olipa mielenkiintoinen ilta kun entinen koulukiusaajani tuli kysymään että mitä kuuluu kun ei olla nähty 10v...olin että mitäpä tässä kiitos mun nuoruuden pilaamisesta jne..sitten alkoi vuodatus ja anteeksi pyytely :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:olipa mielenkiintoinen ilta kun entinen koulukiusaajani tuli kysymään että mitä kuuluu kun ei olla nähty 10v...olin että mitäpä tässä kiitos mun nuoruuden pilaamisesta jne..sitten alkoi vuodatus ja anteeksi pyytely :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Kai olit parempi ja annoit anteeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mä kyllä antaisin anteeks. Ja oon antanu, vaikka eivät ole pyytäneet. En halua kantaa vihaa mukanani. Ja ilman niitä kiusaajia musta ei koskaan ois tullu näin vahva ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mä kyllä antaisin anteeks. Ja oon antanu, vaikka eivät ole pyytäneet. En halua kantaa vihaa mukanani. Ja ilman niitä kiusaajia musta ei koskaan ois tullu näin vahva ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja sure:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mä kyllä antaisin anteeks. Ja oon antanu, vaikka eivät ole pyytäneet. En halua kantaa vihaa mukanani. Ja ilman niitä kiusaajia musta ei koskaan ois tullu näin vahva ihminen.
tässäpä viesti kiusaajille kiusatkaan vaan kun kiusatuista tulee niin vahvoja ihmisä. sorry mut ei mene mun kaaliin..toi asenteesi kaiken voi vaan unohtaa ihan noin vaan. Mun mielestä ihmisen perusluonne pysyy koko elämän samanlaisena. Mielestäni on aika sinisilmäistä olettaa, että ne kiusaajat olisi jotenkin muuttuneet ja että he ovatkin nyt tosi hyviä frendejä. Mä veikkaan että sisimmässä he ajattelevat ihan samallatavalla kuin silloin joskus, nyt he eivät vaan näytä sitä ulospäin.
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja sure:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mä kyllä antaisin anteeks. Ja oon antanu, vaikka eivät ole pyytäneet. En halua kantaa vihaa mukanani. Ja ilman niitä kiusaajia musta ei koskaan ois tullu näin vahva ihminen.
tässäpä viesti kiusaajille kiusatkaan vaan kun kiusatuista tulee niin vahvoja ihmisä. sorry mut ei mene mun kaaliin..toi asenteesi kaiken voi vaan unohtaa ihan noin vaan. Mun mielestä ihmisen perusluonne pysyy koko elämän samanlaisena. Mielestäni on aika sinisilmäistä olettaa, että ne kiusaajat olisi jotenkin muuttuneet ja että he ovatkin nyt tosi hyviä frendejä. Mä veikkaan että sisimmässä he ajattelevat ihan samallatavalla kuin silloin joskus, nyt he eivät vaan näytä sitä ulospäin.
tässä mun mielestä meni just vikaan. mä oon muuttunu lapsuudesta paljon, todella paljon. just tossa mainitsin että kiusaaminen saattaa olla myös oireilua jostain ihan muusta ongelmasta. mitä jos tää kiusaaja onkii käynyt terapiassa vaikka puolet aikuisiästään, saanut ongelmansa selvitettyä ja tajunnut mitä vahinkoa on saanut aikaseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja sure:Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja sure:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mä kyllä antaisin anteeks. Ja oon antanu, vaikka eivät ole pyytäneet. En halua kantaa vihaa mukanani. Ja ilman niitä kiusaajia musta ei koskaan ois tullu näin vahva ihminen.
tässä mun mielestä meni just vikaan. mä oon muuttunu lapsuudesta paljon, todella paljon. just tossa mainitsin että kiusaaminen saattaa olla myös oireilua jostain ihan muusta ongelmasta. mitä jos tää kiusaaja onkii käynyt terapiassa vaikka puolet aikuisiästään, saanut ongelmansa selvitettyä ja tajunnut mitä vahinkoa on saanut aikaseksi?
ettei voisi vähempää kiinnostaa..eiköhän sitten jokainen tee sen elämänsä just sellaiseksi kuin itse haluaa. Eikä ole pakko edes moikata sellaista ihmistä ketä ei edes halua tuntea. Onnea jos sinä olet ehkä pystynyt muuttumaan kuulut varmaan siihen about 1% jotka edes viitsii hakea apua itselleen. Mutta itse en edes viitsi tuhlata aikaani niiden yläaste aikaisten kanojen miettimiseen. He ovat mitä ovat ja heillä on oma elämä minulla on omani josta minun ei tarvitse kellekkään hehkuttaa..
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja sure:Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja sure:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mä kyllä antaisin anteeks. Ja oon antanu, vaikka eivät ole pyytäneet. En halua kantaa vihaa mukanani. Ja ilman niitä kiusaajia musta ei koskaan ois tullu näin vahva ihminen.
ettei voisi vähempää kiinnostaa..eiköhän sitten jokainen tee sen elämänsä just sellaiseksi kuin itse haluaa. Eikä ole pakko edes moikata sellaista ihmistä ketä ei edes halua tuntea. Onnea jos sinä olet ehkä pystynyt muuttumaan kuulut varmaan siihen about 1% jotka edes viitsii hakea apua itselleen. Mutta itse en edes viitsi tuhlata aikaani niiden yläaste aikaisten kanojen miettimiseen. He ovat mitä ovat ja heillä on oma elämä minulla on omani josta minun ei tarvitse kellekkään hehkuttaa..
ihan selvennyksen vuoksi, mä olin se kiusattu osapuoli. ja olen muuttunut huomattavasti jostain murrosikäisestä, sisäänpäinkääntyneestä räkänokasta. kasvanut ehkä aikuiseksi?
ei ole pakko moikata eikä antaa anteeksi jos ei siihen pysty tai halua, mut mun mielestä edelleen ne ihmiset joiden lapsista olis pitäny välittää ja puuttua, kaivaa syyt esille niin ne on tyriny pahan kerran kun kiusaaminen on saanu jatkua. kiusaajallaki on saattanu olla elämässään hankalaa. jos varta vasten tulee pyytämään anteeksi, osottaahan sekin jotain? jos ei olis pahoillaan tai ei tajuaisi mitä toiselle on tehnyt ni tuskin kiinnoistais tätä kiusaajaakaan moikata yhtään sen enempää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mäkin olen kerran pyytänyt anteeksi yhdeltä kiusaamaltani. Ala-asteella koko luokka kiusasi yhtä oppilasta ja vasta nyt vanhempana on todellakin tajunnut kuinka kauheaa sen on täytynyt olla. Pyysin anteeksi ihan vilpittomästi.
Miltä susta tuntui anteeksipyynto?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:olipa mielenkiintoinen ilta kun entinen koulukiusaajani tuli kysymään että mitä kuuluu kun ei olla nähty 10v...olin että mitäpä tässä kiitos mun nuoruuden pilaamisesta jne..sitten alkoi vuodatus ja anteeksi pyytely :/
:hug: mie en pystyis kyl ikuna antaa anteeks :ashamed:
ei ne tosin oo koskaan tullu pyytämään anteeks eikä varmaan tuukkaan.
Mut se on jotenkin niin ...no jättänyt syvät arvet ettei sitä vaan voi unohtaa.
mitä sie vastasit niille?