Kun eka on viimeinen ja jokin mättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tagdon täyden tyydytyksen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tagdon täyden tyydytyksen

Vieras
Olin 19-vuotias, kun tapasin mieheni. En ollut seurustellut sitä ennen, hän oli.

Päädyimme naimisiin. En antanut neitsyyttäni ilman vihkimistä. Avioliittoa on kestänyt yli 20 vuotta. Seksissä olen oppinut aika taitavaksi. Saan mieheni tois sekaisin. Mutta hän kokeneena ei osaa oikein tyydyttää minua. Muissa asioissa menee tosi hyvin.

Olen kokeillut viestittää hänelle mistä pidän, mutta hän suuttuu ja seuraa seksittömyyttä. Ellen tyydy hänen viihdyttämiseensä ja hänen tyyliinsä rakastella, saan olla ilman. Tykkään todella miehestäni.

Nyt minusta on kiinnostunut toinen, erittäin hyvännäköinen ja seksikäs ukkomies, peheessä ongelmia ja pahoja vaimon puolelta. Tiedän, että hän saisi minutkin sekaisin. Juteltu on kaikesta. Hän haluaisi sänkyyn kanssani, mutta minä olen pannut vastaan. Silti hänen rutistelunsa saavat minut ihan sekaisin. Mieheni ei suostu edes kunnon rutistuksiin !!!

Teenkö kauhean väärin, jos muutaman kerran kokeilen vierasta. Haluanhan minäkin tuntea itseni viimeisen päälle seksikkääksi naiseksi ja saada mitä haluan. Olisko se väärin ?

Jos olette miehesi kanssa sopineet, että on ok mennä sänkyyn myös "vieraiden" kanssa, niin et sinä sitten tee väärin. Itselleni ei sellainen suhde sopisi, mutta jokainenhan taaplaa tyylillään.

Ymmärrän halusi kokea ja saada seksistä jotain itsekin. Miehesi on todell aitsekäs kun ei ota sinua sillä puolella huomioon ja se hyvinkin voi johtaa tuohon tilanteeseen, joss aharkitaan vieraisiin menoa.

Ottaisin sinuna asian puheeksi miehesi kanssa ennen kuin menet sänkyyn sen toisenkanssa. Kerro että tunnet ette saa suhteestanne tyydytystä ja kaipaat sitä. Kysy mieheltäsi ilman kiristämistä rehellisesti voiko hän tehdä asian eteen jotain vai onko sinun itse t4ehtävä (jonkun muun kanssa) asian eteen jotain, sillä tyydytyksen sinäkin haluat/ansaitset.

Keskutelu johtaa riitaan, mutta rehellisyys maan perii. Paras lopputulos on jos oma miehesi ymmärtää pointin, eikä sinun tarvitse kokea sitä vaireissa.

Voi näitä ihmisten pahoja oloja...kumppaniin kyllästymisiä yms.

Pettämien on aina pettämistä, puhukaa, neuvotelkaa ja jos asiat ei lutviudu niin erotkaa ja hyppää sitten toisen kelkkaan...mutta älä varatun kelkkaan, sillä sitten se toinen pettää kumppaniaan.

Miksi se varattu ja miksi se pettäminen on jotain niin hienoa että on pakko päästä kokeilemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Miksi se varattu ja miksi se pettäminen on jotain niin hienoa että on pakko päästä kokeilemaan?

No eikös se aloituksessa jo tuullut selväksi, miksi se tässä kohtaa on hienoa?
Tyytyisitkö itse suhteeseen, joss toinen ei huomioi tarpeitasi sängyssä vaan pihtaa jos kerrot mistä pidät ja toimii vain niin että itse saa tyydytyksen?
Tätä ei ap. voinut mitenkään tietää naimisin mennessään, kokemattomana. Kahdenkymmenen vuodenliittoa ei kuitenkaan tuosta noin vain lopetata.

Alkuperäinen kirjoittaja ei elämä ole mustavalkoista:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:

No eikös se aloituksessa jo tuullut selväksi, miksi se tässä kohtaa on hienoa?
Tyytyisitkö itse suhteeseen, joss toinen ei huomioi tarpeitasi sängyssä vaan pihtaa jos kerrot mistä pidät ja toimii vain niin että itse saa tyydytyksen?
Tätä ei ap. voinut mitenkään tietää naimisin mennessään, kokemattomana. Kahdenkymmenen vuodenliittoa ei kuitenkaan tuosta noin vain lopetata.

Olen samaa mieltä kanssasi ettei siihen pidä tyytyä, mutten hyväksy pettämistäkään.Jos suhde ei toimi ja jos sitä ei keskustelemalla eikä muullakaan konstein saada pelaamaan ja tottakai molempien mieltymykset pitää huomioida...niin erohan siinä tulee.

En tarkoittanut että ap:n mielestä pettäminen olisi hienoa, mutta kovin monen mielestä se näyttää olevan.Sehän tuntuu olevan aivan muotia nykyään. Ja se surettaa minua.Eiväkö ihmiset edes halua selvittää erimielisyyksiään kun heti vain hypätään vieraissa?

Niin tuohan se on ongelmallista, kun ihmiset ovat erilaisia, ja eivät halua tyydyttää toisen tarpeita. Itsekin olen ollut samassa tilanteessa. On vaan pitänyt luopua siitä halusta, koska toista ei voi muuttaa. Ainakin noin aina sanotaan.

Mutta miten tuon asian kanssa loppujenlopuksi on. Muutinko minä itseäni, vai muuttiko puolisoni minua haluamaansa suuntaan kieltäytymällä.

Jospa tekin jaksatte nauttia jatkossa jostakin muusta asiasta miehenne kanssa.

Alkuperäiselle: Kumpi viimeisenä elinpäivänäsi kaduttaisi enemmän: se että et koskaan kokenut kunnon seksiä/ toista miestä, vai se että et pysynyt uskollisena aviomiehellesi?

Kaikki on kiinni sinusta itsestäsi, ja aina pitää olla uskollisin itselleen.

Onko todella näin,nyky nuoret miehet ovat eräänlaisia lökäpöksyjä,vaimosta ei osata välittää?Kaikki muu menee vaimon edelle?Työelämä ja tällaset tärkeet asiat tietenkin hoidettava,mutta entä kotona?Mies puuhastelee jotain sontaa ja vaimo panee parastaan parisuhteelle.Ovatko nämä nykymiehet,20 -25v. jotain tollasia vellihousuja?En yhtään ihmettele kun katselee ympärilleen.

Yhteistyössä