Kun aikuinen nainen tekee abortin syystä "ettei huvitakaan" !?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällöttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ällöttävää

Vieras
Olen suoraan sanottuna aivan pöyristynyt. Sain juuri kuulla, että 3-kymppinen ystäväni on TAAS raskaana, neljännellä kuulla ja onnensa kukkuloilla. Tuntenut nykyisen miehensä puoli vuotta ennen raskaaksi tuloa. Ja kyllä, lapsi on "suunniteltu". Ei tuossa muuten mitään, mutta tasan vuosi sitten tehtiin abortti, kun SUUNNITELTU lapsi ei enää huvittanutkaan, eikä isäehdokaskaan enää tuntunut "oikealta".

Sanokaa olenko aivan hirveä tuomari ja paha ihminen jos musta tuo kaverini toiminta on kuvottavaa ja sen lisäksi aivan tuomittavaa?!

Minä en jaksa siunailla tai tuomita kenenkään abortteja kun jokainen tietää itse mitä elämällään tekee.
Abortti on mielestäni kuitenkin armeliaampi vaihtoehto kuin huono elämä ei-toivottuna kierrätyslapsena.

Onhan se sellaista munkin ja varmaan monen muunkin mielestä, mutta valitettavasti (tässä tapauksessa) aikuinen nainen saa itse päättää. Minusta on parempi, ettei lapsi edes syntyisi, jos vanhempia/äitiä ei huvita.

Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
:'( kuulostaa tosi surulliselt..
"Ihan tarpeeksi maailmassa jo syntyneitä lapsia joiden olemassaolosta kukaan ei ole iloinen."
omistani en olis ikinä luopunu!!

:o en mäkään ole yhdestäkään lapsestani luopunut.
Mutta onhan noita pieniä katulapsia esim. Pietarissa pilvin pimein.

Niin epäreilua. Toiset "tekee" lapsia vuosikaudet, kalenteria kellottaen ja hoidoilla, luomusti ja taas hoidoilla eivätkä onnistu. Ja sitten jollekin ei vaan kelpaa käyttää ehkäisyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kuulostat kateelliselta.

Sellaiseen ei syytä, olen itse pienen, suloisen poikavauvelin onnellinen äiti :)

Harmittaa vaan todella tuollainen.. mielestäni se on niin pyhä asia, että siitä pitää olla todella VARMA ennen kuin tekee päätöksen.

Miten te jaksatte murehtia jonkun toisen ihmisen aborteista? Murehtisitte mieluummin niiden olemassa olevien lapsien kohtaloista, jotka elävät kaduilla, bordelleissa, väkivaltaisten sadistivanhempien kanssa jne. Yhtään aloitusta en ole täältä lukenut, että mitäs voisin tehdä näiden lasten hyväksi, sen sijaan abortteja päivitellään harva se päivä. Siis oikeesti, haloo!

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Miten te jaksatte murehtia jonkun toisen ihmisen aborteista? Murehtisitte mieluummin niiden olemassa olevien lapsien kohtaloista, jotka elävät kaduilla, bordelleissa, väkivaltaisten sadistivanhempien kanssa jne. Yhtään aloitusta en ole täältä lukenut, että mitäs voisin tehdä näiden lasten hyväksi, sen sijaan abortteja päivitellään harva se päivä. Siis oikeesti, haloo!

Peesi. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:

Peesi. :flower:

Superpeesi!

Yhteistyössä