Enpä ois uskonu että seksielämä voi muuttua näin paljon paremmaks vaan miestä vaihtamalla! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut haluaa selvästi vaan periaatteessa olla erimieltä...:o ap, onneksi olkoon, tiedän tuon ihanan tunteen ;) ja myös paskoja miehiä kokeneena, niin kyllä sen tietää kun aarre sattuu kohdalle. ja voi ziisus jos joku ei osannut ottaa tätä aloitusta huumorilla :D

[QUOTE="Vieras";24713743]Hieno juttu!

Minä luin aika äimistyneenä näitä vastauksia. Ap on onnellinen että vihdoinkin saa ja voi nauttia seksistä ja muutamat alkaa syyttämään aloittajaa siitä kuinka aloittaja on itse pilannut edellisen suhteen seksielämän :O Ihan kuin vastaajat olisivat katkeria siitä että ap on löytänyt itselleen seksuaalisesti sopivan kumppanin.

Eiköhän kuitenkin kyse ole siitä että ap:n uudessa suhteessa seksuaaliset mieltymykset ja halut kohtaavat, sekä tietysti kemia ja seksuaalinen vetovoima.

Seksuaalisuus ja nautinto on niin iso asia ihmisen elämässä etten minä ainakaan ihmettele yhtään sitä että ap on iloinen ja onnellinen löydettyään ihmisen jonka kanssa seksi sujuu loistavasti.[/QUOTE]

kiitos :) no vähän itsekin ihmettelin että miten tää nyt saatiin mun syyksi hienosti käännettyä, mutta samapa tuo :D osasit paremmin laittaa ajatukseni sanoiksi kuin minä itse :)

[QUOTE="minttumaaria";24713626]No naispuoleinen olen - ja elämä on mua opettanut. Toisin kun näemmä sua. Jos olis, osaisit lukea jutun. Kato kun elämä on peili, sieltä näkyy takas usein se mitä sinne näytät.

Mutta elä toki ahtaassa maailmassa. Enpä tässä ole ap:n miestä syyttömäksi sanonut (kai, vai olenko??) mutta sanoisinko 95% tapauksissa syy on molemmissa. Siinä sulle pähkäiltävää...

nimerkillä seksiterapiassakin käynnyt.[/QUOTE]

Hetkinen, aiemmin vielä selkeästi syytit enemmän naista tässä asiassa ja nyt se on 95% molemmissa?? Totta munassa se on miltei AINA molemmissa se vika halloota minttumaaria!

Ihan turha kuule alkaa mun juttujani tähän vetämään, nimittäin mä olen ollut sekä huonoissa, että hyvissä "seksisuhteissa" ja vika on ollut minussa, hänessä ja molemmissa tasapuolisesti ja aina. Mun ei tarvitse sitä pähkäillä sen enempää varsinkaan kun kaikki on hienosti meidän pedissä. Siinä sinulle pohdittavaa.

Pohdi myös seuraavaa:

Joillakin vain kemiat kohtaavat paremmin. Sun aggressiivinen suhtautuminen ap:hen kertoo aika paljon. Anna hyvä ihminen toisen iloita kun on löytänyt seksin salat! Sehän on aivan mahtava asia ja kaikkien pitäisi saada se kokea, miesten ja naisten.

Eiköhän ap ymmärrä omankin osuutensa asioihin ihan hyvin. Sun on turha siinä ripittää. Pahasti vaikuttaisi, että sun pitäisi mennä kipin kapin seksiterapiasta vihanhallintaan. Aamen.

Edellisessä pitkässä suhteessa seksi ei toiminut ollenkaan. Jotenkin en vain edes innostunut tyypistä kunnolla vaikka hän muodollisesti pätevä olikin. Kemia ei vain toiminut. Yritimme kyllä pitkään kunnes annoimme periksi ja harkitsimme jopa käytännössä seksitöntä suhdetta. Päädyimme sitten eroamaan muistakin syistä.
Nykyään seksielämäni on loistavaa. Mikään muu ei muuttunut kuin kumppani. Exälläkin todistettavasti jotain toimintaa on ollut koska hänkin on kuulema naimisissa ja saanut lapsen.

Joskus homma vain ei toimi eikä syyn tarvi olla kummassakaan.

Yhteistyössä