M
mam
Vieras
Olen niin pettynyt ja väsynyt tälläiseen. Isä ei halua tavata lapsiaan. Se ilmenee olematta ottamatta yhteyttä minuun lähihuoltajaan. Ei ole kiinnostunut lapsista, jotenkin epänormaalia ja käsittämätöntä. Muita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mam:erosta 9 kk. sitä tässä odotellaan milloin isä tajuaa että hänen pitäisi osallistua, pitäisi tavata, pitäisi olla itse aktiivinen.. mutta en voi hänen puolestaan elää..
Alkuperäinen kirjoittaja mam:lisään vielä että joskus ajattelen että minun olisi pitänyt kestää häntä lastemme takia, lapset olisivat sentään kasvaneet isänsä kanssa, nähneet päivittäin. mutta emme sopineet saman katon alle. riitelimme paljon ja lapset näkivät tätä. nyt kaikki on jotenkin paremmin vaikka tunnen syyllisyyttä erosta, lasten takia.
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Se ilmenee olematta ottamatta yhteyttä minuun lähihuoltajaan. Ei ole kiinnostunut lapsista, jotenkin epänormaalia ja käsittämätöntä. Muita?
Toi on niin surullistaAlkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti::hug:
Nuo on vaikeita asioita. Itse juuri nuorimman lapseni isän kanssa olin isyydentunnustustilaisuudessa mutta välimme ovat olleet aika vaikeat joten helpompaa on tässä tapauksessa ettei isä toistaiseksi tapaa lastaan ollenkaan.. Mitään sopimusta ei siis vielä ole tehty. On pakko antaa tunteiden eka viilentyä ja sitten ehkä harkita asioita uudelleen, koska on sekin tosi inhottavaa jos lapsi joutuu johonkin tunnemyrskyn keskelle jatkuvasti kun isä ja äiti ei pysty toisiaan kunnolla kohtaamaan tuntematta jonkinlaista vihaa toisiaan kohtaan. Kyllä se ilmapiiri vaikuttaa lapseen tosi paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti::hug:
Nuo on vaikeita asioita. Itse juuri nuorimman lapseni isän kanssa olin isyydentunnustustilaisuudessa mutta välimme ovat olleet aika vaikeat joten helpompaa on tässä tapauksessa ettei isä toistaiseksi tapaa lastaan ollenkaan.. Mitään sopimusta ei siis vielä ole tehty. On pakko antaa tunteiden eka viilentyä ja sitten ehkä harkita asioita uudelleen, koska on sekin tosi inhottavaa jos lapsi joutuu johonkin tunnemyrskyn keskelle jatkuvasti kun isä ja äiti ei pysty toisiaan kunnolla kohtaamaan tuntematta jonkinlaista vihaa toisiaan kohtaan. Kyllä se ilmapiiri vaikuttaa lapseen tosi paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Monella miehellä on semmoinen ajatus, että ne "kostaa" exälle siten, ettei ota lapsia luokseen. Että se exä ei sais yhtään vapaata, ja tuntis nahoissaan eron...jättämisensä.
He eivät tajua, että kusevat vain omille kintuille...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen homma täällä nykyään. Eron jälkeen isä tapasi lastaan vähintään joka toinen viikonloppu n 6 vuoden ajan, viime kesänä hän löysi uuden kumppanin ja lapsen tapaamiset päättyi kuin seinään. ensinnä perusteli työkiireillä pari kuukautta, sen jälkeen ei vastannut edes puhelimeen tai soittanut itse. ei Minkaanlaista yhteydenottoa häneltä.
Tänään lapsi sanoi että ei voi enää kohta kutsua isää isäksi kun hän ei koskaan halua tavata häntä ja ei ota häntä hänen luokseen... Nyt isä ollut tapaamatta lastaan 9kk.