H
hmm
Vieras
Mä alan olemaan jo niin hukassa etten tiedä mitä pitäs seuraavaksi tehdä...Tai tiedän, pitäs laittaa ruokaa, jaksaa tää päivä lapsen kanssa... Ja siivotakin pitäs täällä. Ja musta on heti aamusta alkaen tuntunu sille et nuo on kaikki ihan ylivoimasia hommia.
Mulla on olemassa jo kontaktit sossuun lastensuojelupuolelle, ja voin heti soittaa jos tarvin... Mutta miten ne muka voi auttaa? Ei tähän mun tilanteeseen auta jos perhetyöntekijä käy kerran viikossa. Ja senkin saa luulatavasti vasta parin viikon päästä ensimmäisen kerran. Jotain turvakotia mulle on ehdotettu, että pääsisin sinne muutamaksi päiväksi lapsen kanssa. Mutta en mä voi mihinkään täältä lähteä kun viikolla on yksi hoitolapsi päivisin.
Mä oon eläny aika kovassa paineessa viimeset 6 viikkoa... Nyt taidan olla lopussa. Voihan itku... Tuntuu jotenki tuskaselle myöntää edes itelleen ettei jaksakaan kaikkea.
Mä oon eläny aika kovassa paineessa viimeset 6 viikkoa... Nyt taidan olla lopussa. Voihan itku... Tuntuu jotenki tuskaselle myöntää edes itelleen ettei jaksakaan kaikkea.