Kun itse olit lapsi, niin mitä nimiä ajattelit tuleville lapsillesi? =) Saiko lapsesi sitten ne nimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eka suosikki nimi jonka muistan oli Karita, nykyisin en tykkää yhtään, mutta noin 7v se oli ihana.
Joskus noin 15 olisin halunnut kaksospojat Per Peter Staffan ja Pål Patrik Stefan. :)
Sitten olikin vaan sellaisia "vitsi" nimiä.

70-luvun alussa syntyneenä olin Dallasin ja Dynastian valloissa :) Linda oli nimi numero yksi, Barbara heti toisena :D. 16-17 veenä tykkäsin kovasti Joona nimestä. Nyt on yksi poika jolla nimi josta en osannut silloin edes uneksia. Tuon Lindan voisin vielä antaakin tytölle nimeksi...

Päätin joskus lapsena/teininä et jos saan tytön niin sen nimeks tulee Emilia.Naapurin tytöllä oli sen niminen nukke, ja se nimi oli must maailman kaunein.
Päätös toteutui, mut tytärtä kutsutaan toisella nimellään.
Annika ois ollu ihana nimi, mut liian lähellä siskoni nimeä.

Rakastin lapsena nimeä Noora, mutta menin kertomaan siitä siskolleni ja siskoni sanoi "Hyi miten kauhea, ihan kuin nuora". Sen jälkeen en ole voinut sitä nimeä harkita. Sama juttu kun tykkäsin nimestä Saana, niin sisko sanoi että "hirvee, ihan ku sauna" ja niin jäi sekin.

No keskimme sitten nimen josta ei saa väännettyä mitään ikävää ;)

Muistan aina,kun teltassa mietimme ystäväni(olimme n.11v) kanssa lastemme nimiä,mä olin vakuuttunut että lapsistani tulisi Christian ja Sebastian :) Ei tullut ei,meillä on vain tyttöjä ja heidän nimet ovat vanhanaikaisia :)

Lapsena tykkäsin kauheasti j-nimistä. Suunnittelin, että jos saisin pari poikaa niin nimiksi tulisi Jami ja Jesse. =) Tykkäsin myös nimistä Jasper, Jordan, Alexander, Benjamin, tytölle en ole koskaan niin paljoa nimiä suunnitellut, Jasmin oli ainakin yksi mistä tykkäsin.

Minulla ei ole lapsia, mutta jos joskus saan niin tuskinpa noita nimiä annan ellei mieli muutu täydellisesti. =) Benjamin on ainoa poikkeus noista, pidän siitä edelleenkin, mutta en usko, että tulee kuitenkaan sitä annettua jos pojan saan.

Viimeksi muokattu:
Mulla ei ollut mitään selvää nimeä pojalle, muuta kuin että toisen nimen pitää olla Kristian. Ja esikoisen toinen nimi onkin juuri se. :)
Tytölle päätin lapsena/nuorena nimeksi Janette Mia Maria. Myös kaikki muut vastaavat J-nimet kiehtoi, kuten Jessiina, Jessica, Janina, Janika, Jasmiina... No, tyttöä en koskaan ole saanut ja vaikka saisinkin, niin ei hänelle tuollaista nimeä tulisi. :)

Yhteistyössä