Kun/jos käytte ulkona syömässä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Niin onko teille sama mitä sapuskaa syötte?

Siis menettekö ennemmin lounasruokaa syömään vai sit jotain muuta?

Eilen tuli vaan kaverin kanssa puheeks, et me käydään todella harvoin missään, muksujen kanssa kyllä hampurilaisilla, mut siis oikein ravintolassa..ja syy siihen on se, et mies haluaa sit mennä syömään jotain lounasruokaa, muusia ja lihapullia, mut mä en taas viitti maksaa ruoasta mitä mä teen kotonakin, vaan sen kerran ku menen ulos, niin haluan sit pihviä, pizzaa tai jotain muuta erikoisempaa..

Harvemmin lounasaikaan ollaan koko perheellä liikkeellä, mutta jos mennään, käy se lounaslistakin =) Ei kyllä mennä niihin lihapullapaikkoihin välttämättä, vaan esim kiinalaiseen tai japanilaiseen tms.

Mies kay paivittain syomassa ulkona, kay syomassa food courtissa siina tyopaikan lahella.

Itse jos tapaan ystavia lounaan merkeissa, voidaan menna food courtiin syomaan tai ravintolaan. Huomenna on Ikea reissu ja paatimme syoda siella lounaan. siis kai lihapullia ;)

Tykkaan kokeilla uusia makuja ja ruokalajeja. Viikonloppuna Malesiassa tuli kokeiltua kaikenlaista erikoista kalaa seka ayriaista. Hainevakeittoa maistoin, ei ollut minun mieleeni. Mies tykkasi siitakin.

Ei mennään aina ravintolaan ja syödään jotain erikoisen hyvää..joskus sitten jos ollaan ostoksilla niinpikaiseen pitsat tms..nyt ei olla vauvan syntymän jälkeen käyty kuin kerran että kyllä sitä silloin haluaa herkutellá. Ennen lasta kävin ystävieni tai mieheni kanssa melkein viikottain ulkona syömässä..on se ruoka vaan niin hyvää :p

Illalla jos syömään mennään niin ehdottomasti pihviä tms. lounaalla sitten lounasruokia eli vaikka niitä lihapullia, vaikkakin sillonkin tulee muualla kuin työpaikassa syötyä pitsaa ja muuta kebabbia.

Riippuu niin meneekö lasten kanssa vai ilman. Lasten kanssa helpot paikat, missä on maukasta hyvää ruokaa, tavallisesta kotiruuasta tosin poikkeavaa, mutta itsekseni tykkään kunnon korkeatasoisesta ravintolaruuasta eikä mistään ketjuravintolamössöistä.

Mä enpidä pizzaa mitenkän erikoisena. Lasten kanssa käydään kebailla,pitsalla,hampurilaisella tms.

Jos miehen kanssa lähdetään hengähtään niin kyllä sit paremman ruokaravintolan puoleen käänytään. Ei pelkästään ruuan vuoksi vaan myös sen tunnelman ja kiireettömyyden/oman ajan.

Mulle nyt on yksi ja sama mitä ruokaa syön :D lasten kanssa haetaan välitöntä ja mielellään nopeaa paikkaa. Sellaista missä ei ketään häiritse vaikka lapset vähän touhuaisivat.

Mä haluan kans tosiaan jotain hienompaa jos menen ravintolaan syömään, edes pitsa ei mun listalle pääse, sitä saan haettua kotiinkin tuosta lähipizzeriasta.. mut joudun toki antamaan välillä periksi ja menemään Amarilloon kun tyttö niin tykkää käydä siellä. Toki onhan se nyt enempi kuin nakit ja muusi.

kyllä mä lounasaikaan ennemmin menen paikkaan jossa just muussit sun muut vaikkapa seisovassa pöydässä.. kun se pizza on yleensä vaihtoehtona niin.. eikä lounaalla viiitti maksaa yli 10 euroa ateriasta ku kiireessä kuitenki syödään ja poika yleensä vielä kitisee ennemmin tai myöhemmin niin et joutuu keskeyttään oman ruokailun..

mut lounasajan ulkopuolella tilaan sit muuta. ja menenki yleensä sit ilman lasta joten eri lähtökohta ruokailulle.

Niin harvoin kun ulos syömään pääsee niin en todellakaan halua syödä mitään kotiruokaa, mitä saa kotonakin ihan joka päivä ja voisin väittää, että vieläpä hyvää sellaista. Kun ravintolaan mennään haluan jotain erikoisempaa. Eriasia olis jos olis työelämässä ja joka päivä pitäisi lounastaa jossain ravintolassa, silloin varmasti maistuis muussit ja lihapullatkin.

Joskus viedään lapset hampparille, mutta yleensä käydään jossain perheravintolassa silloin kun jossain käydään. Toki esim Helsingin reissuilla käydään sitten vaan jossain sopivassa keskihintasessa paikassa, esim hotellin omassa ravintolassa.

Eikä tosiaankaan mennä syömään mitään kotiruokaa silloin. :saint:

Käydään usein, viikottain, nykyään yleensä tilataan kotia. Yleensä pizzaa, joskus hamppareita, välillä pihviä. Vauvan kanssa ei nyt ole tullut käytyä ravintoloissa enää niin paljon. Kerran menimme ja toinen sai syödä ensin ja sitten vasta toinen kun vauva ei malttanut muuten olla hiljaa :) Ei silloin se ole nautittavaa. Ennen vauvaa kävimme usein pihviä syömässä.

Ei ikinä mitään lounasruokaa, ellei sitten olla kesälomareissulla tms. Mutta noin niinkun että kotoa lähdettäs syömään.
Se on joku pikaruokapaikka (hammpparit tai pizza) tai sitten kunnon ravintola (piffit tietty).

Yhteistyössä