Kun isovanhemmat hoitaa lapsianne, kirjoitatteko ohjeet

• Viestiketjun aloittaja Milja
  • Ensimmäinen viesti
rapu
Meillä ei isovanhemmat hoida vauvaa, mutta jos heille hoitoon tuon 9kk jättäisin niin en varmaankaan kirjoittelisi ohjeita.
Mutta jos menis anopille niin kirjoittaisin, mutta semmosta ei kyllä tule että sinne antaisin lapseni. En.

Kun esikoinen oli pieni niin en kirjottanut. Nyt kun on kaksi lasta ja tiedän hoitajan (äitini) pääsevän paljon helpommalla kun kattoo lapusta ohjeita. Silloin kun kuopus oli ensimmäistä kertaa hoidossa, ollessaan reilu 1vuotias....silloin se lista oli aika pitkä :ashamed:

En ole kirjoittanut ohjeita. Mun vanhemmat ovat mm. remontin vuoksi pyörineet paljon meillä, joten ovat siinä sivussa oppineet pojan päivärutiinit. Miehen vanhemmilla poika ei pahemmin ole ollu hoidossa (anoppi ei ole edes halunnut niin pientä hoidettavaksi). Yötä poika ei vielä ole ollut missään, enkä mielellään vielä annakaan yöhoitoon. Jos olisi jonkin lääkitys esim. antibiootti, sen saattaisin kirjoittaa lapulle.

Olen antanut lapsenvahdeille lapun jossa on kelloanajat, jolloin lapset tavallisesti syövät ja nukkuvat. En siksi että luulen ettei lapsia osattais hoitaa ilman mun ohjelappusia, vaan siksi että siitä saattaa olla apua lapsenvahdille.Joten lista on vain avuksi, sitä ei tartte noudattaa.

Yhteistyössä