kun asioit kirpparilla kiinnitätkö huomiota, haluatko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tänk juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tänk juu

Vieras
että vaatteet on silitetty, vai riittääkö pelkkä pesu.
haluatko että vaatteet on paikattu jne ennen myyntiin vientiä, vai riittääkö että vaate on puhdas ja kenties halvempi kuin paikattu vaate.
Mitä ajattelet jos rekissä riippuu samanlaisia vaatteita kaksinkappalein ( esim: haalarit), vai olisko ne hyvä myydä erillisinä päivinä, kun toinen mennyt niin sitten vasta toinen... (meillä kaksoset)
Tykkäätkö että college puvut myydään pukuna, vai erikseen ( takki ja housut)

Kannattaako nimilaput järsiä irti, tai mustata nimi, ( en jaksas) mut vaikuttaako ostajaan?

Pesu riittää. Jos jaksat silittää, saatat muutaman sentin saada enemmän. Kaksosperheiden pöydät ovat tunnistettavissa, eli ei ole syytä myydä pukuja erikseen jos pöydälle mahtuu.. Puvut voivat olla pakettina, mutta itse kyllä ostaisin mieluiten erikseen. Nimet saa mustattua itsekin. :)

Reikäisiä tai paikattuja on varmaan turha kirpparille viedä. Ne on mielestäni jo roskiskamaa. Ei mielestäni haittaa vaikka samanlaisia vaatteita yhtä aikaa myynnissä. Voihan jollakin muullakin olla kaksoset jotka tarvivat :) Nimilaput ei ainakaan henkilökohtaisesti häiritse

Haluan että vaate on siisti kaikinpuolin, kyllä se ryppyinen paitapusero ainakin minulta jää katsastamatta helposti. Nimilaput eivät vaikuta ostamiseeni.

Yleensäkin luon yleissilmäyksen myyntipaikkaan, kovin täyteen ahdettua ja sekaista paikkaa en jaksa alkaa penkoa.

Paikkaaminen ei vaikuta, mutta mieluummin kyllä ostan vaatteen joka on heti valmis käytettäväksi. Ja paikatusta vaatteesta maksan kirpparihinnan siitäkin...

Itse kun vien niin hoidan vaatteet samaan kuntoon mitä vaadin ostajanakin, korjaan pikkuviat ja silitän.

Kyllä mä eilen tein mutkan sillä kohtaa missä oli äärimmäisen reikäiset, ruohotahraiset ja muutenkin likaiset lasten farkut esillä.

Pesu riittää, mutta kyllä se silitetty silti enempi ilo silmälle on :)

Paikattu?!? En osta paikattua, tai paikkaamatonta vaatetta vaan vain täysin ehjiä. Enkä itseasiassa jaksa edes jäädä sen enempää pöytää tonkimaan jos siellä on reikäisiä tai paikattuja vaatteita koska niitä todennäköisesti on siellä sitten enemmänkin.

Jos näen rekin missä on kahdet vaatteet niin ajatellen kyseessä olevan kaksoset...eikä se vaikuta ostopäätökseeni millään muotoa eli vie vaan heti molemmat puvut. Saattaahan se olla niinkin että joku kaksosten äiti löytää ne ja on iloinen saadessaan molemmille kirppikseltä samanmoiset puvut :)

Ennemmin pukuna, kuin erikseen kaikki setit.

Ei tarvitse järsiä nimilappuja irti tai mustata nimiä...meitä ne eivät ainakaan haittaa.

Riittää kyllä pelkkä pesu, mutta tietysti silitys saa vaatteen näyttämään paremmalle ja houkuttelevammalle. Mielummin ostaisin paikatun vaatteen, itse olen nimittäin niin laiska paikkailija vaikka halvemmalla saisikin. Ei haittaisi samanlaiset tuotteet. Mielumin ostaisin erikseen collegepuvun/vain jomman kumman.

Nimet ei haittaa, oli nimi sitten mustattu tai ei. Se ärsyttää kyllä jos se nimilappu on ollut myös kokolappu ja se onkin leikattu pois.

Kyl mää katon niitä siistejä vaatteita. kaikkea ei tartte silittää, mut sellasia ryppykasoja en edes harkitse. Pikkureikä ei haittaa eikä laput jossa edellisen nimi. Collegeasuja ostan yhdessä/erikseen riippuen tarpeesta.

Kiitos vastauksista, Mäkin olen niiin huono korjaaja, joten heitänpä suosiolla roskiin, nuo rikkinäiset vaatteet, vai pistäskö laatikon jossa lukis -korjaustaitoinen ole hyvä-

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista, Mäkin olen niiin huono korjaaja, joten heitänpä suosiolla roskiin, nuo rikkinäiset vaatteet, vai pistäskö laatikon jossa lukis -korjaustaitoinen ole hyvä-

Tämmöisestä laatikosta mä kyllä penkoisin :D

Joo...älä roskiin heitä koska kyllä joku ne ottaa mielellään vastaan.

Ennenvanhaan, kun tällä palstalla oli vielä kirppisosio, mä laitoin usien sinne lahjoitetaan puolelle vaatteita joissa oli tahra tai pieni reikä ja ne vietiin käsistä. Eli roskis on mielestäni ihan vihonviimeinen paikka.

Yhteistyössä