Kun ei enää oikein tiedä mitä oikeasti haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyörremyrskyssä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyörremyrskyssä

Vieras
ja haluaako niitä asioita nimenomaan koska itse haluaa vai jostain muusta syystä.

Välillä poden hirveää vauvakuumetta mutta kuitenkin jonkinlainen epävarmuus asian suhteen on, toisaalta mitäpä väliä sillä on haluanko oikeasti vai ei. Kun mies ei halua ennen kuin minulla on vakituinen työpaikka(arvaa onko vaikea sellaista nykyään löytää).

Mietin ammatinvaihtoa mutten ole siitäkään varma haluanko sitä ihan oikeasti ja kiinnostaako tietyt alat mua oikeasti vai vaan sen takia että haluan jonkun ammatin jota ihmiset muka "arvostaa".

Olen jotenkin aivan hukassa oman itseni kanssa viime aikoina...

Mulla on kans vauvakuumetta. Meillä tytär ja on 3v. Mies ei halua, koska lähinnä pelkää, että seuraava on yhtä vaativa ja tempperamenttinen, kuin tytärtäkin ja vielä se, että mies pelkää, että seuraavalla olis joku vakava sairaus, vamma tai se kuolis. Noi estää meillä. Ite oon yrittäny selittää miehelle, että ei ole varmaa, että on sairauksia ja tänä päivänä ne huomataan jo ajoissa. Mutta, ei auta. Joten yritän sopeutua asiaan, että meillä on tytär, joka jää ainokaiseksi. Välillä on romahtelu päiviä ton vauvakuumeen takia ja sitten, taas päiviä kun en asiaa juuri ajattele. Tiedostan kyllä noinakin päivinä, että siellä taustalla se on ja alkaa välillä kummitella mielessä. Vauvan näkeminen ja sylissä pitäminen, riittää jo siihen, että liikutun sydänjuuriani myöten ja nieleskelen itkua. Vauva ohjelmatkin saa mut yleensä liikuttumaan kyyneliin asti.

Mieti, mitä todella haluat ja mitä haluat todella tehdä. Googletappa avoimet työpaikat ja lisää perään oma paikkakuntasi... Työpaikkoja kyllä löytyy ja niihin vaan, sitten lähettelet cv:tä ja hakemuksia.

Yhteistyössä