Kun ei jaksais

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja What goes around come around..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

What goes around come around..

Vieras
Eksä on narsisti, pahimmasta päästä. Enkä mä enää jaksa sen temppuja. Mua ahdistaa, itkettää, väsyttää tää koko paska touhu. Mun loppu elämäni se luuseri seuraa mua, mä en tule pääsemään siitä koskaan eroon.

Mä toivon. Mä niin kovasti toivon, että se joutuis hirvikolariin. Vammautuis niin pahasti, että järki säilyis mutta kaikki muut ruumiintoiminnot katoais sen hallinnasta. Siinä sitä ois sitten muutama vuosikymmen aikaa miettiä tekosiaan kun ei enää mihinkään muuhun kykenis.

Valitettavasti on lapsia. Ja just siksi en pääsekään eroon. Yhteiset lapset on sille ihmiselle loistava lyömäase, jossa lasten tunteilla ei ole mitään väliä. Lapset oireilee, minä oireilen, vaan narsistieksä senkun porskuttaa eteenpäin. Kun aina sanotaan, että se paha minkä toiselle teet, tulee itselle takaisin kolminkertaisena.. mä en suoraansanottuna osaa edes kuvitella mitään, mikä pahuudessaan ylittäisi edes kaksinkertaisena sen, mitä eksä on minulle ja lapsille tehnyt.

Jos eksä on selkeästi narsistinen luonne ja se on todettu esim. psykologisilla testeillä, voi hänet amputoida lasten elämästä lastensuojelullisena toimenpiteenä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Jos eksä on selkeästi narsistinen luonne ja se on todettu esim. psykologisilla testeillä, voi hänet amputoida lasten elämästä lastensuojelullisena toimenpiteenä.

En vain tiedä onko mulla voimia lähteä siihen. Eksä ei anna periksi tuumaakaan eikä ole missään asiassa kanssani samaa mieltä.
Sitäpaitsi. Minä en usko että yksikään päätös saa sitä hirviötä pysymään poissa. Nytkin se on soitellut läpi koko sukuni, lasten hoitopaikat, työpaikkani, viranomaiset ja herraties mitä.

En jaksa edes selittää kaikkea. Olen vain niin loputtoma uupunut siihen ihmiseen, tähän jatkuvaan pelkoon joka ei näköjään loppunut edes eroon.

Voimia sinä tarvitset ja paljon! Siskollani on hyvin vastaava tilanne ollut päällä muutaman vuoden ja viimeaikoina kärjistynyt melkoisen hurjaksi. Lisämausteena laitoshoidettua skitsoreniaa,,, nyt on lastenhuollolla tutkinta päällä ja kestää ja kestää,,,, Narsisti kun osaa ja taitaa hämäämisen taidon. Toivon että sinulla on tukiverkkoa ja joku rakas ihminen tukemassa ja ota ihmeessä yhteyttä lastensuojeluun!!!
Iso halaus!

Tuttu tunne. Narsistilla on yksi vaikutus ainakin aika moneen naiseen.. Se saa toivomaan toisen vammautumista. Toivottavasti saat helpotusta jostain tilanteeseesi. Tiedän että tilanteesi on hyvin vakava ja paha. Ihminen joka ei ole kokenut narsistia ei voi tajuta. Yleisin mitä kuulee on: "No hankkiudut siitä eroon vaan..." Just niin.. "hankkiudu eroon". Niinhän se menee.. NOT! Toiset narsistit hakkaa, toiset tappaa ( joka vuosi suomessa naisia kuolee näin.. lapsia myös), toiset lavastaa syylliseksi, toiset mustamaalaa onnistuneesti jne,,,
Narsisti ei ikinä luovuta. Narsistiin ei tehoa hyvä. Hyvä aiheuttaa päinvastaisen reaktion= Narsisti alkaa alistamaan enemmän. Koska narsisti näkee vain että toisella on "heikko hetki" jonka voi hyödyntää....

Yhteyttä on otettu jo myös minun suunnalta lastensuojeluun jne. Eksä on tehnyt tämän myös, ja valitettavasti saanut puolelleen "minun puolen" lv:n. Mulla on tukijoina kuitenkin oma terapeutti sekä lasten terapeutit, samoin mustaa valkoisella eksän tempauksista jo yhdessä oloaikanamme.
Tukiverkkona oma sukuni, mutta silti tämä käy sietämättömäksi aina kun eksä aloittaa uuden hyökkäyksen. Pelkään sitä ihmistä edelleen.

Viimeyön itkin ja valvoin, muistikuvat kaikista kauheuksista mitä se mulle teki, nousi uudelleen pintaan. Elin uudelleen ne hetket jolloin se piti mua ja lapsia vankina, nöyryytti ja alisti niin että pelkäsin jo menettäväni mielenterveyteni kokonaan sinne keittiön nurkkaan... :((

Herranjestas ethän sie vaan oo mun sisko? Voi teitä, en ossaa sinullekaan sanoa mitään uutta mitä et varmaan olisi jo kuullut, sinulle tarjoan virtuaalista olkapäätä!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Herranjestas ethän sie vaan oo mun sisko? Voi teitä, en ossaa sinullekaan sanoa mitään uutta mitä et varmaan olisi jo kuullut, sinulle tarjoan virtuaalista olkapäätä!

En ole siskosi.. surkeaa että meitä on muitakin :(
Kiitos tuestasi, sinunkaltaisiasi kaipaan enemmän tänne. Ihmisiä, jotka uskovat ja ymmärtävät mistä tässä on kyse.

Pahemman luokan narsistin puoliso joutuu kyllä niin koville että jos ei joudu jonkinlaiseen terapeuttiseen tai lääkinnälliseen apuun turvautumaan on kyllä hatunnoston arvoista. Painajainen seuraa eronkin jälkeen ja lähestymiskielloista huolimatta. Ulkopuolisten arvostelu on rankkaa ja heikomman osapuolen uskottavuus on nollassa vaikka toisen sairaudesta olisi näyttöäkin, niin ovat pirulaiset taitavia. Siksi on tärkeää puhua asiasta ettei ala itse uskomaan sitä mitä vuosikausia narsisti iskostaa,,,