kun jos haluaa lihaksia niin pitäis olla + kaloreilla ni eihän sillon samalla laihdu? laihdutanko eka sit lihaksia hank.

• Viestiketjun aloittaja jepssss
  • Ensimmäinen viesti
jepssss
? hmm... ko jos haluaa laihduttaa ni pitäs syödä vähemmän ko kuluttaa mut sillon lähtee läskiä ja lihaksia.. eli voimaharjottelu turhaa. miten sumplisin tän? oon siis 170cm 61kg ja ihan löllöläski mahassa kommeet makkarat! eihän ne vatta lihakset esiin tule jos ei eka laihduta? jos jätän salin japelaan sulkapalloa hikitreenillä 3krt vkossa ja kert vkos uin ja ruokavalio kuntoon? sit ko läskit lähteny alan käymään salilla? ja lisään protskuu paljon?

"noo"
Kyllähän sun kannattaa tehdä sitä saliharjotteluaki samalla kun laihdutat. Ne lihakset vahvistuu kuitenkin sen laihdutuksen aikanakin vaikkeivät nyt mahdottomia kasvakkaan. Mutta ei tarvi sitten laihdutuksen jälkeen alkaa saliharjoittelua ihan alusta, vaan olet jo pohjat saanut lihaskuntoon.

Näin
Suuret lihakset jo itsessään lisää sitä kalorinkulutusta merkittävästi. Voi olla että sun ei tartte ollenkaan laihduttaa vaan laihdut ihan treenaamisen myötä. Jätät vaan pois turhat hiilarit ja treenaat kunnon painoilla 3 krt viikossa ja teet lisäksi aerobista, kyllä se kroppa siitä kaunistuu.

:E
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28976137:
Suuret lihakset jo itsessään lisää sitä kalorinkulutusta merkittävästi. Voi olla että sun ei tartte ollenkaan laihduttaa vaan laihdut ihan treenaamisen myötä. Jätät vaan pois turhat hiilarit ja treenaat kunnon painoilla 3 krt viikossa ja teet lisäksi aerobista, kyllä se kroppa siitä kaunistuu.
Jos aloittajalla olisi suuret lihakset (= harrastanut vuosia), niin tuskin hän kysyisi tällaisia ohjeita...

Vierasmies
? hmm... ko jos haluaa laihduttaa ni pitäs syödä vähemmän ko kuluttaa mut sillon lähtee läskiä ja lihaksia.. eli voimaharjottelu turhaa. miten sumplisin tän? oon siis 170cm 61kg ja ihan löllöläski mahassa kommeet makkarat! eihän ne vatta lihakset esiin tule jos ei eka laihduta? jos jätän salin japelaan sulkapalloa hikitreenillä 3krt vkossa ja kert vkos uin ja ruokavalio kuntoon? sit ko läskit lähteny alan käymään salilla? ja lisään protskuu paljon?
Jaaha, mistä aloiteltaisiin.

Ainakin siitä, että ei sulla kyllä väärä paino ole. Osa vaan on läskisiä koska eivät ole liikkuneet. Ja huom. laihdutus ei ole liikkumista.

Jos sä laihdutat niin ei sieltä mitään vatsalihaksia tule esiin kun ei niitä ole. Ja hyvä niin. Haluatko olla joku miesbodari, ei erottuvat lihakset ole erityisen kauniita naisella?

Sinuna lisäin vaan voimakasta harjoittelua. Ei mitään 1,25kg painoilla vetkuttelua vaan niin paljon että otsasuoni pullistuu. Ja päälle joku 1-2 pitkää lenkkiä per viikko jos tykkää olla laiha kuin nälkävuosi.

"vieras"
Lihaskatoa tulee väkisinkin kun laihduttaa mutta sopivalla treenillä (ja tietty sopivalla dietillä) sen voi minimoida. Eli ehdottomasti kannattaa harjoitella dietilläkin. Plussaa on myöskin se että hermosto yms tottuu treenaamiseen jolloin treenipainot kasvaa vaikka lihakset varsinaisesti ei. Eli kun sitten olet lahduttanut ylimääräiset pois pääset treenaan plussa kaloreilla ihan eri vastuksella kuin jos aloittaisit vasta silloin.

alkuppp
no siis haluan semmoseksi hoikaksi mutta timmiksi:D pyöree peppu ja nätti vatsa eikä allit roiku, kyl mul vattalihaksia on hiukan, näkyy ko jännittää mut alavatsa semmonen pömppö..pitäiskä mut nyt sit olla miinus vai pluskaloreilla? jos miinus ni samase kai millä ne kalorit kuluu ko ei vielä voi lihaksia kasvattaa?

"..."
no siis haluan semmoseksi hoikaksi mutta timmiksi:D pyöree peppu ja nätti vatsa eikä allit roiku, kyl mul vattalihaksia on hiukan, näkyy ko jännittää mut alavatsa semmonen pömppö..pitäiskä mut nyt sit olla miinus vai pluskaloreilla? jos miinus ni samase kai millä ne kalorit kuluu ko ei vielä voi lihaksia kasvattaa?
Mutta lihaskuntoharjoittelulla minimoit lihasten menettämisen laihduttamisen aikana. Jos laihdutat vain ruokavalion avulla, kärjistettynä lihakset lähtee ja läski jää :) Itse tekisin niin, että aloittaisin lihaskuntoharjoittelun yhdistettynä aerobiseen. Talven ajan menisin vähintään kulutuksen mukaisilla kaloreilla, ehkä vähän plussan puolella siten, että proteiinia tulisi vähintään 1,5g/painokilo. Keväällä sitten jatkaisin harjoittelua, mutta menisin miinuskaloreilla, -500 kcal päivässä. Eli kesäksi bikinikuntoon :) Silloinkin menetät lihasta, mutta jatkamalla lihaskuntoharjoittelua minimoit sen menekin -> huolehdit vaan edelleen riittävästi proteiinin saannista.

Mä en jaksa laskea kaloreita mutta herkut olen laittanut ihan minimiin. Olin ennen kunnon herkkupylly ja suklaata meni valtavia määriä. Nyt esim. viime viikon aikana söin vain kaksi suklaakonvehtia (!!!) enkä. mitään muuta epäterveellistä.
Painan 60kg ja olen myös 170cm. Vatsassa on vielä löllöä ja pepun päällä jenkkakahvaa. Mutta kyllä se tästä. Käyn salilla 3 kertaa viikossa.

Yhteistyössä