KUN EI MALTTAIS ODOTTAA ET SAA VIESTIÄ IHANALTA MIEHELTÄ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiia

Vieras
Siis kun mulla on tässä sellaista pientä säpinää (ei ainakaan vielä mitään vakavaa) erään kiinnostavan ja ihanan miehen kanssa. Kun vaihdoimme numeroita, hän oli se, joka tekstaili/soitteli vähän väliä, myönnettäköön että välissä ihan ärsytti kun niin innokkaasti tekstaili... (eipähän ärsyttäis enää..)

Ja nyt tässä parin päivän ajan minä olen ollut se, joka lähettää ensin viestiä jne., eli tavallaan se kiinnostuneempi osapuoli.

Nyt oon eilisen illan ja tämän päivän yrittänyt pysyä jämptinä enkä ole lähettänyt yhtäkään viestiä hälle, pitää välissä antaa omaakin rauhaa eikä säikyttää yli-innokkuudellaan. Mutta on vaan niin mahdotonta yrittää pysyä pöksyissään, kun vilkuilen jatkuvasti puhelinta ja odota mieheltä viestiä - jota ei näy eikä kuulu. Karseeta!! :( Eläisinpä vakaassa suhteessa niin ei tarvitsisi tällaisten "teinijuttujen" kanssa temppuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
tuttu tunne. päättää että minähän en viestiä laita ensin/soita mutta kummasti se vaan aina läks =)

No niinpä. Nyt mun on vaan pakko olla lähettämättä viestiä,siksipä poistin hänen numeronsa ja lähettämänsä viestit, jotten varmasti naputtelis yhtäkään tekstaria hetken mielijohteesta. Odottavan aika vaan on pitkä...

Täällä vähän samanlainen tilanne! :D Paitsi että molemmat kyllä soitellaan ja tekstaillaan yhtä innokkaasti. :) Mut välillä tuntuu että ei vaan itse olisi liian innokas..mut ei kai kun toinenkin on! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Täällä vähän samanlainen tilanne! :D Paitsi että molemmat kyllä soitellaan ja tekstaillaan yhtä innokkaasti. :) Mut välillä tuntuu että ei vaan itse olisi liian innokas..mut ei kai kun toinenkin on! :D

No tuohan on just ihannetilanne, nauti hyvä nainen :) !

Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:

Nautin, nautin. :D Vkloppuna saadaan olla koko vkloppu kahdestaan, jänskää! :D Toivottavasti "hän" ottaa yhteyttä sinuun pian! :)

Nautin, nautin. :D Vkloppuna saadaan olla koko vkloppu kahdestaan, jänskää! :D Toivottavasti "hän" ottaa yhteyttä sinuun pian! :)

Tätä minäkin toivon, eiköhän ota ennemmin tai myöhemmin jos on tosissaan kiinnostunut! Mutta voi olla, että jos kovin "myöhään" itsestään ilmoittelee, oon jo muiden perään... (Ei ehkä onnistu tosta vaan unohtaa toista, mutta en mä nyt sitäkään halua, että mua odotutetaan ja ns. leikitään mun kustannuksella. Olen kuitenkin tehnyt miehelle enemmän kuin selväksi, että olen kiinnostunut ja ihastunut.)

Jos ei ala kuulua tämän päivän puolella, suosittelen että alat tsiigailla uutta ukkoa! Kyllä kuka tahansa ihastunut mies pitäisi yhteyttä kuitenkin melko tiheään, päivittäin ainakin vaikkei sekunnin välein!

Tuo on kurjaa kun odottaa mutta silti ei mitään saa. Itselläni onneksi sen verran ihana tilanne että mies on yhtä innokas ku minäkin, jutellaan päivittäin yms :) Toivon että rakastamasi mies ottaisi sinuun pian yhteyttä!

Alkuperäinen kirjoittaja ihastunu:
Tuo on kurjaa kun odottaa mutta silti ei mitään saa. Itselläni onneksi sen verran ihana tilanne että mies on yhtä innokas ku minäkin, jutellaan päivittäin yms :) Toivon että rakastamasi mies ottaisi sinuun pian yhteyttä!

No samaa toivon minäkin!! Mutta kiva että sinä saat "vastakaikua" ja että on noin mukava tilanne =)

Sitä minä en ymmärrä, että miksi mies oli alussa niiiiin innokas... Ilmeisesti viikossa on tunteet lakastuneet.

Sitä minä en ymmärrä, että miksi mies oli alussa niiiiin innokas... Ilmeisesti viikossa on tunteet lakastuneet.

Älähän heitä kirvestä kaivoon! Laitat puhelimen pois näkyvistä ja koitat keksiä jotakin muuta tekemistä puhelimen kyttäämisen sijaan. Olen 100% varma, että jos et esim. pariin päivään laita mitään niin miehestä kuuluu ;) Pari päivää tuntuu pitkältä, mutta tulossa voi olla vielä parempaa. Hänen tunteensa tuskin ovat viikossa viilenneet, miehet vaan tuppaavat ahdistumaan jos jatkuvasti viestittelee, varsinkin "alkuvaiheessa". Anna hänelle aikaa ajatella sinua, niin johan alkaa kaipaamaan kun olet vähän etäisempi. Tsemppiä!

Yhteistyössä