E
eieieiei
Vieras
Kun vuodesta toiseen on joku masennus tai ahdistus ja vaikka asiat menevät hyvinkin, sellainen perusmasennus on...ei ole auttanut ulkopuolinen apu..yksi lapsistamme saa veren kiehumaan, en kestä häntä ollenkaan, vaikka samaan aikaan hän on maailman ihanin, mutta en vaan tule toimeen lapseni kanssa ja se on kauheaa
En pärjää hänen kanssaan ja se on hirveä tunne...
Yritän ajatella positiivisesti, minulla on paljon hyviä asioita. Mutta siitä huolimatta se tunne, etten jaksa enää on liian vahva..Ja kuitenkin joka aamu nousen ylös. En vaan haluaisi, en yhtään, haluaisin vaan kadota jäljettömiin..
On hyvä mies, lapset, koti ystävät jne...minä itse olen syynä siihen etten jaksaisi enää päivääkään, mutta minkäs teet..ahdistaa niiin...
Yritän ajatella positiivisesti, minulla on paljon hyviä asioita. Mutta siitä huolimatta se tunne, etten jaksa enää on liian vahva..Ja kuitenkin joka aamu nousen ylös. En vaan haluaisi, en yhtään, haluaisin vaan kadota jäljettömiin..
On hyvä mies, lapset, koti ystävät jne...minä itse olen syynä siihen etten jaksaisi enää päivääkään, mutta minkäs teet..ahdistaa niiin...