kun ei tiedä erota vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aski

Vieras
meillä on yksi lapsi noin 2v .... miehen kansas jo jonkun aikaa mennyt hyvin huonosti jne... mutta nykyään mä ärsyynnyn välillä jo ku näenkin miehen... hermostun sille koko ajan ja sanon rumasti... haaveilen ihan erilaisesta miehestä tälläisesta: joka vastaa kunnolla kun kysytään, tykkää halia ja pusutella, ei huuda mulle muitten aikana ilman kunnon syytä, kyselee kuinka päivä on mennyt, yhdessä käytäis perheenä jossain jne onko liikaa pyydetty??

mies ei anna mun oikeen edes ostaa mitään tai siiskun esim eilen oltiin kaupoilla olisin ostanut pojalle housut niin mies rupes että ei ''mikael'' tarvia noita mä sanoin että tarviaa kun ei ole ku yhet, no sitten mies sanoi että n eon liian pitkät, sanoin että ei ole kun nää saa myös shortseiksi, no sittten se sano että mikset osta shortseja sanoi että ei tarvia kun kotona on niitä plajon.... eli aina kun olen ostamassa jotain niin rupee tollaseksi... eli housut jäi ostamatta.. aikasemmin en ole ollut tuollainen.. en raaski itsellenikä ostaa mitään .... olen nyt raskaana ja mulle on kahet äitiyshousut toiset vähän niinku talvifarkut niitä käytän kesälläkin, ja toiset on rikki, mutta en raaski / pysty ostaa uusia...

tuntuu että ero on ainoa vaihtoehto mut miten mä tulisin jaksamaan kahen lapsen kanssa?? en mitenkään sen tiedän jo nyt...
mä oon niin väsynyt että kukaan ei voi kuvitella, moneen yöhön en ole nukkunut ja koko ajan itkettää kun mietin tilannetta että mitä teen jne...
kuitenki tuntuu että en pystyisi elää ilman miestä, miksi ?? koska enhän enää rakasta sitä vai rakastanko sittenki?? MÄ EN ENÄÄ JAKSA :(

Teillä on vain alkanut lapsiperheen arki. Molempia jännittää tuleva vauva, ja arki muksujen kanssa. Antakaa aikaa toisillenne ja opetelkaa pikku hiljaa. Ei se ukko vaihtamala parane, aina välillä ärsyttää :)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Teillä on vain alkanut lapsiperheen arki. Molempia jännittää tuleva vauva, ja arki muksujen kanssa. Antakaa aikaa toisillenne ja opetelkaa pikku hiljaa. Ei se ukko vaihtamala parane, aina välillä ärsyttää :)

en usko että tästä on kyse.. tai edes raskaushormooneista... mä envaan rakasta miestä ja kestä enää yhtään sitä... kysyn mitä tahansa niin huutaa mulle mitä.. ei puhu nätisti... joka päiväistä henkistä väkivaltaa... enkä ketä nähdä lapsen kasvoja kun ne pelkää ku isi huutaa äitille ja äkkiä lapsi juoksee halii äitiä

Vaikea on sinunkin tilanne.Kirjoitit että jonkun aikaa mennyt huonosti,itse sanoisin että aina kannattaa kunnolla katsoa tilanne ennenkuin tekee päätöksiä.Nyt ehkä vielä vaikeampi tehdä kun lapsi tulossa ja tosiaan kahden hoitaminen on aina raskaampaa.Ei se ole kivaa jos toinen huutaa melkein syyttä suotta.Yritä tehdä sen vaihtoehdon mukaan mikä vahvempana tuntuu mielessä.Ja jos ei saa millään selkoa omista ajatuksista niin odota vähän.
Meillä tilanne nyt päällä että mies haluaa erota ja on päättänyt muuttaa pois.Tuntuu ettei me yhtäkkiä enää merkitä hälle mitään.Minäkin oon pitkään kärsinyt yksinäisyydestä ja mies laiminlyönyt meitä muuten paitsi laskut hoitanut,ruokaa tuonut ja rahaa antanut.Silti nyt on kauhea tuska sydämessä kun kuitenkin olisi toivonut että asiat järjestyvät toisella tavalla.
Pakko vaan kestää,kun ei oma päätös.

Suosittelen lämpimästi tekemään päätöksen. Jos jatkat tilanteessa, siitä kärsii koko perhe. Voimaton ja surullinen äiti tuottaa vain ahdistusta lapsille. Miehesi ei selvästi arvosta sinua..hyi mitä käytöstä, itsekeskeinen jne. Itseäni helpotti joskus ajatus :" Jos lähdet, taivas romahtaa päällesi, jos jäät, myyt sielusi"

se kuule paranee ehkä vaihtamalla...mä pääsin eroon vihdoinki liikaa juovasta ja alistavasta ukosta. lapsia 4 ja sitkutin vaan niiden takia suhteessa.. tarkotan että paranee elämänlaatu ainaki ku heivaa ääliö ukot pellolle..