Kun hakee moneen työtehtävään samassa työpaikassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Joo"

Vieras
...ja sama henkilö lukee kaikkiin tehtäviin tulleet hakemukset niin täytyykö yrittää tehdä kaikki hakemukset mahdollisimman eri tavalla? :D
Tämmöistä vain aloin miettimään, kun mun pitäis laittaa kolmeen tehtävään hakemus, jossa sama esimies. Ja yleensä olen käyttänyt samaa hakemus pohjaa, josta olen vain muutellut tietoja. Mutta voinko nyt tehdä näin vai täytyykö kaikki kolme hakemusta olla täysin erilaisia, että näyttäis paremmalta?

Voisitko tehdä yhden hakemuksen, jossa mainitsisit että olet kiinnostunut kaikista kolmesta tehtävästä? Hassulta tuntuis, jos samalta hakijalta tulee monta erilaista hekemusta =)

[QUOTE="Lilli";29849020]Voisitko tehdä yhden hakemuksen, jossa mainitsisit että olet kiinnostunut kaikista kolmesta tehtävästä? Hassulta tuntuis, jos samalta hakijalta tulee monta erilaista hekemusta =)[/QUOTE]

Uskaltaisko sitä kysyä esimieheltä? Ettei tulis sellaista kuvaa, etten jaksa vain nähdä vaivaa? :D

Mun työpaikalla ei kannattaisi laittaa montaa hakemusta, jos on sama rekrytoiva esimies. Mielummin yksi, jossa korostaa useampaan eri tehtävään sopivia ominaisuuksia. Esimiehet muutenkin välittävät meillä hakemuksia toisilleen katsottavaksi, jos ei omalle tontille ihan natsaa, mutta vaikuttaisi toisen tiimiin sopivalta.

Yhteistyössä