[QUOTE="minttumaaria";24713626]No naispuoleinen olen - ja elämä on mua opettanut. Toisin kun näemmä sua. Jos olis, osaisit lukea jutun. Kato kun elämä on peili, sieltä näkyy takas usein se mitä sinne näytät.
Mutta elä toki ahtaassa maailmassa. Enpä tässä ole ap:n miestä syyttömäksi sanonut (kai, vai olenko??) mutta sanoisinko 95% tapauksissa syy on molemmissa. Siinä sulle pähkäiltävää...
nimerkillä seksiterapiassakin käynnyt.[/QUOTE]
Hetkinen, aiemmin vielä selkeästi syytit enemmän naista tässä asiassa ja nyt se on 95% molemmissa?? Totta munassa se on miltei AINA molemmissa se vika halloota minttumaaria!
Ihan turha kuule alkaa mun juttujani tähän vetämään, nimittäin mä olen ollut sekä huonoissa, että hyvissä "seksisuhteissa" ja vika on ollut minussa, hänessä ja molemmissa tasapuolisesti ja aina. Mun ei tarvitse sitä pähkäillä sen enempää varsinkaan kun kaikki on hienosti meidän pedissä. Siinä sinulle pohdittavaa.
Pohdi myös seuraavaa:
Joillakin vain kemiat kohtaavat paremmin. Sun aggressiivinen suhtautuminen ap:hen kertoo aika paljon. Anna hyvä ihminen toisen iloita kun on löytänyt seksin salat! Sehän on aivan mahtava asia ja kaikkien pitäisi saada se kokea, miesten ja naisten.
Eiköhän ap ymmärrä omankin osuutensa asioihin ihan hyvin. Sun on turha siinä ripittää. Pahasti vaikuttaisi, että sun pitäisi mennä kipin kapin seksiterapiasta vihanhallintaan. Aamen.