kun itken että mieheni kuolee vaikka ei oo edes tekemässä kuolemaa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
siis tää on ouoo. en taida olla normaali =(
mun miehellä on ylipainoo se ei juurikaan syö terveellisesti tai syö eines ruokia. välillä sillä ilmeentyy erinlaisia patteja ympäri kehoa ( moni miehen suvussa kuollut syöpään viimeksi 2 lapsen äiti 32 vuotiaana)

mä itken usein että jos se kuolee miten mulle käy mietin mielessäni hautajaiset ja sitä tilannetta että telkeydynköhän mä neljän seinän sisälle entä lapset miten ne kärsii. mies on mun ensirakkaus ja meillä 3 lasta.
asun paikkakunnalla missä lähin sukulaiseni asuu 400km päässä

kun se on vielä sellasessä töissä jossa saattaa tulla esim autokolari ja kun ajelee aamuvarhaisella ja yömyöhällä

Noitten pattien takia ois syytä käydä lääkärissä jo ihan oman mielenrauhan takia.
Mulla ainakin noita kuolemanpelkoja ilmaantui kun monta läheistä kuoli vähän ajan sisällä. Onko läheisiäsi kuollut tai vakavasti sairastunut/loukkaantunut viimeaikoina?
On varmasti ihan normaalia olla huolissaan rakkaimmistaan ja joskus meistä melkein jokainen miettii kuolemaa ja tuntee pelkoa.
Kannattaa kuitenkin hakeutua ammattilaisen puheille jos nämä asiat alkavat luvattoman paljon vaivata ja häritsevät normaalia elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja valas:
Noitten pattien takia ois syytä käydä lääkärissä jo ihan oman mielenrauhan takia.
Mulla ainakin noita kuolemanpelkoja ilmaantui kun monta läheistä kuoli vähän ajan sisällä. Onko läheisiäsi kuollut tai vakavasti sairastunut/loukkaantunut viimeaikoina?
On varmasti ihan normaalia olla huolissaan rakkaimmistaan ja joskus meistä melkein jokainen miettii kuolemaa ja tuntee pelkoa.
Kannattaa kuitenkin hakeutua ammattilaisen puheille jos nämä asiat alkavat luvattoman paljon vaivata ja häritsevät normaalia elämää.

ei oo oikeastaan kuollut juuri ketään. viimeksi mummoni kesällä
(ollut elämäni aikana 2 sukulaisen hautajaisissa)

ei tämä joka päivästä ole mutta viikottaista =(

Mulla on välillä myös kausia, jolloin suren sitä, että entä jos mies kuolis tai poika kuolis. Ja mietin ja vatvon sitä mielessäni ja kyllä siinä voi itkukin tulla. Ja mun rakkaat on ihan terveitä ja hyväkuntoisia. :hug:

Yhteistyössä