Kun ei vaan tajua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riiamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riiamaria

Vieras
Aloitin seurustelun miehen kanssa , jolla oli tapana kiirehtiä seksin aikana nopeasti maaliin ja hänellä oli tapana vimmatusti pyörittää lantiota kovalla paineella häpyäni vasten alati kiihtyvässä tahdissa ja paineella.

Sain siitä , koska hankaus oli niin rajua ja voimakasta.

Huomautin asiasta, mutta sama meno senkuin jatkui.

Pimppi oli ihan hellänä moisen käsittelyn jälkeen ja oli aika mahdoton nauttia seksistä kun jo pohti tulevaa pissiittiä ja antibioottikuuria ja tuntui että tämän hankauksen jälkeen oli limakalvot verillä.

Alkuun huomautin asiasta nätimmin , sitten vähemmän nätisti ja sitten oikein kunnon raivolla. Sama meno jatkui silti satunnaisesti. Asiasta keskusteltiin ja mies totesi, että liike lähtee selkärangasta, koska ex-vaimollansa se oli toiminut orgasmin tuottajana.

No, eipä toiminut minulla, päinvastoin ja selkeästi sen sitten miehelle kerroinkin. Ohjasin ja opastin mikä toimii minulla jne mutta jostain syystä mies ei vastannut minun toiveisiini eikä tarpeisiini, vaan toisti tätä samaa kaavaa aina vaan. Lopetti kyllä pahimman hankaamisen, mutta ei siltikään huomioinut asioita, jotka olisivat voineet minun laukeamiseeni johtaa.

Asiasta on nyt keskusteltu ja mies on todennut, että hän EI USKONUT, etteikö hänen tapansa MUKA toimi orgasmin tuottajana , koska se joskus EXÄLLEKIN toimi.

HUOM. JOSKUS. Samainen mies kun seurustelumme alkuaikoina totesi, että kokee ettei osannut tyydyttää ex-rouvaansa.

Niin yllättäen mies sitten pitääkin itseään niin loistavana rakastajana, että unohtaa täysin omat puheensa ex-vaimon kylmäksi jäämisestä eikä myöskään usko sanojani, ei ota onkeensa opeistani jne.

MILLAINEN MIES TIETÄÄ PAREMMIN KUIN NAINEN ITSE MIKÄ TOIMII JA MIKÄ EI???????

Miehen mielestä hän ei ole kuvitellut tietävänsä mitään paremmin eikä ole pitänyt itseään hyvänä rakastajana , kunhan vaan EI OLE USKONUT.

En siis tosiaan tajua miehen logiikaa. MIKSI EI USKONUT, jos EI KERTA OMAA SUURUUDENHULLUJA KUVITELMIA ITSESTÄÄN ja OMISTA TAIDOISTAAN??

Yhteistyössä