Kun "fritsut" oli vielä 'pop'

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
Ja vielä nykyäänkin.... :p

Niin käytittekö/käytättekö kaulan "peitteenä" poolopuseroa, jenkkihuivia tai jotain muuta "merkkiä" että siä kaulassa on jotain? :p :laugh: :laugh:

Meillä jenkkihuivi oli se must-juttu.... :D

Noooh niitä fritsuja voi tulla muulloinkin kuin teini-iässä. :whistle: :saint: En mä niitä mitenkään ole erikseen vaatteilla peitellyt, enemmän se kiinnittää huomiota. Laitan puuteria päälle muutaman kerran päivässä niin aika nopiaa alkaa haalistumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Siis jotkut ovat ihan tekemällä tehneet fritsuja?Mulla on ollut niitä joskus sen takia koska pidän siitä kun mua purraan kaulaan. :snotty:

samoin ! kiihotun kaulasta ja tykkään itsekkin purra..

sama täälä,nimimerkillä tälläkin hetkellä fritsu kaulassa..se on vaan niin kiihottavaa kun kaulaa imetään/purraan/suudellaan..

Meillä kehonrakentajilla on toisinaan vartalossa sangen metkan näköisiä mustelmia, jotka kuitenkin johtuvat vain raskaitten punttien nosteluitten aikaansaamista vaarattomasti ohimenevistä ihonalaisista verenpurkaumista. Kaulassa oleviin oikeisiin fritsuihin sensijaan tepsii apteekista ilman reseptiä saatava Trombosol-voide. Omakohtaisesti tosin ei välttämättä ole mitään erityisen reipasta tarvetta moiseen näppärään konstiin, kun ei ole pahemmin fritsuja ollut enää teinivuosien jälkeen. Mutta isoilta pojilta kuulin. =)

Yhteistyössä