Kun jostain ketjusta tykkää fb-napilla, niin jääkö oma nimi kaikkien näkyviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskaltaako tykätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskaltaako tykätä

Vieras
niin ku esim "Miia Ketola" tykkää tästä? Vai näkyykö se nimi vaan Miialle itselleen eikä muille??

Jos joku tajus mitä tarkotan, niin vastatkaa toki. :)

Se näkyy ainoastaan sun kavereille, eli jos sun kaveri kattoo samaa ketjua, sille näkyy esim. "Miia Ketola ja 2 muuta tykkää tästä". Tai näin ainakin muilla sivustoilla, luulisin kyllä että täälläkin.

[QUOTE="vieras";24310224]Se näkyy ainoastaan sun kavereille, eli jos sun kaveri kattoo samaa ketjua, sille näkyy esim. "Miia Ketola ja 2 muuta tykkää tästä". Tai näin ainakin muilla sivustoilla, luulisin kyllä että täälläkin.[/QUOTE]

Toivotaan. Eli sellaiset jotka ei oo kavereita fb:ssä, eivät nimeä näe?

[QUOTE="sama";24310325]No eihän ne nyt kenellekään näy, älä ole noin helposti höynäytettävä.[/QUOTE]

Mua vähän karmii, tykkäsin yhdestä ketjusta täällä, ja nyt mun nimi koreilee siellä alussa kun oon tykännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja uskaltaako tykätä;24310350:
Mua vähän karmii, tykkäsin yhdestä ketjusta täällä, ja nyt mun nimi koreilee siellä alussa kun oon tykännyt.

Mä ihan vahingossa klikkasin "tykkää" enkä saanu sitä pois, kun ei missään ollu vaihtoehtoa "en tykkääkään" millä sais peruttua, mikä muilla sivuilla on. Opinpahan sen, että kirjaudun aina ulos Facebookista ennenku tuun tänne.

[QUOTE="vieras";24310437]Mä ihan vahingossa klikkasin "tykkää" enkä saanu sitä pois, kun ei missään ollu vaihtoehtoa "en tykkääkään" millä sais peruttua, mikä muilla sivuilla on. Opinpahan sen, että kirjaudun aina ulos Facebookista ennenku tuun tänne.[/QUOTE]

Auttaako se että kirjautuu facesta ensin ulos?
Joo ei voi poistaa tota tykkäystä, epistä.

Alkuperäinen kirjoittaja uskaltaako tykätä;24310803:
Auttaako se että kirjautuu facesta ensin ulos?
Joo ei voi poistaa tota tykkäystä, epistä.

Ainoastaan se estää sen vahingossa "tykkäämisen" kun ei ole kirjautunut. Mut ei siis poista sitä tykkäystä. Kirjaudun ulos aina vaan sen takia, etten vahingossa paina sitä "tykkää", kun ei sitä saa peruttua.

Yhteistyössä