Kun ei ole ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Itse olen myös alle kolmikymppinen. Haluatko vaihdella sähköposteja vaikka?
mites se sit onnistuu, siis sähköpostin vaihtaminen.. mulla sellainen s-postiosite jossa mun nimi ja sukunimi..niin sitä en viitsisi tänne laittaa :(
otat hottarista tai muusta ilmaispalvelimesta uuden osoitteen eikä haittaa vaikka sulla siellä jo ennestään osoite olisi. Ei minullakaan oikeaa osoitetta tällä sivustolla ole
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Itse olen myös alle kolmikymppinen. Haluatko vaihdella sähköposteja vaikka?
mites se sit onnistuu, siis sähköpostin vaihtaminen.. mulla sellainen s-postiosite jossa mun nimi ja sukunimi..niin sitä en viitsisi tänne laittaa :(
Laita mulle vaikka caramiasss@gmail.com

Muutkin saa laittaa jos kontakteja kaipaa.. :)
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja pn:
tiedän hyvin mistä puhutte.. mulla on kans kaikki ystävät, ne on vaan kadonnu muuttojen ja vuosien aikana. Näin joulun aikana sitä huomaa, ettei tullut lähetettyä ainuttakaan korttia (kuin sukulaisille), kun ei vaan ole ketään ystävää kelle lähettää. Mun on todella vaikea löytää uusia kavereita. Olen elämässäni joutunut pettymään paljon ja koulukiusaus taustaisena olen tuntenut itseni aina huonommaksi kuin muut. Vasta nyt pikku hiljaa alan jotenkin uskomaan (olen 26v.) että olen tasavertainen muiden kanssa ja se tutustuminen on hiukka helpompaa, mutta kaveri tai ystävyyssuhteita en vaan saa solmittua. Kaipaan ystäviä ja tiedän että minulla on paljon annettavaa jollekkin joka kaipaisi myös ystävää, mutta miten löytäisin sen? Asutaan Jyväskylässä..
mää voin alkaa sun ystäväx.mäkin asun jyväskylässä
 
Hei.
Olenm yös jonkin verran yksinäinen pirkanmaalta.
Olen tätä kautta yrittänyt ystävystyä, mutta ei se niin helppoa ole. Kun kemiat ei mene pakolla yksiin yms..
Ainahan sitä voi kuitenkin uudelleen kokeilla.. :)
Siis laittakaa yksinäiset ystävää vaika olevat yv:tä :wave:
 
Itsekin olen Pirkanmaalta ja muuttuneiden elämäntilanteiden vuoksi uudet ystävät olisi tervetulleita. :wave: Ystävystyminen kun ei tosiaan aina helppoa ole..
Mulle saa laittaa yytä jos uusia tuttavuuksia tahtoo, vaikka sitten vain mailin muodossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja pn:
tiedän hyvin mistä puhutte.. mulla on kans kaikki ystävät, ne on vaan kadonnu muuttojen ja vuosien aikana. Näin joulun aikana sitä huomaa, ettei tullut lähetettyä ainuttakaan korttia (kuin sukulaisille), kun ei vaan ole ketään ystävää kelle lähettää. Mun on todella vaikea löytää uusia kavereita. Olen elämässäni joutunut pettymään paljon ja koulukiusaus taustaisena olen tuntenut itseni aina huonommaksi kuin muut. Vasta nyt pikku hiljaa alan jotenkin uskomaan (olen 26v.) että olen tasavertainen muiden kanssa ja se tutustuminen on hiukka helpompaa, mutta kaveri tai ystävyyssuhteita en vaan saa solmittua. Kaipaan ystäviä ja tiedän että minulla on paljon annettavaa jollekkin joka kaipaisi myös ystävää, mutta miten löytäisin sen? Asutaan Jyväskylässä..
mää voin alkaa sun ystäväx.mäkin asun jyväskylässä
täällä kanssa yks jkl asuva mamma joka hyvin joutas juttu seuraks

 
.,.,.,.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Itse olen myös alle kolmikymppinen. Haluatko vaihdella sähköposteja vaikka?
mites se sit onnistuu, siis sähköpostin vaihtaminen.. mulla sellainen s-postiosite jossa mun nimi ja sukunimi..niin sitä en viitsisi tänne laittaa :(
Laita mulle vaikka caramiasss@gmail.com

Muutkin saa laittaa jos kontakteja kaipaa.. :)
kitos, laitan meiliä tässä lähipäivinä, kuitenkin enne joulua :)
 

Yhteistyössä