdessä..
Halitaan ja kiehnätään sekä toivotetaan hyvät yöt :)Kupotetaan vähän Aikaa mut minä ainaki tykkään nukkua omassa tilassani.
Aamulla mä olen kans kiukunen ,mies keittää kahvit (silloin kun on kotona)ja sit tuntien päästä pystyn kommunikoimaan :D
 
halipula
Alkuperäinen kirjoittaja after 6 years:
miehenne kanssa,

-menettekö yhtäaikaa nukkumaan, vai jääkö toinen katsomaan esim. tv:tä
-suukotteletteko, halaatteko
-sanotteko esim. "hyvää yötä rakas"
-nukahdatteko sylikkäin


Entä herätessä ?

sanotteko "huomenta"

Me käymme joka ilta yhtäaikaa nukkumaan. Olemme lähekkäin, puhumme hetken jostain, sanomme rakastavamme ja sitten hyvää yötä, suukot ja nukkumaan. Nukumme niin, että kätemme tai jalkamme osuvat toisiimme :)
Välilä samaan aikaa välillä eri aikaa. Hyvää yötä ja aamut sanotaan. Halitaan ja pusitan pitkin päivää. Sylikkäin ei voida nukkua kun välissä yksi pirpana. Mutta usein käsi kädessä nukahdetaan. Illalla sylityksin katsellaan telkkua (siis jos mies ei töissä).
 
hepuli
-menettekö yhtäaikaa nukkumaan, vai jääkö toinen katsomaan esim. tv:tä
-suukotteletteko, halaatteko
-sanotteko esim. "hyvää yötä rakas"
-nukahdatteko sylikkäin


Entä herätessä ?

sanotteko "huomenta"

voin vastata kaikkeen ei!!hyvin harvoin mennää samaa aikaa nukkuu mä meen n.klo 23.00 ja mies tulee joskus 23.30-00.00!ei halata/suukotella ikinä!
 
IhanaValo
Mennään yleensä yhtäaikaa nukkumaan,paitsi jos mies on yövuorossa.
Usein halitellaan ja pusutellaankin, tykkään kans kainalossa olla hetken,mut nukkuessa pitää olla tilaa,meillä kummallakin:)
Aamulla yleensä mie nousen ensin( paitsi miehen aamuvuoroina),vähintäänkin kuopusta hakemaan omasta sängystään,kun se alkaa siel ölisemään. Yleensä esikkokin on jo heränny ennen miestä ja mie laittelen aamukahvit ja joskus ehdin aamupalatkin laittaa.

Ja toivotellaan sekä hyvät yöt että hyvät huomenet.
 
vieras
mennään yhtäaikaa ja halitaan ja pusutellaan ja höpötellään jonkun aikaa,tai sitten tehdään "jotain muuta" ja kun toivotellaan hyvät yöt ni hetki silitellään/kosketellaan toisiamme.aamulla yleensä mies herää ensimmäisenä ja mä kömmin hetken päästä perässä.meen suoraan miehen luo ja siinä vaihetaan aamuhalit ja pusut.aikalailla näin meidän päivät loppuu ja alkaa joka päivä.
 
arkisin yht aikaa.jutellaa päivän tapahtumat,pusut ja hyvät ötyset sanotaan, i lav juut.nukutaan eripuolil sänkyy (2,5 vuotias usein välissä) ennen aatellukaa...mut monasti ukko heittää jalan mun jalanpäälle. aamul lentopusut ja vaihdetaan pari sanaa.
jos eripuraa ni ollaa hiljaa =)
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja after 6 years:
miehenne kanssa,

-menettekö yhtäaikaa nukkumaan, vai jääkö toinen katsomaan esim. tv:tä
Riippuu tulevasta päivästä-jos toinen lähös aikaisin töihin se menee aikaisemmin nukkumaan.Jos molemmilla kiireetön aamu edessä, saatamme yhdessä laittaa kotia kuntoon tai tehdä töitä seuraavalle pvällä tai katsoa tv;tä-eli milloin mitenkin

-suukotteletteko, halaatteko
Ikävä kyllä vähempi

-sanotteko esim. "hyvää yötä rakas"
Ainakin hyvää yötä.

-nukahdatteko sylikkäin
Ei-meillä on perhepeti eli pienin nukkuu sängyssämme.


Entä herätessä ?
Usein toinen herää ansin.

sanotteko "huomenta"
Tottakai jos ollaan yhtäaikaa aamulla kotona.

Me käymme joka ilta yhtäaikaa nukkumaan. Olemme lähekkäin, puhumme hetken jostain, sanomme rakastavamme ja sitten hyvää yötä, suukot ja nukkumaan. Nukumme niin, että kätemme tai jalkamme osuvat toisiimme :)
 
Leonavirgin
Yleensä minä menen ensin sänkyyn katsomaan teeveetä, mutta mies käy antamassa yöpusut. Ihana piirre on (yleensä nukahdan siihen töllö päällä ja yks ylimääräinen tyyny päänalla), että mies käy laittaan masiinan kiinni ja ottaa vielä extratyynyn pois = ). Se on sellainen pieni osoitus siitä, että välittää.
 
Me mennään yleensä eri aikaan nukkumaan, ja herätäänkin eri aikaan. Ihan vaan siitä syystä että meillä on erilainen vuorokausirytmi - miehen työ kestää iltamyöhään asti, ja mä taas olen kotona.

Joskus mennään samaan aikaan nukkumaan, joka ilta toivotetaan hyvät yöt ja vaihdetaan iltapusut, aamulla toivotetaan hyvät huomenet. Sylikkäin emme nuku, en tykkää jos joku nukkuu ihan kiinni minussa... :snotty:
 
Leonavirgin
Lisänä vielä, että kun mennään yhdessä nukkumaan jutellaan ja halitaan. Mä nukahdan melkein aina ensimmäisenä ja yleensä täytyy ängätä takapuoli toisen reittä vasten. On niin kiva nukahtaa, kun tuntee toisen vierellä = ).
 

Yhteistyössä