V
vierailija
Vieras
Mitähän ihmettä tekisitte tilanteessani? Tai no, eihän se minulle kuulu, mutta miten minun TULISI reagoida. Minulla on eläkeikäinen äiti, joka on ilmeisesti ihastunut vahvasti itseään puolet nuorempaan. Ikäeroa siis n. 30 vuotta. Tämän mies ehdokkaan ikä on lähellä omaa ikääni ( eroa n 6v) ja olen TODELLA hämmentynyt. Aluksi ajattelin olevan jotain mautonta leikkimielistä puuma vitsiä, mutta nyt oikeesti mietin jo ihmisten mielenterveyttä. Eihän siinä mitään, kukapa nyt ei tykkäisi kun huomattavasti nuorempi mies osoittaa kiinnostusta. Mutta onko enää tervettä edetä tuosta? En oikein tiedä miten asian ilmaisen vai ilmaisenko ollenkaan. Kohta saan eteeni varmaan suht oman ikäisen isäpuoli ehdokkaan. (Hope not). Itse siis olen ihan aikuinen ja sisaruksiakin on, itse olen tuota miestä nuorempi ja sisarukseni taas ovat vanhempia kuin tämä mies.
En jaksa mitään "ei kuulu sulle" vastauksia, en tietenkään voi rajoittaa toisen tekemisiä. Kysyn ihan silkasta huolesta ja toki myös mietin sitäkin tilannetta kun joku näkee ja kuulee. Äitini on ollut todella vaikeaa löytää mitään miesehdokasta eron jälkeen ja yksineloa on ollut melkein koko elämäni. Ei mitään mitä olisi suhteeksi voinut sanoa. Olen aina toivonut että hän löytäisi rakkauden, mutta ehkä ajattelin että mies tulisi olemaan edes 50+. Nyt tuntuu että ollaan uudestaan jossain nuoruuden hurmiossa ja hihitellään nurkassa.
En jaksa mitään "ei kuulu sulle" vastauksia, en tietenkään voi rajoittaa toisen tekemisiä. Kysyn ihan silkasta huolesta ja toki myös mietin sitäkin tilannetta kun joku näkee ja kuulee. Äitini on ollut todella vaikeaa löytää mitään miesehdokasta eron jälkeen ja yksineloa on ollut melkein koko elämäni. Ei mitään mitä olisi suhteeksi voinut sanoa. Olen aina toivonut että hän löytäisi rakkauden, mutta ehkä ajattelin että mies tulisi olemaan edes 50+. Nyt tuntuu että ollaan uudestaan jossain nuoruuden hurmiossa ja hihitellään nurkassa.